Σήμερα, ημέρα Τετάρτη στο χώρο του Δήμου Το Αχίλλειο,υλοποιήθηκε η παραπάνω ημερίδα από το ΚΠΕ Μακρινίτσας. Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν οι εισηγήσεις των Υπεύθυνων Σχολικών Δραστηριοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,σχετικά με την υλοποίηση Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων(Σχεδιασμός δράσης-στόχοι-μεθοδολογία), (Θεματικές προγραμμάτων) και (Αξιολόγηση Προγραμμάτων).
Επίσης στην ημερίδα έγιναν και εισηγήσεις από εκπαιδευτικούς των δύο βαθμίδων,με παρουσιάσεις δράσεων των σχολείων τους.
Η Αικατερίνη Ζούζουλα συμμετείχε ως εισηγήτρια στην ημερίδα, με τίτλο εισήγησης: το Σχολείο εδώ και εκεί.
Παρουσίασε τρεις δράσεις,από την περσινή χρονιά, μία εντός σχολείου και εντός διδακτικού ωραρίου,μία εκτός σχολείου και εντός διδακτικού ωραρίου και άλλη μία εκτός σχολείου και εκτός διδακτικού ωραρίου,οι οποίες αφορούν και στοχεύουν στην ευρύτερη έννοια του Περιβάλλοντος,όπου το σχολείο ανοίγει την πόρτα του στην κοινωνία, λειτουργώντας δημιουργικά και αποσκοπώντας να διεγείρει την Περιβαλλοντική συνείδηση όλων των εμπλεκόμενων μελών της σχολικής κοινότητας(νηπιαγωγό-μαθητές-γονείς), αλλά κυρίως να εκπαιδεύσει τους μαθητές με στάσεις και αξίες που θα τους προετοιμάσουν ως αυριανούς ενεργούς πολίτες της τοπικής τους κοινότητας.
Στην παραπάνω εισήγηση επισημάνθηκε ιδιαίτερα η συνεργασία και η συμμετοχή των γονέων κατά την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων-δράσεων,σύμφωνα με την οποία αναδεικνύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η εγκάρσια σχέση οικογένειας-σχολείου ,στο πλαίσιο της Δια βίου Μάθησης.
Επίσης στην ημερίδα έγιναν και εισηγήσεις από εκπαιδευτικούς των δύο βαθμίδων,με παρουσιάσεις δράσεων των σχολείων τους.
Η Αικατερίνη Ζούζουλα συμμετείχε ως εισηγήτρια στην ημερίδα, με τίτλο εισήγησης: το Σχολείο εδώ και εκεί.
Παρουσίασε τρεις δράσεις,από την περσινή χρονιά, μία εντός σχολείου και εντός διδακτικού ωραρίου,μία εκτός σχολείου και εντός διδακτικού ωραρίου και άλλη μία εκτός σχολείου και εκτός διδακτικού ωραρίου,οι οποίες αφορούν και στοχεύουν στην ευρύτερη έννοια του Περιβάλλοντος,όπου το σχολείο ανοίγει την πόρτα του στην κοινωνία, λειτουργώντας δημιουργικά και αποσκοπώντας να διεγείρει την Περιβαλλοντική συνείδηση όλων των εμπλεκόμενων μελών της σχολικής κοινότητας(νηπιαγωγό-μαθητές-γονείς), αλλά κυρίως να εκπαιδεύσει τους μαθητές με στάσεις και αξίες που θα τους προετοιμάσουν ως αυριανούς ενεργούς πολίτες της τοπικής τους κοινότητας.
Στην παραπάνω εισήγηση επισημάνθηκε ιδιαίτερα η συνεργασία και η συμμετοχή των γονέων κατά την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων-δράσεων,σύμφωνα με την οποία αναδεικνύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η εγκάρσια σχέση οικογένειας-σχολείου ,στο πλαίσιο της Δια βίου Μάθησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου