
ΔΙΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ-ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Η μαθήτρια έκανε ερωτήσεις, κατανόησης της ιστορίας, προς τα νήπια, τί τους άρεσε από την ιστορία κ.λ.π.


Ο στόχος τις δράσεις ήταν τα παιδιά να μπορέσουν να ζωντανέψουν το παραμύθι μέσα από φαντασία-δημιουργική δράση, και από τα δεδομένα του.




Έτσι η δράση ολοκληρώθηκε στην πρώτη της φάση με τη συνεργασία των δύο μαθητριών και ολοκληρώθηκε ως τελικό προιόν από τις ομάδες, την επόμενη ημέρα, μόνο από τα νήπια, τα οποία είχαν κάνει ήδη και τις προτάσεις τους, τις υποθέσεις τους αλλά το πιο βασικό, περίμεναν υπομονετικά και κάποια από τα νήπια στήριζαν άλλες ομάδες για να ολοκληρώσουν απλά μιμούμενα τη συμπεριφορά των δύο μαθητριών, της προηγούμενης ημέρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου