Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου, σταδιακά κάποια νήπια άρχισαν να φέρνουν στο σχολείο, τις δημιουργίες τους από το σπίτι, πράγμα που φανερώνει τη σταδιακή ανάπτυξη των εσωτερικών κινήτρων μάθησης.
Ενα σύγχρονο Νηπιαγωγείο, οφείλει να επιβραβεύει αυτή τη δημιουργική έκφραση των νηπίων στο σπίτι (αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου) αλλά και ταυτόχρονα να αξιοποιεί αυτές τις δημιουργίες ως αφόρμηση για αναδυόμενες οργανωμένες δραστηριότητες στην τάξη ή ως ανατροφοδότηση των γνώσεων
(παρουσιάζω τη δημιουργία μου,παρατήρηση-περιγραφή, δημιουργία ιστοριών κ.λ.π) οι οποίες προκύπτουν από την ομάδα συνομηλίκων ως προς την ολομέλεια και αναδεικνύουν την ευελιξία-ισοτιμία-αυτοπεποίθηση των μελών ενός σχολικού περιβάλλοντος.
Μπράβο στα παιδιά μας!!!!
Ενα σύγχρονο Νηπιαγωγείο, οφείλει να επιβραβεύει αυτή τη δημιουργική έκφραση των νηπίων στο σπίτι (αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου) αλλά και ταυτόχρονα να αξιοποιεί αυτές τις δημιουργίες ως αφόρμηση για αναδυόμενες οργανωμένες δραστηριότητες στην τάξη ή ως ανατροφοδότηση των γνώσεων
(παρουσιάζω τη δημιουργία μου,παρατήρηση-περιγραφή, δημιουργία ιστοριών κ.λ.π) οι οποίες προκύπτουν από την ομάδα συνομηλίκων ως προς την ολομέλεια και αναδεικνύουν την ευελιξία-ισοτιμία-αυτοπεποίθηση των μελών ενός σχολικού περιβάλλοντος.
Μπράβο στα παιδιά μας!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου