Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, Τίτλος: Το Σπίτι της Αγάπης, κοινό πρόγραμμα με το 29 Δημοτικό Σχολείο Βόλου. Η δημιουργική δράση αρχίζει με:

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΜΕ:

















Η δημιουργική δράση αρχίζει με:

 A Ομάδα γραφής

τελικό προϊόν της σκεπής
B Oμάδα γραφής


Η πορτούλα του σπιτιού της Αγάπης




Ομάδα Ζωγραφικής



Ομάδα Ζωγραφικής

Γονέας συνεργάτης

Γονέας συνεργάτης

Γονέας-παιδαγωγός-μαθητές συνεργάτες

Γονείς συνεργάτες
Μαθήτρια της Β Δημοτικού συνεργάτης

Τελικό προιόν
Η τάξη μας είναι χαρούμενη






Το σπίτι της Αγάπης του  Α τμήματος του 10ου  Νηπιαγωγείου Βόλου γίνεται η αφόρμηση για να δημιουργηθούν από τα νήπια και την Α τάξη του 29ου, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, άλλα δύο σπίτια: ένα της Α τάξης και ένα το κοινό σπίτι της Αγάπης των νηπίων και της Α τάξης.
οι μαθητές των δυο τάξεων
και το τελικό τους προϊόν
το σπίτι της Αγάπης του 29ου Δημοτικού
Το κοινό σπίτι της Αγάπης των
δυο βαθμίδων
Οι δύο παιδαγωγοί, οι μαθητές και τα
τρία σπίτια της Αγάπης
Οι δύο τάξεις συνεργασίας είχαν την ευκαιρία μέσα από το πρόγραμμα να γνωριστούν, να επικοινωνήσουν και να αλληλεπιδράσουν  μέσα από παιγνίδια γνωριμίας, συνεργασίας, εμπιστοσύνης που υλοποιήθηκαν από κοινές συνδιδασκαλίες με τους γυμναστές των δύο συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων κατά τη φάση προετοιμασίας, είχαν την ευκαιρία δύο τραγούδια ,που έχει γράψει η νηπιαγωγός να μάθουν να τα τραγουδούν, σε κοινές συνδιδασκαλίες που έκαναν με τη μουσικό του δημοτικού σχολείου, να κάνουν αφήγηση και δραματοποίηση του παραμυθιού που έχει γράψει η νηπιαγωγός, σχετικό με το θέμα, ώστε στο τέλος να σχεδιάσουν και να εκφραστούν δημιουργικά, κατασκευάζοντας τα σπίτια της Αγάπης. Οι μαθητές καλλιέργησαν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, κατανόησαν με βιωματικό τρόπο βασικές και θεμελιώδεις έννοιες όπως: Συνεργασία, αναγνώριση, αποδοχή, κατανόηση, εμπιστοσύνη, φιλία, στήριξη, υπομονή και αγάπη. Επομένως το πρόγραμμα μέσα από τη βιωματική εμπειρία των μαθητών πέτυχε τους στόχους του και κυρίως διαμόρφωσε ένα πρόσφορο έδαφος για τη συνεργασία των δύο βαθμίδων κατά την εξέλιξη της σχολικής χρονιάς αλλά επίσης ενδυναμώνει την σχολική μας κοινότητα, με σχέσεις φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών, γεγονός πολύ σημαντικό για τη μελλοντική κοινή πορεία τους, σε μία εποχή που η σχολική βία και ο εκφοβισμός ως κοινωνικό φαινόμενο, έχει αυξάνουσα τάση.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου