Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Οι γονείς συνεργάτες στην προσχολική μας τάξη αποτελούν ένα ισότιμο εμπλεκόμενο μέλος κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και έργου μας, επομένως επενδύουμε στο να προσφέρουμε ευκαιρίες στους γονείς, να συνεργάζονται υποστηρίζοντας την εκπαιδευτική τάξη , αξιοποιώντας και ενδυναμώνοντας τις σχέσεις τους με τα παιδιά τους, μέσα σε ένα πλαίσιο δημιουργικών και ποικίλων δράσεων, πλαίσιο κατά το οποίο τους εμπλέκει και κατά την διαδικασία της αξιολόγησης του κάθε τριμηνιαίου προγραμματισμού, καθώς και στην από κοινού μεταγνώση, που μας οδηγεί με ισότιμο τρόπο όλους( παιδαγωγός-μαθητές-γονείς) στην προσωπική μας εξέλιξη και αυτοβελτίωση. Η ομαδοσυνεργατική δράση ως μέθοδος διδασκαλίας και η οικοσυστημική μας προσέγγιση αποτυπώνεται από τις παρακάτω φωτογραφικές στιγμές στην τάξη μας.

Οι μαθητές παρουσιάζουν το επάγγελμα
του βιβλιοπώλη, στην ολομέλεια
και στην μητέρα συνεργάτη.










Οι μαθητές παρουσιάζουν το
επάγγελμα του μουσικού, στην ολομέλεια
και στην μητέρα συνεργάτη.


















Η μητέρα φωτογράφος σε συνεργασία
με την κόρη της, παρουσιάζει το επάγ-
γελμα του φωτογράφου στην ολομέλεια
της τάξης.Θεματική: Τα Επαγγέλματα.

















Ο γονέας και το παιδί του παρουσιάζουν το ενυδρείο
τους στην ολομέλεια της τάξης.
Θεματική: Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΆ ΜΟΥ



 











Η μητέρα από την Αλβανία ,
παρουσιάζει μία ιστορία,
στην μητρική της γλώσσα, σε συνεργασία
 με την μαθήτρια κόρη της, στην ολομέλεια
της τάξης. Θεματική; Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΟΥ









Οι μαθητές σε συνεργασία με την μητέρα
συνεργάτη υλοποιούν τη συνταγή: κουλουράκια
από αμύγδαλο

Η μητέρα συνεργάτης παρουσιάζει και υλοποιεί
με τους μαθητές της τάξης,
τη συνταγή: μπισκότο Αμύγδαλο.
Θεματική: Η Αμυγδαλιά


















Η μητέρα συνεργάτης παρουσιάζει
στην ολομέλεια της τάξης, τα παράγωγα
αγαθά του σταφυλιού.
Η Μητέρα παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης
τα φρούτα του Φθινοπώρου.
Θεματική: ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου