Υλοποίηση των εργαστηρίων από την εκπαιδευτικό Ζούζουλα Αικατερίνη ως προς την θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία.
Με τίτλο: STEAM και η ΓΗ γυρίζει….”
Δεξιότητες δημιουργικής σκέψης, ψηφιακών εργαλείων και καινοτομίας.
Διάρκεια 4 εβδομάδες κατά την περίοδο του Γ Τριμήνου(ΜΑΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΥ)
Σύνδεση με τη βασική θεματική: STEAM και η ΓΗ γυρίζει….”
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ(5η εβδομάδα τρεις ώρες)
Σύμπτυξη εργαστηρίων-παρεμβάσεις νηπιαγωγού
Τίτλος: Ας δημιουργήσουμε τις αφίσες μας!! Διάχυση εργαστηρίου στην σχολική μας κοινότητα.
1. Δημιουργία αφισών: Τα παιδιά βλέπουν στον υπολογιστή το φωτογραφικό υλικό τους από τις δράσεις του εργαστηρίου και αποφασίζουν για το ποιες αφίσες θα δημιουργήσουν στο Poster My Wall.
Οι αφίσες μας
2. Επίσκεψη στην Α Τάξη των δύο συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων(18ο και 29ο) και στα δύο τμήματα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου για να προσφέρουν ως ένδειξη φιλίας τις αφίσες τους.
Οι επισκέψεις μας στην Α τάξη των συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων
Στις επισκέψεις μας που υλοποιήθηκαν οι μαθητές μας μέσα από αναστοχασμό του εργαστηρίου τους, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους, να υπάρξει διάδραση μεταξύ των μαθητών και πετύχαμε το ενδιαφέρον των μαθητών που επισκεφτήκαμε και τους προσφέρθηκε η ευκαιρία για ενεργοποίηση των μαθητών, να δοκιμάσουν τα ίδια το ρομπότ μας και να υλοποιήσουν τα βήματα διαδρομών που είχαμε δημιουργήσει.
Τα παιδιά ειδικά του συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων καθώς και οι εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να δουν τον εναλλακτικό τρόπο που βρήκαμε για να υλοποιήσουμε τη ρομποτική στην τάξη μας.
Οι επισκέψεις μας στα δύο τμήματα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου
1ο Τμήμα
2ο Τμήμα
Προσδοκόμενα αποτελέσματα
-Να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη
- Να εξοικειωθούν με ψηφιακά εργαλεία, τη δημιουργία και το διαμοιρασμό ψηφιακού υλικού
- Να αναδείξουν τις δράσεις τους στην σχολική κοινότητα.
-Να αναπτύσσουν φιλικό κλίμα με την σχολική κοινότητα.
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου οι μαθητές κατάφεραν:
-Να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και να επιλέγουν κατάλληλο φωτογραφικό υλικό
- Να εξοικειωθούν με ψηφιακά εργαλεία
- Να γνωστοποιήσουν τις δράσεις τους στην σχολική κοινότητα.
- Να αναπτύσσουν φιλικό κλίμα με την σχολική κοινότητα
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου