Σήμερα τα νήπια προσέγγισαν ομαδοσυνεργατικά τα Βασικά χρώματα.
Αρχικά τρία νήπια χωρίστηκαν σε τρείς ομάδες:την κόκκινη,την κίτρινη, τη μπλε με την κάθε ομάδα να έχει ως υλικά χαρτί του μέτρου, τον αντίστοιχο χρωματιστό μαρκαδόρο και ένα κυκλικό καπάκι.
Ο στόχος αυτής της ομάδας εργασίας, ήταν να σχεδιάσει στο χαρτί του μέτρου με τη βοήθεια του κυκλικού καπακιού-αντίστοιχου χρωματιστού μαρκαδόρου ένα αντίστοιχο χρωματιστό κύκλο, ώστε να προκύψουν τρεις αντίστοιχοι χρωματιστοί κύκλοι(κόκκινος-κίτρινος και μπλε), να προκύψουν δηλαδή τα τρία βασικά χρώματα.Μετά το κάθε παιδί, παρουσίασε στην ολομέλεια τον κύκλο του, έτσι από τα τρία παιδιά παρουσιάστηκαν τα τρία βασικά χρώματα.
Η νηπιαγωγός στη συνέχεια εξήγησε στα νήπια γιατί τα λέμε βασικά χρώματα.
Κατόπιν τα υπόλοιπα νήπια μοιράστηκαν στις τρεις προυπάρχουσες ομάδες και με νερομπογιά-πινέλα, ζωγράφισαν τον κύκλο της ομάδας τους.
Στο τέλος η κάθε ομάδα παρουσίασε στην άλλη το τελικό προιόν της.
Η συγκεκριμένη οργανωμένη δραστηριότητα, λειτούργησε και ως επανατροφοδότηση στο σχήμα του κύκλου.
Ομολογώ ότι τα παιδιά ευχαριστήθηκαν κατά την παραπάνω εκπαιδευτική διαδικασία, όλα είχαν το ζωτικό τους χώρο ως προς τη δράση και κατανόησαν για ακόμη μία φορά την αξία της συνεργασίας..
Η νηπιαγωγός ήταν καθοδηγήτρια-συντονίστρια και εμψυχώτρια των τριών ομάδων.
Αρχικά τρία νήπια χωρίστηκαν σε τρείς ομάδες:την κόκκινη,την κίτρινη, τη μπλε με την κάθε ομάδα να έχει ως υλικά χαρτί του μέτρου, τον αντίστοιχο χρωματιστό μαρκαδόρο και ένα κυκλικό καπάκι.
Ο στόχος αυτής της ομάδας εργασίας, ήταν να σχεδιάσει στο χαρτί του μέτρου με τη βοήθεια του κυκλικού καπακιού-αντίστοιχου χρωματιστού μαρκαδόρου ένα αντίστοιχο χρωματιστό κύκλο, ώστε να προκύψουν τρεις αντίστοιχοι χρωματιστοί κύκλοι(κόκκινος-κίτρινος και μπλε), να προκύψουν δηλαδή τα τρία βασικά χρώματα.Μετά το κάθε παιδί, παρουσίασε στην ολομέλεια τον κύκλο του, έτσι από τα τρία παιδιά παρουσιάστηκαν τα τρία βασικά χρώματα.
Η νηπιαγωγός στη συνέχεια εξήγησε στα νήπια γιατί τα λέμε βασικά χρώματα.
Κατόπιν τα υπόλοιπα νήπια μοιράστηκαν στις τρεις προυπάρχουσες ομάδες και με νερομπογιά-πινέλα, ζωγράφισαν τον κύκλο της ομάδας τους.
Στο τέλος η κάθε ομάδα παρουσίασε στην άλλη το τελικό προιόν της.
Η συγκεκριμένη οργανωμένη δραστηριότητα, λειτούργησε και ως επανατροφοδότηση στο σχήμα του κύκλου.
Ομολογώ ότι τα παιδιά ευχαριστήθηκαν κατά την παραπάνω εκπαιδευτική διαδικασία, όλα είχαν το ζωτικό τους χώρο ως προς τη δράση και κατανόησαν για ακόμη μία φορά την αξία της συνεργασίας..
Η νηπιαγωγός ήταν καθοδηγήτρια-συντονίστρια και εμψυχώτρια των τριών ομάδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου