1.Τα παιδιά μέσα από εικόνες και βίντεο, θα συγκρίνουν την εποχή του Χειμώνα και της Άνοιξης ως αναφορά το φυσικό περιβάλλον, ώστε να κατανοήσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν.Οι μαθητές καλούνται σε φύλλο εργσίας να ζωγραφίσουν προσωποποιώντας την Άνοιξη.
2.Αφόρμηση:Κατάσταση προβληματισμού στην τάξη, μέσα από το ερώτημα που θέτει η νηπιαγωγός.Τι πιστεύετε:Ποια είναι περισσότερα, τα φωνήματα ή οι συλλαβές της λέξης ΆΝΟΙΞΗ?Οι μαθητές θα κάνουν τις υποθέσεις τους.
Έπειτα οι μαθητές θα παίξουν με την λέξη: ΑΝΟΙΞΗ, βρίσκοντας τα φωνήματα της λέξης, μετρώντας τα φωνήματα.
Μετά θα πουν συλλαβιστά τη λέξη: ΑΝΟΙΞΗ, θα συγκρίνουν φωνήματα-συλλαβές(ποσότητα),θα προβούν σε συμπέρασμα.
Ακόμη μπορεί να βρουν ονόματα της τάξης, που έχουν τις ίδιες συλλαβές με την λέξη: ΆΝΟΙΞΗ
Στο τέλος θα δουλέψουν σε φύλλο εργασίας, σύμφωνα με τα παραπάνω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου