ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ
1η Δραστηριότητα: Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Αρχικά
Συζητώ με τα παιδιά την έννοια της καραντίνας.
Μετά θέτω το παρακάτω ερώτημα:
Πόσες ημέρες είμαι σε καραντίνα?
Τρόπος διερεύνησης:
Οι γονείς ρωτούν τα παιδιά: πως θα το βρω, τί πρέπει να κάνω? που θα ανατρέξω?
Επίλυση του ερωτήματος:
Μετά τα παιδιά σε χαρτί καταγράφουν την αρίθμηση των ημερών π.χ. 1,2.3.........20
Έπειτα καταγράφουν το σύνολο των ημερών π.χ 20 ημέρες.
ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ
Αρχικά
Συζητώ με τα παιδιά την έννοια της καραντίνας.
Μετά θέτω το παρακάτω ερώτημα:
Πόσες ημέρες είμαι σε καραντίνα? Απαντήστε στο ερώτημα τραβώντας μία οριζόντια γραμμή
Τρόπος διερεύνησης:
Αρχικά οι γονείς ζητούν από τα παιδιά να κάνουν μία υπόθεση: τι λές θά ναι μικρή-μεσαία-μεγάλη-πολύ μεγάλη η γραμμή που θα τραβήξεις?
Το παιδί κάνει την υπόθεσή του, τραβώντας μία γραμμή σύμφωνα με την υπόθεσή του
Οι γονείς εκφράζουν δυνατά την σκέψη τους στο παιδί, αυτά παρατηρούν τί κάνουν οι γονείς π.χ ανατρέχω στο ημερολόγιο και μετρώ τις ημέρες.
Έπειτα ζητούν από τα παιδιά να κάνουν μαζί τους ξανά την μέτρηση για δύο,τρεις φορές..και έπειτα κάνει το παιδί μόνο του την μέτρηση των ημερών.
Μετά οι γονείς καταγράφουν την αρίθμηση των ημερών π.χ. 1.2.3....................... 20 και ζητούν από τα παιδιά ακριβώς από κάτω, πέρα πέρα να τραβήξουν την οριζόντια γραμμή.
Επίλυση του ερωτήματος:
Μετά τους ζητάνε να συγκρίνουν αυτή τη γραμμή που προέκυψε με τη γραμμή της αρχικής υπόθεσης π.χ είναι ίδια, είναι μικρότερη,είναι μεγαλύτερη?
Στο τέλος καλείται το παιδί να ξανακάνει τη γραμμή που προέκυψε απαντώντας στο αρχικό ερώτημα.
2η Δραστηριότητα Π/Μελέτη περιβάλλοντος
Συζητάμε με το παιδί για την καθημερινή του καθαριότητα,τα μέτρα προφύλαξης από τον κορωνοιό(Πλύσιμο χεριών, όχι χέρια στο πρόσωπο,γάντια,μάσκες κ.λ.π)
Μετά γράφουμε σε ένα χαρτί ως τίτλο: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ και ζητούμε από τα παιδιά να μας ζωγραφίσουν από κάτω τα μέτρα προφύλαξης.
3η Δραστηριότητα Π/Δημιουργική έκφραση
Γράψτε σε ένα χαρτί τον τίτλο:Πως φαντάζεστε τον Κορωνοιό? Ζωγραφίστε..
Τα παιδιά έπειτα ζωγραφίζουν τον Κορονοιό από κάτω.
Καλή δημιουργική ενασχόληση σε αυτό το σχέδιο εργασίας..αναμένω τις δημιουργικές σας δραστηριότητες.
Με αγάπη
Η Νηπιαγωγός σας.
ΜΠΡΑΒΟ!!!στα παιδιά μας
1η Δραστηριότητα: Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Αρχικά
Συζητώ με τα παιδιά την έννοια της καραντίνας.
Μετά θέτω το παρακάτω ερώτημα:
Πόσες ημέρες είμαι σε καραντίνα?
Τρόπος διερεύνησης:
Οι γονείς ρωτούν τα παιδιά: πως θα το βρω, τί πρέπει να κάνω? που θα ανατρέξω?
Επίλυση του ερωτήματος:
Μετά τα παιδιά σε χαρτί καταγράφουν την αρίθμηση των ημερών π.χ. 1,2.3.........20
Έπειτα καταγράφουν το σύνολο των ημερών π.χ 20 ημέρες.
ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ
Αρχικά
Συζητώ με τα παιδιά την έννοια της καραντίνας.
Μετά θέτω το παρακάτω ερώτημα:
Πόσες ημέρες είμαι σε καραντίνα? Απαντήστε στο ερώτημα τραβώντας μία οριζόντια γραμμή
Τρόπος διερεύνησης:
Αρχικά οι γονείς ζητούν από τα παιδιά να κάνουν μία υπόθεση: τι λές θά ναι μικρή-μεσαία-μεγάλη-πολύ μεγάλη η γραμμή που θα τραβήξεις?
Το παιδί κάνει την υπόθεσή του, τραβώντας μία γραμμή σύμφωνα με την υπόθεσή του
Οι γονείς εκφράζουν δυνατά την σκέψη τους στο παιδί, αυτά παρατηρούν τί κάνουν οι γονείς π.χ ανατρέχω στο ημερολόγιο και μετρώ τις ημέρες.
Έπειτα ζητούν από τα παιδιά να κάνουν μαζί τους ξανά την μέτρηση για δύο,τρεις φορές..και έπειτα κάνει το παιδί μόνο του την μέτρηση των ημερών.
Μετά οι γονείς καταγράφουν την αρίθμηση των ημερών π.χ. 1.2.3....................... 20 και ζητούν από τα παιδιά ακριβώς από κάτω, πέρα πέρα να τραβήξουν την οριζόντια γραμμή.
Επίλυση του ερωτήματος:
Μετά τους ζητάνε να συγκρίνουν αυτή τη γραμμή που προέκυψε με τη γραμμή της αρχικής υπόθεσης π.χ είναι ίδια, είναι μικρότερη,είναι μεγαλύτερη?
Στο τέλος καλείται το παιδί να ξανακάνει τη γραμμή που προέκυψε απαντώντας στο αρχικό ερώτημα.
2η Δραστηριότητα Π/Μελέτη περιβάλλοντος
Συζητάμε με το παιδί για την καθημερινή του καθαριότητα,τα μέτρα προφύλαξης από τον κορωνοιό(Πλύσιμο χεριών, όχι χέρια στο πρόσωπο,γάντια,μάσκες κ.λ.π)
Μετά γράφουμε σε ένα χαρτί ως τίτλο: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ και ζητούμε από τα παιδιά να μας ζωγραφίσουν από κάτω τα μέτρα προφύλαξης.
3η Δραστηριότητα Π/Δημιουργική έκφραση
Γράψτε σε ένα χαρτί τον τίτλο:Πως φαντάζεστε τον Κορωνοιό? Ζωγραφίστε..
Τα παιδιά έπειτα ζωγραφίζουν τον Κορονοιό από κάτω.
Καλή δημιουργική ενασχόληση σε αυτό το σχέδιο εργασίας..αναμένω τις δημιουργικές σας δραστηριότητες.
Με αγάπη
Η Νηπιαγωγός σας.
ΜΠΡΑΒΟ!!!στα παιδιά μας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου