|
Οι παιδαγωγοί και η κ. Θάνου |
|
10ο Νηπ/γωγείο, Α Τμήμα |
Οι μαθητές με συμμετοχικό τρόπο, μέσα από την μέθοδο των μαιευτικών ερωτήσεων, ανακάλυψαν και γνώρισαν το παραμύθι,είδαν σε προβολή τους ήρωες του παραμυθιού, έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες της λίμνης και του οικοσυστήματος που την πλαισιώνει, εξελικτικά στο χρόνο, το οποίο στη συνέχεια λειτούργησε αφορμητικά στην δημιουργική ομαδοσυνεργατική δράση των νηπίων, όπου με μαρκαδόρους σε χαρτί του μέτρου, διεγείροντας την κατακτημένη γνώση, τις επιθυμίες τους και τη φαντασία τους ζωγράφισαν τη λίμνη Κάρλα, με αποτέλεσμα να αναγεννηθούν τρείς όμορφες συμβολικές αναπαραστάσεις της λίμνης.
Το παραπάνω παραμυθένιο ταξίδι στη λίμνη Κάρλα ξετυλίγεται στις παρακάτω φωτογραφίες όπου διαφαίνεται η αφοσίωση και η ευχαρίστηση των μαθητών κατά την ώρα της δημιουργικής τους δράσης.
|
Το βιβλίο της κ. Θάνου
|
|
Η Αφίσα
|
|
Το νήπιο γράφει |
|
Ομαδοσυνεργατική δράση
Την ίδια μέρα οι παιδαγωγοί των δύο τμημάτων και οι μαθητές τους , συνεργάζονται μέσα στην τάξη, ενεργοποιώντας τη δανειστική βιβλιοθήκη, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των μαθητών. Οι μαθητές με χαρά δανείζονται βιβλία.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου