Το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας συνεχίζεται κανονικά, και μάλιστα στο Β Τρίμηνο υλοποιήθηκαν δύο συνεργασίες με μαθητές της Α τάξης, όπου σύμφωνα με τη διαθεματική προσέγγιση, στη θεματική: ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, Η Στεφανία και η Κάτια, αδελφές του Σωτήρη και του Φίλιππου, οι οποίοι είναι προνήπια στην τάξη μας, δημιούργησαν μία δική τους ιστορία, με αφόρμηση το Σπίτι της Αγάπης και τους Πλάνήτες, η οποία είχε τίτλο:ΤΑ ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙΑ.
Οι μαθήτριες ήρθαν στην τάξη μας, παρουσίασαν την ιστορία τους, μέσα από το εικονογραφημένο παραμύθι που δημιούργησαν, έγινε αναδιήγηση της ιστορίας από τα νήπια και στη συνέχεια, με κορμό την ιστορία τους, τα νήπια οδηγήθηκαν σε ομαδοσυνεργατική δράση.
Η ιστορία των δύο μαθητριών ομολογώ ότι ήταν πολύ καλή και με έξυπνο τρόπο συνέδεσαν το Σπίτι της Αγάπης...
Για τις δύο μαθήτριες, κατά την ώρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δε σας κρύβω ότι της θαύμασα και είπα μέσα μου, να δύο πολύ καλές αυριανές δασκάλες...συνεργάστηκαν με πολύ ζήλο και πολύ αγάπη, διαπίστωση που την μετέφερα και στους γονείς αλλά και στη δασκάλα τους.
Οι μαθητές όλοι μαζί συνεργάστηκαν και ευχαριστήθηκαν την όλη δράση..
Σε αρχικό επίπεδο οι ομάδες δούλεψαν σε φύλλα προετοιμασίας,όπου είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν τα δεδομένα της ιστορίας και να απαντήσουν στις ερωτήσεις που τους τέθηκαν ανά ομάδες, παρουσιάζοντας έτσι τις δικές τους προτάσεις, ως προς τη δημιουργία του τελικού προιόντος.
Σε επόμενο στάδιο, η κάθε ομάδα, με οδηγό την προηγούμενη φάση-φύλλα προετοιμασίας,απεικόνισε αλλά και εμπλούτισε τις αρχικές προτάσεις και με υπομονή και στήριξη οδηγήθηκε στο τελικό προίόν..
Η δεύτερη συνεργατική δράση, με μαθήτρια της Α τάξης, την Αννίτα, η οποία είναι αδελφή του Σίφι, ο οποίος είναι προνήπιο, αφορά την Θεματική: Η ΜΟΥΣΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, όπου τα νήπια είχαν την ευκαιρία, να δημιουργήσουν τα ίδια μία μικρή ορχήστρα, με μουσικά όργανα της τάξης, και με το σύστημα ORF, να αποδόσουν το Τραγούδι της Αγάπης και το Ποίημα της Ενδυνάμωσης.
η Αννίτα συνεργάστηκε πολύ όμορφα με τα νήπια, τραγούδησε μαζί τους, έκανε ρυθμικά παιγνίδια με τα μουσικά όργανα και συμμετείχε στην ορχήστρα με το μεγάλο τύμπανο.
Κατά τη διαδικασία, αρχικά, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία στο You Tube, να ακούσουν τη
συμφωνική ορχήστρα της Βιέννης και όταν είδαν τόσα πολλά όργανα μαζί, να ακολουθούν τον μαέστρο, απόρησαν και τους εξήγησα ότι σε μία ορχήστρα κάθε μουσικό όργανο έχει την αξία του και ότι ο μουσικός κατέχει πολύ καλά το δικό του μουσικό κομμάτι και με πειθαρχία και απόλυτη προσοχή παρακολουθεί τον μαέστρο.
Αυτό προσπαθήσαμε να πετύχουμε και εμείς στην τάξη..νομίζω ότι τα πήγαμε αρκετά καλά και άρεσε πολύ στα παιδιά..
Η Αννίτα είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με τα παιδιά της τάξης, την ώρα των ελεύθερων δράσεων, να συνεργαστεί με τον αδελφό της στη ζωγραφική και να στηρίξει την ομάδα της την ώρα της μουσικής εκτέλεσης με το μεγάλο τύμπανο
Οι μαθήτριες ήρθαν στην τάξη μας, παρουσίασαν την ιστορία τους, μέσα από το εικονογραφημένο παραμύθι που δημιούργησαν, έγινε αναδιήγηση της ιστορίας από τα νήπια και στη συνέχεια, με κορμό την ιστορία τους, τα νήπια οδηγήθηκαν σε ομαδοσυνεργατική δράση.
Η ιστορία των δύο μαθητριών ομολογώ ότι ήταν πολύ καλή και με έξυπνο τρόπο συνέδεσαν το Σπίτι της Αγάπης...
Για τις δύο μαθήτριες, κατά την ώρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δε σας κρύβω ότι της θαύμασα και είπα μέσα μου, να δύο πολύ καλές αυριανές δασκάλες...συνεργάστηκαν με πολύ ζήλο και πολύ αγάπη, διαπίστωση που την μετέφερα και στους γονείς αλλά και στη δασκάλα τους.
Οι μαθητές όλοι μαζί συνεργάστηκαν και ευχαριστήθηκαν την όλη δράση..
Σε αρχικό επίπεδο οι ομάδες δούλεψαν σε φύλλα προετοιμασίας,όπου είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν τα δεδομένα της ιστορίας και να απαντήσουν στις ερωτήσεις που τους τέθηκαν ανά ομάδες, παρουσιάζοντας έτσι τις δικές τους προτάσεις, ως προς τη δημιουργία του τελικού προιόντος.
Σε επόμενο στάδιο, η κάθε ομάδα, με οδηγό την προηγούμενη φάση-φύλλα προετοιμασίας,απεικόνισε αλλά και εμπλούτισε τις αρχικές προτάσεις και με υπομονή και στήριξη οδηγήθηκε στο τελικό προίόν..
Η δεύτερη συνεργατική δράση, με μαθήτρια της Α τάξης, την Αννίτα, η οποία είναι αδελφή του Σίφι, ο οποίος είναι προνήπιο, αφορά την Θεματική: Η ΜΟΥΣΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, όπου τα νήπια είχαν την ευκαιρία, να δημιουργήσουν τα ίδια μία μικρή ορχήστρα, με μουσικά όργανα της τάξης, και με το σύστημα ORF, να αποδόσουν το Τραγούδι της Αγάπης και το Ποίημα της Ενδυνάμωσης.
η Αννίτα συνεργάστηκε πολύ όμορφα με τα νήπια, τραγούδησε μαζί τους, έκανε ρυθμικά παιγνίδια με τα μουσικά όργανα και συμμετείχε στην ορχήστρα με το μεγάλο τύμπανο.
Κατά τη διαδικασία, αρχικά, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία στο You Tube, να ακούσουν τη
συμφωνική ορχήστρα της Βιέννης και όταν είδαν τόσα πολλά όργανα μαζί, να ακολουθούν τον μαέστρο, απόρησαν και τους εξήγησα ότι σε μία ορχήστρα κάθε μουσικό όργανο έχει την αξία του και ότι ο μουσικός κατέχει πολύ καλά το δικό του μουσικό κομμάτι και με πειθαρχία και απόλυτη προσοχή παρακολουθεί τον μαέστρο.
Αυτό προσπαθήσαμε να πετύχουμε και εμείς στην τάξη..νομίζω ότι τα πήγαμε αρκετά καλά και άρεσε πολύ στα παιδιά..
Η Αννίτα είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με τα παιδιά της τάξης, την ώρα των ελεύθερων δράσεων, να συνεργαστεί με τον αδελφό της στη ζωγραφική και να στηρίξει την ομάδα της την ώρα της μουσικής εκτέλεσης με το μεγάλο τύμπανο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου