Κατά την περίοδο της προσαρμογής,
ένας περσινός μου μαθητής νήπιο-επαναφοίτηση,φέρνει την πρώτη του δημιουργία από το σπίτι στο νηπ/γείο. Αφού του εξέφρασα την μεγάλη μου χαρά για την ενέργειά του,ανάρτησα τη δημιουργία του και ενημέρωσα όλη την τάξη.Επίσης του δόθηκε η ευκαιρία στον κύκλο συζήτησης,να κάνει την περιγραφή της στα άλλα παιδιά,αξιοποιήθηκε δηλαδή παιδαγωγικά στην τάξη με στόχο από την μία να ενισχύσει τον δημιουργό μαθητή και από την άλλη να αποτελέσει ο ίδιος ο μαθητής ένα καλό και δημιουργικό πρότυπο για μάθηση στην ομάδα των συνομηλίκων της τάξης.Ο παραπάνω στόχος πέτυχε, αφού σιγά σιγά άρχισαν να φέρνουν και άλλοι μαθητές τις δημιουργίες τους και μάλιστα και κάποια προνήπια. Επομένως στην τάξη μας εξελικτικά αναδείχθηκε και ο χώρος ανάρτησης εργασιών των μαθητών στο σπίτι,χώρος που προέκυψε από ενέργεια ενός μαθητή και αξιοποίησης αυτής της ενέργειας από την νηπιαγωγό,πράγμα που φανερώνει την ευελιξία των μελών της τάξης μας και την καλή συνεργασία,μέσα από αποδοχή και
αναγνώριση.
Οι δημιουργίες αυτές των μαθητών, αποτελούν ένα καλό υλικό για την Αξιολόγησή τους ,στα χέρια της νηπ/γωγού αλλα και του αντίστοιχου γονέα.
Παρακάτω σας παραθέτω και τις δημιουργίες άλλων μαθητών που
επηρεάστηκαν από τον εμπνευστή μαθητή.
Ο εμπνευστής μαθητής,δημιούργησε στο σπίτι για τη θεματική:ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ |
αναγνώριση.
Οι δημιουργίες αυτές των μαθητών, αποτελούν ένα καλό υλικό για την Αξιολόγησή τους ,στα χέρια της νηπ/γωγού αλλα και του αντίστοιχου γονέα.
Να μια άλλη δημιουργία νηπιου στο σπίτι |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΈΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΠΙΟ |
επηρεάστηκαν από τον εμπνευστή μαθητή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου