ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Στις 26/3/2015, η προσχολική μας τάξη, το Β τμήμα και το συστεγαζόμενο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Βόλου, υλοποίησαν από κοινού την προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη, σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου μας, στο χώρο του θεάτρου, της Πειραματικής Σκηνής του Πολιτιστικού Κέντρου Ν. Ιωνίας, για να παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση: Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΑΣ, η οποία βασίζεται στο γνωστό παραμύθι της Πηνελόπης Δέλτα.
Οι εκπαιδευτικοί μαθησιακοί στόχοι, αυτής της εκπ/κής επίσκεψης ήταν τα νήπια να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με θεατρικούς χώρους της πόλης τους, να γνωρίσουν το συγκεκριμένο παραμύθι με διαφορετικό τρόπο και να κατανοήσουν την σύνδεση της Λογοτεχνίας με το Θέατρο.
Τα νήπια ήταν συμμετοχικά παρακολουθώντας την θεατρική παράσταση, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την συμπάθειά τους ως προς τους ήρωες της παράστασης.Στο τέλος της παράστασης επικοινώνησαν και φωτογραφήθηκαν με τους ηθοποιούς της παράστασης.
Επίσης όπως οφείλει κάθε σχολικό περιβάλλον, η νηπιαγωγός αξιοποίησε παιδαγωγικά και διδακτικά την εκπαιδευτική επίσκεψη, αφού τα νήπια επιστρέφοντας στην τάξη τους μέσα από το γνωστικό πεδίο της Δημιουργικής έκφρασης, ζωγράφισαν και ονομάτισαν ομαδοσυνεργατικά τους αγαπημένους τους ήρωες, από το παραμύθι.
Έτσι λοιπόν αξιοποιήσαμε το διδακτικό μας ωράριο, όπου οι μαθητές μας με το σχολείο τους ανοίγονται στην κοινωνία και έπειτα γίνονται δημιουργικοί αξιοποιώντας οι ίδιοι τις βιωματικές τους εμπειρίες.
Στις 26/3/2015, η προσχολική μας τάξη, το Β τμήμα και το συστεγαζόμενο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Βόλου, υλοποίησαν από κοινού την προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη, σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου μας, στο χώρο του θεάτρου, της Πειραματικής Σκηνής του Πολιτιστικού Κέντρου Ν. Ιωνίας, για να παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση: Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΑΣ, η οποία βασίζεται στο γνωστό παραμύθι της Πηνελόπης Δέλτα.
Οι εκπαιδευτικοί μαθησιακοί στόχοι, αυτής της εκπ/κής επίσκεψης ήταν τα νήπια να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με θεατρικούς χώρους της πόλης τους, να γνωρίσουν το συγκεκριμένο παραμύθι με διαφορετικό τρόπο και να κατανοήσουν την σύνδεση της Λογοτεχνίας με το Θέατρο.
Τα νήπια ήταν συμμετοχικά παρακολουθώντας την θεατρική παράσταση, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την συμπάθειά τους ως προς τους ήρωες της παράστασης.Στο τέλος της παράστασης επικοινώνησαν και φωτογραφήθηκαν με τους ηθοποιούς της παράστασης.
Επίσης όπως οφείλει κάθε σχολικό περιβάλλον, η νηπιαγωγός αξιοποίησε παιδαγωγικά και διδακτικά την εκπαιδευτική επίσκεψη, αφού τα νήπια επιστρέφοντας στην τάξη τους μέσα από το γνωστικό πεδίο της Δημιουργικής έκφρασης, ζωγράφισαν και ονομάτισαν ομαδοσυνεργατικά τους αγαπημένους τους ήρωες, από το παραμύθι.
Έτσι λοιπόν αξιοποιήσαμε το διδακτικό μας ωράριο, όπου οι μαθητές μας με το σχολείο τους ανοίγονται στην κοινωνία και έπειτα γίνονται δημιουργικοί αξιοποιώντας οι ίδιοι τις βιωματικές τους εμπειρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου