ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Στις 13-5-2015 σύμφωνα με τον Ετήσιο Προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου μας,υλοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Τσαλαπάτα,όπου η νηπιαγωγός,η φοιτήτρια,τα νήπια και οι γονείς συνοδοί συνεργάτες,είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο χώρο και να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό μουσειακό πρόγραμμα:Τα τρία Γουρουνάκια
Η φοιτήτρια της Ειδικής Αγωγής, η οποία υλοποιεί την 2η εβδομαδιαία διδασκαλία της, στη θεματική Τα έντομα, συνέδεσε και αξιοποίησε παιδαγωγικά την εκπ/κή επίσκεψη των νηπίων,αφού τους διάβασε το παραμύθι Τα τρία Γουρουνάκια- Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας και τους έθεσε την ερώτηση: Με ποιον ήρωα θα έκαναν παρέα τα τρία γουρουνάκια και γιατί, δίνοντας στα νήπια την ευκαιρία να απαντήσουν μέσα από δημιουργική έκφραση και αναδυόμενη γραφή.
Σας παρουσιάζω κάποιες από τις απαντήσεις των νηπίων,στο φύλλο της δημιουργικής τους δράσης.
Στις 13-5-2015 σύμφωνα με τον Ετήσιο Προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου μας,υλοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Τσαλαπάτα,όπου η νηπιαγωγός,η φοιτήτρια,τα νήπια και οι γονείς συνοδοί συνεργάτες,είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο χώρο και να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό μουσειακό πρόγραμμα:Τα τρία Γουρουνάκια
Η φοιτήτρια της Ειδικής Αγωγής, η οποία υλοποιεί την 2η εβδομαδιαία διδασκαλία της, στη θεματική Τα έντομα, συνέδεσε και αξιοποίησε παιδαγωγικά την εκπ/κή επίσκεψη των νηπίων,αφού τους διάβασε το παραμύθι Τα τρία Γουρουνάκια- Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας και τους έθεσε την ερώτηση: Με ποιον ήρωα θα έκαναν παρέα τα τρία γουρουνάκια και γιατί, δίνοντας στα νήπια την ευκαιρία να απαντήσουν μέσα από δημιουργική έκφραση και αναδυόμενη γραφή.
Σας παρουσιάζω κάποιες από τις απαντήσεις των νηπίων,στο φύλλο της δημιουργικής τους δράσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου