Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2ος Θεματικός άξονας (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ), Υλοποίηση 5ου Εργαστηρίου(5η εβδομάδα τρεις ώρες

  Ως προς τη Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το Περιβάλλον

 Με τίτλο: «Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων» Υποθεματική :«Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά»

Σύνδεση με την βασική θεματική: Τα δικαιώματα των ζώων και η αειφορία

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Τίτλος: Και τα ζώα έχουν δικαιώματα

1.Ο/Η εκπαιδευτικός στην ολομέλεια θέτει τον εξής προβληματισμό στους μαθητές/τριες: Έχουν τα ζώα εκτροφής δικαιώματα σε μια καλύτερη ζωή και σε καλύτερες συνθήκες διαβίωσης; Τι νομίζετε;
Αφού ακουσθούν όλες οι ιδέες, οι απόψεις των μαθητών/τριών ο/η εκπαιδευτικός τους παρουσιάζει οπτικοποιημένο το κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων, εστιάζοντας στα άρθρα του κειμένου σχετικά με την υπερκμετάλλευση των ζώων εκτροφής από τον άνθρωπο. Μετά την παρουσίαση της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων, οι μαθητές/τριες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα.






2. Ο κάθε μαθητής/τρια 
αρχικά λέει κάποιο δικαίωμα ζώου(παρέμβαση από τη νηπιαγωγό) το οποίο ηχογραφείται και έπειτα καλείται να απεικονίσει με μια ζωγραφιά κάποιο δικαίωμα. Στη συνέχεια το παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης και αποφασίζουν όλοι να δημιουργήσουν με τα έργα τους ένα βιβλίο για τα δικαιώματα των ζώων εκτροφής. Εναλλακτικά μπορούν να το δημιουργήσουν ψηφιακά με το δωρεάν on line πρόγραμμα δημιουργίας παιδικών βιβλίων my story book

Στο τέλος του εργαστηρίου γίνεται αξιολόγηση από τα ίδια τα παιδιά απαντώντας σε ενδεικτικές ερωτήσεις του/της εκπαιδευτικού.

 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν το κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων

Καλλιεργούνται οι εξής δεξιοτήτες:

 Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα

 Δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα

 Δεξιότητες του νου: Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.

 Ψηφιακές δεξιότητες

Αξιολόγηση Αναστοχασμός

Τα παιδιά με την κριτική τους σκέψη αναγνώρισαν ότι τα ζώα εκτροφής αξίζουν καλύτερες  συνθήκες διαβίωσης στις μονάδες παραγωγής. Επίσης με την δημιουργική - παραγωγική τους σκέψη μπόρεσαν να διακρίνουν-διατυπώσουν τα δικαιώματα των ζώων, να εκφράσουν κάποιους λόγους ως προς την σημαντικότητα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των ζώων, να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα και τέλος να εκφραστούν δημιουργικά ζωγραφίζοντας τα δικαιώματα και να αποφασίσουν τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού βιβλίου με τις ζωγραφιές τους με τίτλο: Τα Δικαιώματα των ζώων.

Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν το εργαστήριο!!

 Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ 

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου