Η σχολική μας χρονιά ξεκίνησε και τα νήπια πετυχαίνουν την προσαρμογή τους στο πρώτο τους σχολικό περιβάλλον.Μέσα από συστηματική παρατήρηση των νηπίων,η δυσκολία στην προσαρμογή των μαθητών ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα ως προς την πλειονότητα ,πλην μιας περίπτωσης προνηπίου,για την οποία μέσα από συνεργασία με την Σχολική Σύμβουλο και το γονέα,υλοποιούνται προτάσεις-παρεμβάσεις,που στοχεύουν στην πετυχημένη προσαρμογή του.
|
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΟ ΚΑΒΑΛΕΤΟ |
|
ΕΝΑ ΝΗΠΙΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ |
|
ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ |
|
ΝΗΠΙΑ-ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΚΑΙ ΠΑΖΛ |
Παρακάτω θα δείτε τις ελεύθερες δράσεις των νηπίων,που απεικονίζουν την προσαρμογή τους και την επικοινωνία τους.Το περιβάλλον της μικρής μας τάξης,αν και μικρό,αξιοποιεί παιδαγωγικά το σχολικό χώρο και προσφέρει στα νήπια ευκαιρίες,να γνωρίσουν,να εμπλουτίσουν με νέα υλικά τις γωνιές,να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά σε οργανωμένα γνωστικά ερεθίσματα,μέσα στο οικοσύστημα της τάξης.Η νηπ/γωγός παρατηρεί,ανιχνεύει την μαθησιακή ετοιμότητα και το μαθησιακό προφίλ των νηπίων,καταγράφει συμπεριφορές των νηπίων και όπου κρίνεται απαραίτητο παρεμβαίνει,εμψυχώνει,προτείνει και συντονίζει τις ελεύθερες επιλογές των νηπίων.
|
ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ
ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ |
|
ΕΝΑ ΝΗΠΙΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ |
|
ΝΗΠΙΟ-ΠΡΟΝΗΠΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ |
|
ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΑΣΤΟΡΕΥΟΥΝ |
|
ΝΗΠΙΟ-ΠΡΟΝΗΠΙΟ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ |
|
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ |
|
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ |
Εξίσου βασικός στόχος κατά την περίοδο αυτή, είναι η παιδαγωγική αξιοποίηση των συμπεριφορών των νηπίων,όπου η νηπιαγωγός εμπλέκει ενεργά τους μαθητές της τάξης,ως προς την διαμόρφωση των κανόνων της τάξης.Επομένως το σχολικό μας κλίμα διαμορφώνεται,διαφοροποιείται και εξελίσσεται σταδιακά,βασιζόμενο στην οικοσυστημική προσέγγιση,όπου όλοι έχουν ελεύθερο ζωτικό χώρο για έκφραση αλλά και για ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων των συμπεριφορών,που θα μας οδηγήσει όλους σε μία πετυχημένη παιδαγωγική ατμόσφαιρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου