Οι ομαδοσυνεργατικές δράσεις των νηπίων και το τελικό προιόν, σε θεματικές του Β τριμήνου,ακολουθούν παρακάτω, οι οποίες δράσεις προσφέρουν ζωτικό χώρο σε όλα τα νήπια-προνήπια για δημιουργική δράση και συνεργασία.
Οι μαθητές χωρίζονται σε μεικτές,ανομοιογενείς ομάδες ανά (φύλλο,ηλικία,γνωστικό επίπεδο).
Κάθε ομάδα συζητά την δράση της,κάνει προτάσεις και τις επεξεργάζεται και κάνει καταχωρισμό των ενεργειών σε σχέση με τα υλικά της.
Αν μία ομάδα καθυστερεί ,οι άλλες ομάδες παρατηρούν,περιμένουν υπομονετικά και αν χρειαστεί την στηρίζουν, ώστε να επιτευθεί αποτελεσματικά το τελικό προιόν.
Στη θεματική Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Στη θεματική ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΠΛΑΝΗΤΕΣ
Στη θεματική Μουσική-Μουσικά όργανα
Στην θεματική ΟΙ ΑΠΟΚΡΗΕΣ, ήρθε στην τάξη μας κατά την απογευματινή βάρδια, η Σμαράγδα παλιά μου μαθήτρια, η οποία είναι αδελφή νηπίου από την τάξη μας και είναι μαθήτρια της Β τάξης του συστεγαζόμενου 29 ου Δημοτικού σχολείου, για να συνεργαστεί με τα νήπια, σε προγραμματισμένες δράσεις,κατόπιν συννενόησης με την ίδια και την μητέρας της.
Τα νήπια εκφράστηκαν δημιουργικά στην κατασκευή μασκών και καπέλλων
Οι μαθητές χωρίζονται σε μεικτές,ανομοιογενείς ομάδες ανά (φύλλο,ηλικία,γνωστικό επίπεδο).
Κάθε ομάδα συζητά την δράση της,κάνει προτάσεις και τις επεξεργάζεται και κάνει καταχωρισμό των ενεργειών σε σχέση με τα υλικά της.
Αν μία ομάδα καθυστερεί ,οι άλλες ομάδες παρατηρούν,περιμένουν υπομονετικά και αν χρειαστεί την στηρίζουν, ώστε να επιτευθεί αποτελεσματικά το τελικό προιόν.
Στη θεματική Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Στη θεματική ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΠΛΑΝΗΤΕΣ
Στη θεματική Μουσική-Μουσικά όργανα
Στην θεματική ΟΙ ΑΠΟΚΡΗΕΣ, ήρθε στην τάξη μας κατά την απογευματινή βάρδια, η Σμαράγδα παλιά μου μαθήτρια, η οποία είναι αδελφή νηπίου από την τάξη μας και είναι μαθήτρια της Β τάξης του συστεγαζόμενου 29 ου Δημοτικού σχολείου, για να συνεργαστεί με τα νήπια, σε προγραμματισμένες δράσεις,κατόπιν συννενόησης με την ίδια και την μητέρας της.
Τα νήπια εκφράστηκαν δημιουργικά στην κατασκευή μασκών και καπέλλων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου