Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στις 15-10-2015,υλοποιήθηκε συνεργατική δράση με μαθήτριες της Α τάξης και της Β τάξης, όπου ήρθαν στην τάξη μας και υλοποίησαν στο χώρο της αυλής παιγνίδια συνεργασίας-εμπιστοσύνης,μετά από παιγνίδι γνωριμίας που έγινε στην τάξη.
Η  όλη συνεργασία πήγε πολύ καλά, υπήρξε διαντίδραση των μαθητών μέσα από παιγνίδι,όπου ενδυναμώθηκαν οι μεταξύ τους σχέσεις και οπότε μελλοντικά, θα μπορέσουν να υλοποιήσουν ομαλά άλλες δράσεις που έχουν προγραμματιστεί για την υλοποίηση του προγράμματος.









Οι δύο συνεργάτες μαθήτριες, έχουν αδέλφια προνήπια στην τάξη μας και ήταν παλιές μου μαθήτριες, οι οποίες γνωρίζουν καλά το πρόγραμμα, αφού το είχαν βιώσει και το είχαν ευχαριστηθεί στο παρελθόν. Ο ρόλος του συνεργάτη-βοηθού, δεν είναι κάτι άγνωστο για τις μαθήτριες, αφού και στο παρελθόν, στο νηπιαγωγείο,  τους είχε προσφερθεί η ευκαιρία να οικειοποιηθούν και να εξασκηθούν στην ομαδοσυνεργατική δράση.










Όπως καταλαβαίνετε, στο πρόγραμμα δίνεται έμφαση στο ομαδοσυνεργατικό πνεύμα καθώς και στην αξιοποίηση του μαθητικού δυναμικού της επόμενης βαθμίδας, παράγοντες που συντελούν στην ενδυνάμωση των σχέσεων του σχολικού μας συγκροτήματος αλλά και στην Ομαλή Μετάβαση των νηπίων, στο Δημοτικό.
Η μέθοδος που χρησιμοποιείται στηρίζεται στον Κοινωνικό Κονστρουκτιβισμό αλλά και στην παλαιότερη επί χρόνια δοκιμασμένη,την Αλληλοδιδακτική μέθοδο, όπου και σήμερα αποδεικνύει στην πράξη την κατάλληλότητά της, ως προς τη μάθηση μεταξύ των ομάδων Συνομηλίκων.
Η υιοθέτηση ενός εκλεκτικιστικού χαρακτήρα στη μεθοδολογία του προγράμματος εξυπηρετεί επίσης τη σύγχρονη διδακτική προσέγγιση, στο Νηπιαγωγείο και στο σχολείο γενικότερα, κατά την οποία η νηπιαγωγός είναι εμψυχώτρια και συντονίστρια των δράσεων, ρόλος ο οποίος της προσφέρει το χρόνο για περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών, άρα και σε κατάλληλες παιδαγωγικές παρεμβάσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου