Υλοποιήθηκε στις 30-3-2017.
Παιδαγωγική αξιοποίηση του χώρου της αυλής:
Παιγνίδι
Συμμετοχή Γυμναστών στο Survivor
Σε ένα σχολικό περιβάλλον, το οποίο εμπνέει- ενθαρρύνει και σέβεται την πρωτοβουλία απόψεων και προτάσεων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, συχνά μπορούν να προκύψουν αναδυόμενες μη προγραμματισμένες δραστηριότητες.Στις φωτεινές περιπτώσεις αυτές ένα Σύγχρονο Νηπιαγωγείο οφείλει, να είναι πανέτοιμο να τις οργανώσει και να τις υλοποιήσει, όπου όλοι οι μαθητές θα έχουν το ζωτικό τους χώρο για μία δημιουργική έκφραση διαθεματικής προσέγγισης.
Μία τέτοια αναδυόμενη πρόταση είναι και η παρακάτω, όπου ύστερα από συμφωνία με την Ολομέλεια της τάξης, προσφέρεται στα νήπια, η ευκαιρία, να ορίσουν τα ίδια την ονομασία του παιγνιδιού, την αγωνιστική τους διάθεση για συμμετοχή σε αυτό, να επιλέξουν σχετικό επάγγελμα, να χωριστούν σε ομάδες, να αναδείξουν τις σωματικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν την πίστα δυσκολιών-εμπόδια,να εκφραστούν προφορικά ως συμπαίκτες τη στιγμή της αγωνιστικής προσπάθειας συμπαίκτη τους, να καταγράψουν το σκορ των ομάδων,να προβούν σε προσέγγιση αριθμητικής πράξης(πρόσθεση) έχοντας ως βασικό τους κίνητρο, μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, να οδηγηθούν στη νίκη.
Χαίρομαι για τους μικρούς μου συνεργάτες που με τέτοιες προτάσεις τους, φωτίζουν το όραμά μου, σύμφωνα με το οποίο αποσκοπώ να προς μη χρειάζεται η νηπιαγωγός η ίδια να προτείνει δράσεις στην τάξη επίτευξη των διδακτικών στόχων,αλλά αυτές να ξεπηδούν από το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου