Σήμερα τα νήπια, επισκέφτηκαν την Α Τάξη του 29ου Δημοτικού σχολείου, σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του Α τριμήνου, στη ΘΕΜΑΤΙΚΉ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΕΕΠΣ,διδακτική προσέγγιση :σχήματα-χρώματα, κατόπιν συνεννόησης με τη δασκάλα του τμήματος, η οποία μας παραχώρησε μία διδακτική ώρα (11.30-12.15)από την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης, όπου τα νήπια σε συνεργασία με κάποια παιδιά της Α τάξης,περσινά δικά μου νήπια και όποια άλλα θα ήθελαν, θα σχεδίαζαν σε δύο μεικτές ομάδες με την ονομασία: ΑΓΟΡΙΑ-ΚΟΡΙΤΣΙΑ, με σχήματα, αντίστοιχα, ΡΟΠΜΠΟΤ ΑΓΟΡΙ-ΡΟΜΠΟΤ ΚΟΡΙΤΣΙ.
Πρίν τον σχηματισμό των δύο ομάδων, υπήρξε διαντίδραση των μαθητών των δύο βαθμίδων, όπου οι μαθητές αντάλλαξαν ονόματα, είπαν ποιήματα που ήξεραν οι δύο τάξεις και όλοι μαζί είπαν το ποίημα της ενδυνάμωσης(περσινά νήπια δικά μου και φετεινά), ώστε να πάρουμε όλοι δύναμη και αυτοπεποίθηση για την κυρίως δράση.
ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ: Ομαλή Μετάβαση των νηπίων στην επόμενη σχολική βαθμίδα.Άσκηση των μαθητών στο ομαδοσυνεργατικό πνεύμα-Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών-καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΑΦΟΡΜΗΣΗ:Η νηπιαγωγός μετέφερε στα παιδιά του Δημοτικού ότι θα θέλαμε να συνεργαστούμε μαζί σας για να δημιουργήσουμε ένα ρομπότ αγόρι και ένα ρομπότ
ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΣΗ:Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις, με τα φύλλα προετοιμασίας για το τελικό προιόν, όπου κατά την πρώτη φάση τα νήπια της κάθε ομάδας εκφράστηκαν αρχικά προφορικά για τα σχήματα του ρομπότ ανά σημείο σώματος(κεφάλι,σώμα,χέρια πόδια), κατόπιν τα σχεδίασαν με μαρκαδόρο, σε Α4 χαρτί και αμέσως μετά τα παιδιά της Α τάξης, σχεδίασαν στο ίδιο χαρτί το ρομπότ που προκύπτει με την επιλογή σχημάτων,των νηπίων.
Κατά τη δεύτερη φάση,τα νήπια και των δύο ομάδων, απλά παρακολουθούν, και σε χαρτί του μέτρου, κάποιο παιδί της Α τάξης γράφει τον τίτλο,αντίστοιχα: ΡΟΜΠΟΤ ΑΓΟΡΙ-ΡΟΜΠΟΤ ΚΟΡΙΤΣΙ και κάποια άλλα παιδιά ανά ομάδα, σχεδιάζουν εξελικτικά τα ρομπότ σε μεγαλύτερο μέγεθος,σύμφωνα με τα προηγηθέντα φύλλα προετοιμασίας.
.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Οι ομάδες συνεργάστηκαν καλά και υποστηρικτικά, το ευχαριστήθηκαν πολύ, τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης δεν ενοχλούσαν και περίμεναν να δουν τα ρομπότ των δύο ομάδων.Στο τέλος οι δύο εκπαιδευτικοί ευχαρίστησαν όλους τους μαθητές για την πολύ καλή συνεργασία.
Πρίν τον σχηματισμό των δύο ομάδων, υπήρξε διαντίδραση των μαθητών των δύο βαθμίδων, όπου οι μαθητές αντάλλαξαν ονόματα, είπαν ποιήματα που ήξεραν οι δύο τάξεις και όλοι μαζί είπαν το ποίημα της ενδυνάμωσης(περσινά νήπια δικά μου και φετεινά), ώστε να πάρουμε όλοι δύναμη και αυτοπεποίθηση για την κυρίως δράση.
ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ: Ομαλή Μετάβαση των νηπίων στην επόμενη σχολική βαθμίδα.Άσκηση των μαθητών στο ομαδοσυνεργατικό πνεύμα-Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών-καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΑΦΟΡΜΗΣΗ:Η νηπιαγωγός μετέφερε στα παιδιά του Δημοτικού ότι θα θέλαμε να συνεργαστούμε μαζί σας για να δημιουργήσουμε ένα ρομπότ αγόρι και ένα ρομπότ
ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΣΗ:Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις, με τα φύλλα προετοιμασίας για το τελικό προιόν, όπου κατά την πρώτη φάση τα νήπια της κάθε ομάδας εκφράστηκαν αρχικά προφορικά για τα σχήματα του ρομπότ ανά σημείο σώματος(κεφάλι,σώμα,χέρια πόδια), κατόπιν τα σχεδίασαν με μαρκαδόρο, σε Α4 χαρτί και αμέσως μετά τα παιδιά της Α τάξης, σχεδίασαν στο ίδιο χαρτί το ρομπότ που προκύπτει με την επιλογή σχημάτων,των νηπίων.
Κατά τη δεύτερη φάση,τα νήπια και των δύο ομάδων, απλά παρακολουθούν, και σε χαρτί του μέτρου, κάποιο παιδί της Α τάξης γράφει τον τίτλο,αντίστοιχα: ΡΟΜΠΟΤ ΑΓΟΡΙ-ΡΟΜΠΟΤ ΚΟΡΙΤΣΙ και κάποια άλλα παιδιά ανά ομάδα, σχεδιάζουν εξελικτικά τα ρομπότ σε μεγαλύτερο μέγεθος,σύμφωνα με τα προηγηθέντα φύλλα προετοιμασίας.
.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Οι ομάδες συνεργάστηκαν καλά και υποστηρικτικά, το ευχαριστήθηκαν πολύ, τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης δεν ενοχλούσαν και περίμεναν να δουν τα ρομπότ των δύο ομάδων.Στο τέλος οι δύο εκπαιδευτικοί ευχαρίστησαν όλους τους μαθητές για την πολύ καλή συνεργασία.
Η συγκεκριμένη δράση θα αξιοποιηθεί την επόμενη ημέρα, στην προσχολική τάξη, ως ολοκλήρωση του τελικού προιόντος, όπου τα νήπια ανά ομάδα Αγόρια-κορίτσια, αρχικά θα επιλέξουν τα αντίστοιχα χρώματα για τα δύο ρομπότ και μετέπειτα θα τα ζωγραφίσουν.
Οι μαθητές της Α τάξης τώρα έχουν και άλλο λόγο να μας επισκεφθούν: να δουν τα χρωματιστά πλέον ρομπότ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου