Όπως ήδη, έχουμε προαναφέρει, το περιβάλλον της τάξης,αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο να ωθήσει τα νήπια να προβούν σε δημιουργικές δραστηριότητες.
Έτσι λοιπόν ένα ποικίλο και ελκυστικό περιβάλλον,ενεργοποιεί τα νήπια,τους παρέχει ζωτικό χώρο έκφρασης και δημιουργίας και μεταβάλλει την τάξη σε ένα ομαδοσυνεργατικό διερευνητικό και παραγωγικό εργαστήρι,όπου σε ένα ανοικτό και κινητικό σχολικό περιβάλλον,ακόμα και οι γονείς ως ισότιμοι συνεργάτες,μπορούν να απολαύσουν,να διεγερθούν και να συμμετέχουν.
Ελέυθερες δράσειις των νηπίων που ποικίλουν και διαμορφώνουν μία τάξη σε κατάλληλη παιδαγωγική ατμόσφαιρα.
Μία μητέρα στη γωνία από το μαγαζάκι μας,συνεργάζεται για λίγο πριν φύγει και μία άλλη παρατηρεί την τάξη..
Έτσι λοιπόν ένα ποικίλο και ελκυστικό περιβάλλον,ενεργοποιεί τα νήπια,τους παρέχει ζωτικό χώρο έκφρασης και δημιουργίας και μεταβάλλει την τάξη σε ένα ομαδοσυνεργατικό διερευνητικό και παραγωγικό εργαστήρι,όπου σε ένα ανοικτό και κινητικό σχολικό περιβάλλον,ακόμα και οι γονείς ως ισότιμοι συνεργάτες,μπορούν να απολαύσουν,να διεγερθούν και να συμμετέχουν.
Ελέυθερες δράσειις των νηπίων που ποικίλουν και διαμορφώνουν μία τάξη σε κατάλληλη παιδαγωγική ατμόσφαιρα.
Μία μητέρα στη γωνία από το μαγαζάκι μας,συνεργάζεται για λίγο πριν φύγει και μία άλλη παρατηρεί την τάξη..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου