Χθές τα νήπια ασχολήθηκαν δημιουργικά με τα Παραδοσιακά επαγγέλματα.
Δείτε τις προτιμήσεις-επιλογές των νηπίων ως προς τα παραδοσιακά επαγγέλματα και πως εξηγούν τις δράσεις των επαγγελματιών, μέσα από τη ζωγραφική και την αναδυόμενη γραφή τους.Τα επαγγέλματα που επέλεξαν ήταν του Γαλατά, του παγωτατζή, του καρεκλά,του αμαξά και του Λούστρου.
Η παραπάνω δράση των νηπίων εντός του Νηπιαγωγείου, γίνεται και αφόρμηση για ομαδοσυνεργατική δράση των παιδιών εκτός σχολείου, στην οικογένειά τους όπου μπορούν όλα τα μέλη(γονείς-αδέλφια,παππούς,γιαγιά),όλοι μαζί με δημιουργικό τρόπο να καταθέσουν τις επιλογές τους ξανά, δράση που αναδεικνύει την παιδαγωγική αξιοποίηση του χρόνου-χώρου, του νηπίου με την οικογένεια, αξιοποίηση που ενδυναμώνει τις διαπροσωπικές σχέσεις-επικοινωνιακές δεξιότητες όλων των μελών.
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα....
Δείτε τις προτιμήσεις-επιλογές των νηπίων ως προς τα παραδοσιακά επαγγέλματα και πως εξηγούν τις δράσεις των επαγγελματιών, μέσα από τη ζωγραφική και την αναδυόμενη γραφή τους.Τα επαγγέλματα που επέλεξαν ήταν του Γαλατά, του παγωτατζή, του καρεκλά,του αμαξά και του Λούστρου.
Η παραπάνω δράση των νηπίων εντός του Νηπιαγωγείου, γίνεται και αφόρμηση για ομαδοσυνεργατική δράση των παιδιών εκτός σχολείου, στην οικογένειά τους όπου μπορούν όλα τα μέλη(γονείς-αδέλφια,παππούς,γιαγιά),όλοι μαζί με δημιουργικό τρόπο να καταθέσουν τις επιλογές τους ξανά, δράση που αναδεικνύει την παιδαγωγική αξιοποίηση του χρόνου-χώρου, του νηπίου με την οικογένεια, αξιοποίηση που ενδυναμώνει τις διαπροσωπικές σχέσεις-επικοινωνιακές δεξιότητες όλων των μελών.
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου