|
το σπίτι της Αγάπης |
|
προνήπιο |
Τα νήπια συνεχίζουν να δημιουργούν στο σπίτι τους και να φέρνουν τις δράσεις τους στο νηπιαγωγείο και μάλιστα με μεγάλη χαρά να έρχονται να μου τις δείξουν, ΄και να μπουν στην αντίστοιχη γωνιά της τάξης μας.
Συνήθως οι δράσεις αυτές των παιδιών σχετίζονται με τις θεματικές μας, το πρόγραμμα Αγωγής υγείας αλλά υπάρχουν και κάποιες κυρίως των προνηπίων που δεν σχετίζονται με τα θέματα της τάξης.
|
νήπιο |
|
νήπιο |
Εκείνο που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι όλα πλέον τα παιδιά έχουν φέρει τέτοιες δράσεις και μάλιστα συζητώντας με τις μητέρες των νηπίων για το θέμα αυτό, μου ανέφεραν ότι ενώ στην αρχή είχαν επηρεαστεί από τα άλλα παιδιά,τώρα ζητούν από μόνα τους να δημιουργήσουν και να το φέρουν στο σχολείομε χαρά
|
προνήπιο |
.
Οπότε σχεδόν καθημερινά έρχονται διάφορες τέτοιες δράσεις στην τάξη μας και μάλιστα εκείνες που μου έκαναν εντύπωση μεγάλη που ένα νήπιο ξαναέφτιαξε στο σπίτι του το Σπίτι της Αγάπης και ένα άλλο νήπιο που έχει ήδη αναπτυγμένη φωνολογική ενημερότητα,κάθισε και έγραψε μία ιστορία, με τίτλο και εικονογράφηση.Το συγκεκριμένο νήπιο ζήτησε να την διαβάσει στα παιδιά,οπότε προέκυψε μία αναδυόμενη δράση, όπου το νήπιο διάβασε την ιστορία στα παιδιά, τους έδειξε την εικόνα και τους ρώτησε μετά ποιός θα αναδιηγηθεί την ιστορία,τί τους άρεσε και μάλιστα τους είπε ότι δεν είναι δύσκολο,μπορούν και αυτοί να δημιουργήσουν μία δική τους ιστορία.
Είμαι περίεργη να δώ, αν αυτή η δράση παρακινήσει κι άλλα νήπια με φωνολογική ενημερότητα αναπτυγμένη, να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο
|
νήγπιο |
|
νήπιο |
|
νήπιο |
|
το νήπιο διαβάζει την ιστορία που
έγραψε στο σπίτι |
Ακολουθεί η αναδυόμενη δράση που προέκυψε από την δημιουργία της ιστορίας του νηπίου
|
νήπιο |
Το υλικό αυτό είναι σημαντικό εργαλείο,στα χέρια της νηπ/γωγού για μία πιο ολοκληρωμένη αξιολόγηση των μαθητών αλλά και για τους γονείς που αναγνωρίζουν στα παιδιά τους την όρεξη για δημιουργία πέρα από το χώρο του σχολείου,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου