Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Eξ αποστάσεως εκπαίδευση.ΤΟ ΠΑΣΧΑ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ, από 14/4/2021 έως 15/4/2021.Π/ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ-Π/ΓΛΩΣΣΑ-Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ/Π/ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ








 Στο πρώτο μάθημα οι μαθητές μέσα από βίντεο θα ενημερωθούν για την ιστορία του Πάσχα. Η νηπιαγωγός θα επικεντρωθεί στις λέξεις κλειδιά: Χαρά, Δάσκαλος, Μαθητής,Προδοσία, Σταύρωση και Ανάσταση και μέσα από συζήτηση τα παιδιά θα μπορέσουν να προσεγγίσουν τις παραπάνω έννοιες και να εμπεδώσουν τα γεγονότα του Πάσχα, την χρονική διάρκεια που έγιναν(Μεγάλη Εβδομάδα) και με ποια σειρά.Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για τα γεγονότα, αν έχουν νοιώσει ποτέ προδομένοι, να διατυπώσουν χαρούμενες στιγμές τους ώστε μέσα και από τα δικά τους βιώματα, να κατανοήσουν την έννοια της Χαρμολύπης.

Στο δεύτερο μάθημα, θα δοθεί έμφαση στα πρόσωπα-συμπεριφορά των δύο ληστών, ώστε τα παιδιά μέσα από συζήτηση να προσεγγίσουν την έννοια του ανθρώπινου λάθους και της μετάνοιας, θα έχουν την ευκαιρια να μιλήσουν για δικά τους λάθη, το πως νοιώθουν όταν τα κάνουν..Επίσης θα δοθεί έμφαση στην έννοια της συγχώρησης και στο πόσο βοηθάει τον άνθρωπο να συνεχίζει την ζωή του με αγάπη..θα θυμηθούμε το ποίημα της ενδυνάμωσης, ώστε να νοιώσει όλη η τάξη δυνατή και ενωμένη..

Οι μαθητές σε φύλλο εργασίας καλούνται να δημιουργήσουν  ένα σταυρόλεξο οριζοντίως και καθέτως με τις λέξεις: ΛΑΘΟΣ, ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ, ΑΓΑΠΗ

Έπειτα καλούνται να απαντήσουν ; Πόσοι σταυρώθηκαν στο όρος του Γολγοθά?Πόσοι σταυροί χρειάστηκαν?Ο σταυρός του Χριστού σε ποιόν αριθμό αντιστοιχεί, αν τους μετρήσουμε?

Η Νηπιαγωγός.

Αικατερίνη Ζούζουλα















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου