Η περίοδος της προσαρμογής πολύ βασική και καθοριστική για την αποτελεσματική εξέλιξη όλης της σχολικής περιόδου, η οποία μας αφορά όλους(γονείς-νήπια-εκπαιδευτικούς) και στην οποία καλούμαστε σιγά σιγά στην οργάνωση και οικειοποίηση του σχολικού περιβάλλοντος, δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα-παιδαγωγική ατμόσφαιρα στην τάξη,πλαίσιο το οποίο προσφέρει ζωτικό χώρο σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας και αναδεικνύει τις όποιες κατακτημένες γνώσεις-δεξιότητες των νηπίων, πάνω στις οποίες θα οικοδομηθούν οι νέες γνώσεις-δεξιότητες μέσα από τη διαθεματική προσέγγιση, τα σχέδια εργασίας, την ενεργητική-βιωματική μάθηση σε ένα αλληλεπιδραστικό περιβάλλον με ισοτιμία,αναγνώριση της προσωπικής αξίας αποσκοπώντας στην ολόπλευρη και ισόπλευρη ανάπτυξη-εξέλιξη όλων των μελών, με ασφάλεια και αγάπη,δημιουργώντας τους αυριανούς ενεργούς πολίτες της τοπικής μας κοινωνίας.
Σας παρουσιάζουμε λοιπόν την πρώτη μας ομαδοσυνεργατική δραστηριότητά, η οποία αφορά τα όρια και τους κανόνες της τάξης μας, μία αποδοχή-κατάκτηση απαραίτητη ώστε να υλοποιηθεί μία ομαλή και αποτελεσματική σχολική περίοδοςη
Σας παρουσιάζουμε λοιπόν την πρώτη μας ομαδοσυνεργατική δραστηριότητά, η οποία αφορά τα όρια και τους κανόνες της τάξης μας, μία αποδοχή-κατάκτηση απαραίτητη ώστε να υλοποιηθεί μία ομαλή και αποτελεσματική σχολική περίοδοςη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου