Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ος Θεματικός άξονας (ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ), Υλοποίηση 5ου Εργαστηρίου(5η εβδομάδα τρεις ώρες

   Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Με τίτλο: “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία”

Υλοποίηση 5ου Εργαστηρίου

Τίτλος: ….και οι άλλοι

 

Προβολή βίντεο: Η ΕΧΘΡΟΠΙΤΑ, Ακολουθεί συζήτηση[επεξεργασία.



Συμβολικό παιχνίδι ανά ζευγάρι:   παρουσιάζουν  τις προτάσεις

επίλυσης 








Καταγραφή των προτάσεων των παιδιών και κρεμούνται στην τάξη, προς υπενθύμιση.




Θεατρικό παιχνίδι: Σε τυχαία ζευγάρια  λένε μία περίπτωση διένεξης, συμβουλεύονται την καταγραφή των προτάσεων λύσεων και παρουσιάζουν.






Ομαδική κατασκευή: Τα παιδιά καλούνται ατομικά να δημιουργήσουν καρδιές με μηνύματα αγάπης και ενώνονται ώστε να δημιουργήσουν την κουρτίνα της αγάπης.







Δημιουργία αφίσας χρησιμοποιώντας ως εργαλείο τον υπολογιστή(powerpoint) με τίτλο: οι άλλοι είναι φίλοι μου. Επίσκεψη στην ενορία μας για να δώσουν τα παιδιά την αφίσα τους και επίσκεψη στις δύο Α τάξεις των συστεγαζόμενων Δημοτικών για να παρουσιάσουν και να προσφέρουν  την αφίσα τους ως ένδειξη φιλίας.











Η πίτα της φιλίας: Τα παιδιά σε μικρές ομάδες συζητούν για τα υλικά της πίτας, παρουσιάζονται τα υλικά και τελικά αποφασίζουν για τα υλικά της πίτας. Μία μητέρα συνεργάτης, φτιάχνει την πίτα της φιλίας με τα υλικά των παιδιών, την φέρνει στο σχολείο και την τρώνε τα παιδιά στο δεκατιανό τους.







   Ευχαριστούμε την μητέρα συνεργάτη για την πολύ νόστιμη πίτα της φιλίας!!







Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας ,αλληλεγγύης και φιλίας. 

Διαχειρίζονται συγκρουσιακές καταστάσεις.

Κατανοούν την έννοια της φιλίας, ανακαλύπτουν το αντίθετό της: τη μοναξιά 

Ενεργοποίηση κριτικής σκέψης ανάμεσα σε φιλία και μοναξιά.

Αξιολόγηση  του εργαστηρίου: Τα παιδιά ήταν συμμετοχικά και δημιουργικά,  συνεργάστηκαν για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων, εξοικειώθηκαν με τον υπολογιστή ως εργαλείο, κατανόησαν ακόμα περισσότερο την ύπαρξη των άλλων και την διαχείριση των σχέσεων μέσα από συγκρούσεις, μπόρεσαν να καταλήξουν σε ένα δικό τους μήνυμα ως προς την επιλογή φιλία ή μοναξιά.

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 



 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου