Παρασκευή 15 Απριλίου 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 3ος Θεματικός άξονας (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ-ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ), Υλοποίηση 6ου Εργαστηρίου(3 τρεις ώρες)

 Ως προς την θεματική ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Με τίτλο: : Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Δεξιότητες: κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία.

Μάθηση μέσω διερεύνησης προβλήματος.

Δεξιότητες του νου.

Δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Δεξιότητες ζωής.

Ψηφιακές δεξιότητες.


Διάρκεια: 7 εβδομάδες κατά την περίοδο του Β Τριμήνου(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2022)

6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ( τρεις ώρες)

ΤΙΤΛΟΣ: Δημιουργικές λύσεις


1η Δραστηριότητα Ακούμε το τραγούδι των Locomondo«Χέρια σαν κι αυτά..» Κάθε παιδί ζωγραφίζει θετικές συμπεριφορές που μπορεί να κάνει με τα χέρια.







Τα παιδιά αυτοσχεδιάζουν και κάνουν συνεργατικά θετικές στιγμές με τα χέρια τους(παρέμβαση από τη νηπιαγωγό).







Επίσκεψη στο γειτονικό πάρκο όπου τα παιδιά βιώνουν όμορφες στιγμές με τα χέρια τους(παρέμβαση από τη νηπιαγωγό).











Δημιουργία ψηφιακού βίντεο με τίτλο: Χέρια σαν αυτά, υλικό για διάχυση μηνυμάτων αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας στην κοινωνία.(παρέμβαση από νηπιαγωγό)

https://vimeo.com/699949044



2η Δραστηριότητα Τα παιδιά επιλέγουν ένα παιδί και μιλάνε όμορφα για κείνο. Τα ωραία τους λόγια τα καταγράφουμε και κάθε παιδί αναλαμβάνει να φτιάξει μια ζωγραφιά για τον φίλο- την φίλη του.








3η Δραστηριότητα Φτιάχνουμε μαζί με τα παιδιά έναν κατάλογο με τα βήματα αντιμετώπισης της βίας, συνοψίζοντας όσα έχουμε μάθει. Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα τα παιδιά συνεργάστηκαν με την φοιτήτρια του ΠΤΕΑ, Π.Θ. στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος πρακτικής άσκησης-Μέντορες νηπιαγωγοί.







Προσδοκόμενα αποτελέσματα


Να αναπτύξουν οι μαθητές ψυχοκοινωνικές δεξιότητες και στρατηγικές διαχείρισης των περιστατικών εκφοβισμού και βίας στο σχολείο.


Να δίνουν εξηγήσεις για τις ενέργειές τους και να αιτιολογούν τις απόψεις και τις πράξεις τους.


Να παράγουν αποτελεσματικές λύσεις αντιμετώπισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας


ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τα παιδιά μπόρεσαν να αναπτύσσουν ψυχοκοινωνικές δεξιότητες και στρατηγικές διαχείρισης των περιστατικών βίας και εκφοβισμού στο σχολείο. Επίσης κατάφεραν να εκφράζουν τις απόψεις τους-ενέργειες και να τις αιτιολογούν. Ακόμη μέσα από δημιουργικό τρόπο παρήγαγαν αποτελεσματικές λύσεις αντιμετώπισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Τα παιδιά μέσα από όμορφες βιωματικές εμπειρίες ευχαριστήθηκαν το εργαστήριο!!

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου