Στις 4-10-2017, Παγκόσμια ημέρα των ζώων,τα νήπια είχαν την ευκαιρία να κάνουν αυθεντική παρατήρηση ενός σκύλου, που πλησίασε στα κάγκελα του σχολείου, κατά την ώρα του διαλείμματος.
Μετά την παρατήρηση των νηπίων, η νηπιαγωγός ανακοίνωσε ότι στην τάξη του 32ου συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου υπάρχουν δύο ζώα και αν θέλουν να τα φέρουμε στην τάξη μας, για παρατήρηση και συζήτηση.Στα νήπια άρεσε η ιδέα και μετά την παρατήρηση των δύο ζώων, ακολούθησε συζήτηση όπου μέσα από την μαιευτική μέθοδο(ερωτήσεις -απαντήσεις), κάποια νήπια αναγνώρισαν τα ζώα, κάποια ανέφεραν τα χρώματά τους, κάποια νήπια μίλησαν-ανέφεραν και άλλα κατοικίδια ζώα(γάτα,σκύλος).
Στο τέλος όλα τα νήπια εξέφρασαν την επιλογή τους, ανάμεσα στα δύο κατοικίδια(χελώνα-καναρίνι) που παρατήρησαν καθώς και τα επιχειρήματά τους ως προς την επιλογή τους.Μάλιστα ένα νήπιο επέλεξε το κλουβί με το καναρίνι επειδή η επιλογή του άλλου ζώου, θα ήταν πολύ κουραστική(πλύσιμο γυάλας, αλλαγή νερού), ενώ στα περισσότερα νήπια κυριάρχησαν το χρώμα, τα φτερά και επειδή μιλάει ως επιχειρήματα για την επιλογή του καναρινιού.
Ακόμη μέσα από συζήτηση για τον σκύλο που παρατήρησαν, σταδιακά τα νήπια κατέκτησαν την έννοια του αδέσποτου ζώου και την ευθύνη του ανθρώπου για αυτό το φαινόμενο..
Μετά την παρατήρηση των νηπίων, η νηπιαγωγός ανακοίνωσε ότι στην τάξη του 32ου συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου υπάρχουν δύο ζώα και αν θέλουν να τα φέρουμε στην τάξη μας, για παρατήρηση και συζήτηση.Στα νήπια άρεσε η ιδέα και μετά την παρατήρηση των δύο ζώων, ακολούθησε συζήτηση όπου μέσα από την μαιευτική μέθοδο(ερωτήσεις -απαντήσεις), κάποια νήπια αναγνώρισαν τα ζώα, κάποια ανέφεραν τα χρώματά τους, κάποια νήπια μίλησαν-ανέφεραν και άλλα κατοικίδια ζώα(γάτα,σκύλος).
Στο τέλος όλα τα νήπια εξέφρασαν την επιλογή τους, ανάμεσα στα δύο κατοικίδια(χελώνα-καναρίνι) που παρατήρησαν καθώς και τα επιχειρήματά τους ως προς την επιλογή τους.Μάλιστα ένα νήπιο επέλεξε το κλουβί με το καναρίνι επειδή η επιλογή του άλλου ζώου, θα ήταν πολύ κουραστική(πλύσιμο γυάλας, αλλαγή νερού), ενώ στα περισσότερα νήπια κυριάρχησαν το χρώμα, τα φτερά και επειδή μιλάει ως επιχειρήματα για την επιλογή του καναρινιού.
Ακόμη μέσα από συζήτηση για τον σκύλο που παρατήρησαν, σταδιακά τα νήπια κατέκτησαν την έννοια του αδέσποτου ζώου και την ευθύνη του ανθρώπου για αυτό το φαινόμενο..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου