Κατά τη φετινή σχολική περίοδο το νηπιαγωγείο μας, σύμφωνα με το πρόγραμμα Σπουδών, το οποίο προσαρμόζεται στον κάθε τριμηνιαίο προγραμματισμό, προσέγγισε διάφορες και ποικίλες θεματικές ενότητες, βασισμένες σε ξεκάθαρους διδακτικούς στόχους, που υλοποιήθηκαν σύμφωνα με το ΑΠ, με τη διαθεματική προσέγγιση, με σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, με την ομαδοσυνεργατική δράση, την ενεργητική μάθηση, τη μαιευτική μέθοδο, παιδαγωγική αξιοποίηση του λάθους, τις καταστάσεις προβληματισμού που αναπτύσσουν την κριτική σκέψη των μαθητών μέσα σε ένα ποικίλο αλληλεπιδραστικό περιβάλλον μάθησης και συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων μελών (παιδαγωγοί- μαθητές- γονείς- εκπαιδευτικοί φορείς), το οποίο οδηγεί τους μαθητές στην ανακαλυπτική μάθηση και στην σταδιακή κατάκτηση της γνώσης, αξιοποιώντας το χώρο, τα εποπτικά μέσα, τη συστέγαση με τα 2 Δημοτικά σχολεία κ.λ.π.
Η φάση της αξιολόγησης του προγράμματος Σπουδών, ήταν διαρκής και γινόταν από κοινού με τους γονείς, μέσα από τακτές ενημερώσεις και επικοινωνίες, κατά τις οποίες κάθε φορά βάσει της αξιολόγησης, διαμορφωνόταν και η συνέχεια της εκπαιδευτικής δράσης.
Το πρόγραμμα Σπουδών σύμφωνα με την ομόφωνη άποψη του συλλόγου διδασκόντων ήταν αξιόλογο και οι διδακτικοί του στόχοι υλοποιήθηκαν, αφού στο σύνολο των μαθητών υπήρξε εξελικτικά πρόοδο στην ολόπλευρη και ισόπλευρη ανάπτυξή τους.
Τον μήνα Μάιο, δόθηκε και στους γονείς ένα ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση, με αφόρμηση το παρατηρητήριο της ΑΕΕ, όπου σύμφωνα με τις απαντήσεις των γονέων, προκύπτει η ικανοποίησή τους από το πρόγραμμα Σπουδών του σχολείου μας, η αποτελεσματικότητά του και η πολύ καλή συνεργασία ανάμεσα στα εμπλεκόμενα μέλη της σχολικής κοινότητας. Αλήθεια είναι ότι η αναγνώριση του εκπαιδευτικού μας έργου από τους γονείς, μας χαροποιεί και μας δίνει ταυτόχρονα την ενδυνάμωση που χρειαζόμαστε για την συνέχεια της εκπαιδευτικής μας πορείας. Εμείς πρωτίστως ως άνθρωποι τους ευχαριστούμε αλλά και ως νηπιαγωγοί τους εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας για την πολύ καλή συνεργασία και συμπόρευση που είχαμε κατά την υλοποίηση του εκπαιδευτικού μας έργου, παράγοντας καθοριστικός για την αποτελεσματικότητά του, που προωθεί το πραγματικό όφελος των μαθητών μας.
|
Οι μαθητές παίρνουν συνέντευξη στο γραφείο των διευθυντών |
|
Η συνέντευξη στον διευθυντή |
Σε μία από τις πρόσφατες θεματικές του Γ τριμηνιαίου σχολικού προγραμματισμού και συγκεκριμένα στη διδακτική ενότητα: Δημοσιογραφία- Διαφήμιση, οι μαθητές του Α τμήματος, του σχολείου μας, με ομαδοσυνεργατική δράση και ενεργητική βιωματική μάθηση, οδηγήθηκαν στην δημιουργία μιας εφημερίδας, με τίτλο : Η Εφημερίδα της Αγάπης.
|
Το εξώφυλλο της εφημερίδας
|
Τα εσωτερικά φύλλα της εφημερίδας
|
Συνέντευξη |
|
Ερωτήσεις-Συνέντευξη |
|
Θεατρική παράσταση |
|
Διαφήμιση |
|
Ποδοσφαιρικός αγώνας |
|
Εκπαιδευτική εκδρομή
|
|
Περιβάλλον
|
|
Αγγελία |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου