Τα νήπια την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων, αβίαστα και με ευχάριστη διάθεση αλληλεπιδρούν- δημιουργούν στα διάφορα οργανωμένα γνωστικά πεδία της τάξης.Στο αλληλεπιδραστικό αυτό σχολικό περιβάλλον είναι απαραίτητο να οργανωθούν και να αξιοποιηθούν κατάλληλα τα υλικοτεχνικά και εποπτικά μέσα,έτσι ώστε η προσχολική τάξη να μεταμορφωθεί σε ένα διερευνητικό και παραγωγικό- δημιουργικό εργαστήριο, ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν το ζωτικό τους χώρο,αξιοποιώντας τις προυπάρχουσες γνώσεις τους στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τη νέα γνώση.
Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Τα νήπια την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων, αβίαστα και με ευχάριστη διάθεση αλληλεπιδρούν- δημιουργούν στα διάφορα οργανωμένα γνωστικά πεδία της τάξης.Στο αλληλεπιδραστικό αυτό σχολικό περιβάλλον είναι απαραίτητο να οργανωθούν και να αξιοποιηθούν κατάλληλα τα υλικοτεχνικά και εποπτικά μέσα,έτσι ώστε η προσχολική τάξη να μεταμορφωθεί σε ένα διερευνητικό και παραγωγικό- δημιουργικό εργαστήριο, ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν το ζωτικό τους χώρο,αξιοποιώντας τις προυπάρχουσες γνώσεις τους στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τη νέα γνώση.
Μία αίθουσα που τη μοιραζόμαστε δύο νηπιαγωγοί.Το κάθε τμήμα έχει από 15 παιδιά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου