Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Α τμήμα,στο πλαίσιο της Πρακτικής των φοιτητών του Π.Θ., υποδέχθηκε στις 29-10-2014, τους πρώτους φοιτητές του τμήματος της Ειδικής Αγωγής, για να υλοποιήσουν την παρατήρησή τους σε διδασκαλία, η οποία εντάσσεται στη θεματική: Ο Εαυτόςμου, που εμπεριέχεται στον Α Τριμηνιαίο Προγραμματισμό του 10ου Νηπιαγωγείου Βόλου.
Η φάση της παρατήρησης διδασκαλιών από τους φοιτητές, ολοκληρώνεται κατά τον μήνα Δεκέμβριο,σύμφωνα με το πρόγραμμα που μας έχει αποστείλει το πανεπιστήμιο,επομένως η συνεργασία μας θα συνεχιστεί σύμφωνα με τον Α Τριμηνιαίο του Α τμήματος του Νηπιαγωγείου μας.
Επίσης, στις 3-11-2014, στην ίδια θεματική,το τμήμα μας υποδέχθηκε για συστηματική παρατήρηση διδασκαλίας, τους πρώτους φοιτητές του τμήματος Γενικής Αγωγής του Π.Θ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Α Τριμηνιαίου,οι θεματικές που θα ακολουθήσουν και θα παρακολουθήσουν οι φοιτητές του Π.Θ. είναι οι εξής:Η Οικογένειά μου, Το Πολυτεχνείο, Η Ελιά.
Οι γονείς των νηπίων αλλά και τα νήπια ήταν ενήμεροι, για την παραπάνω συνεργασία,από την νηπιαγωγό, σε πρώιμη περίοδο,ώστε τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας να είναι προς το όφελος όλων των εμπλεκόμενων μελών,όπως αρμόζει σε ένα ανοικτό σχολείο στην κοινωνία που αναζητά και κατακτά τη γνώση,μέσα σε ένα αλλελεπιδραστικό περιβάλλον.
Η φάση της παρατήρησης διδασκαλιών από τους φοιτητές, ολοκληρώνεται κατά τον μήνα Δεκέμβριο,σύμφωνα με το πρόγραμμα που μας έχει αποστείλει το πανεπιστήμιο,επομένως η συνεργασία μας θα συνεχιστεί σύμφωνα με τον Α Τριμηνιαίο του Α τμήματος του Νηπιαγωγείου μας.
Επίσης, στις 3-11-2014, στην ίδια θεματική,το τμήμα μας υποδέχθηκε για συστηματική παρατήρηση διδασκαλίας, τους πρώτους φοιτητές του τμήματος Γενικής Αγωγής του Π.Θ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Α Τριμηνιαίου,οι θεματικές που θα ακολουθήσουν και θα παρακολουθήσουν οι φοιτητές του Π.Θ. είναι οι εξής:Η Οικογένειά μου, Το Πολυτεχνείο, Η Ελιά.
Οι γονείς των νηπίων αλλά και τα νήπια ήταν ενήμεροι, για την παραπάνω συνεργασία,από την νηπιαγωγό, σε πρώιμη περίοδο,ώστε τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας να είναι προς το όφελος όλων των εμπλεκόμενων μελών,όπως αρμόζει σε ένα ανοικτό σχολείο στην κοινωνία που αναζητά και κατακτά τη γνώση,μέσα σε ένα αλλελεπιδραστικό περιβάλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου