Σήμερα υλοποιήσαμε και τα δύο συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία, 10ο 2/θ ΚΑΙ 32ο Ν/Γ ΒΟΛΟΥ την προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στο Διμήνι, σε ελαιοτριβείο, όπου όλα τα νήπια είχαν την ευκαιρία να κάνουν επανατροφοδότηση γνώσεων, στη θεματική: Η Ελιά.
Επίσης τα νήπια επισκέφτηκαν τον Αρχαιολογικό χώρο του Διμηνίου, με σκοπό να γνωρίσουν και να αναγνωρίζουν ένα αρχαιολογικό χώρο της περιοχής τους και μέσα σε αυτό το χώρο με ερωτήσεις -υποθέσεις να ανακαλύψουν την ύπαρξη ζωής στο χθες,(κάτοικοι), την επιλογή του οικισμού στη συγκεκριμένη περιοχή(νερό-βλάστηση-ζώα) και τους χώρους(περίβολοι,κεντρική πλατεία-Αυλή,τάφος).Η μεθοδολογική προσέγγιση της Προιστορικής περίοδου έγινε σύμφωνα με τη θεωρία του PROPP,δηλαδή από το σήμερα στο χθες, μέσα από παρατήρηση και προυπάρχουσες γνώσεις των νηπίων.
Κατά την επίσκεψη, είχαμε μαζί μας και τις δύο φοιτήτριες-συνεργάτες του ΠΤΕΑ, οι οποίες υλοποιούν την πρακτική τους άσκηση, μέσα από το Πρόγραμμα Μεντόρων Νηπιαγωγών, στο οποίο οργανώτρια και εμψυχώτρια, είναι η Καθηγήτρια, του ΠΤΕΑ, η κ. Καφένια Μπότσογλου.
Επίσης μαζί μας είχαμε και συνεργάτη γονέα..
Τελικά όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!!!
Επίσης τα νήπια επισκέφτηκαν τον Αρχαιολογικό χώρο του Διμηνίου, με σκοπό να γνωρίσουν και να αναγνωρίζουν ένα αρχαιολογικό χώρο της περιοχής τους και μέσα σε αυτό το χώρο με ερωτήσεις -υποθέσεις να ανακαλύψουν την ύπαρξη ζωής στο χθες,(κάτοικοι), την επιλογή του οικισμού στη συγκεκριμένη περιοχή(νερό-βλάστηση-ζώα) και τους χώρους(περίβολοι,κεντρική πλατεία-Αυλή,τάφος).Η μεθοδολογική προσέγγιση της Προιστορικής περίοδου έγινε σύμφωνα με τη θεωρία του PROPP,δηλαδή από το σήμερα στο χθες, μέσα από παρατήρηση και προυπάρχουσες γνώσεις των νηπίων.
Κατά την επίσκεψη, είχαμε μαζί μας και τις δύο φοιτήτριες-συνεργάτες του ΠΤΕΑ, οι οποίες υλοποιούν την πρακτική τους άσκηση, μέσα από το Πρόγραμμα Μεντόρων Νηπιαγωγών, στο οποίο οργανώτρια και εμψυχώτρια, είναι η Καθηγήτρια, του ΠΤΕΑ, η κ. Καφένια Μπότσογλου.
Επίσης μαζί μας είχαμε και συνεργάτη γονέα..
Τελικά όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου