Στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, το κουκλοθέατρο αρέσει πάρα πολύ και αποτελεί ένα σημαντικό παιδαγωγικό εργαλείο στην αξιοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αφού διευκολύνει την έκφραση των μαθητών σε διάφορα θεματικά πεδία, την εξωτερίκευση του ψυχισμού τους και προωθεί τη μάθηση μέσα από μία ευχάριστη αλληλεπίδραση του μαθητή και της κούκλας.
Αναγνωρίζοντας τα θετικά αποτελέσματα του κουκλοθεάτρου μέσα στην προσχολική τάξη, θέλοντας να διευρύνουμε την παιδαγωγική του αξία πέρα από τα στενά όρια της τάξης, κάθε χρόνο εντάσσουμε στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μας, στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το συστεγαζόμενο 32ο Ολοήμερο νηπιαγωγείο, την παιδαγωγική επίσκεψη στο σχολείο μας, και συγκεκριμένα στην αίθουσα δραστηριοτήτων που μας προσφέρει τα συστεγαζόμενα Δημοτικά Σχολεία 18ο και 29ο, συνυπολογίζοντας και την λελογισμένη οικονομικότερη επιβάρυνση για τους γονείς των μαθητών μας, τον θίασο κουκλοθεάτρου της κ. Ξηρομερείτη, ο οποίος προσφέρει σημαντικό παιδαγωγικό έργο στα σχολεία, αφού προσεγγίζει με τις παραστάσεις του ποικίλα και κυρίως περιβαλλοντικά ζητήματα..τα οποία κάλλιστα μπορούν να ενταχθούν ως παράλληλες υποστηρικτικές δράσεις στην εξέλιξη ενός εκπαιδευτικού οργανογράμματος.
|
Η κούκλα αρχίζει την δράση της |
|
Η παράσταση αρχίζει |
Συγκεκριμένα για φέτος, η παράσταση που μας παρουσίασαν επιλέξαμε να έχει περιβαλλοντικό χαρακτήρα προσεγγίζοντας το θέμα του νερού, ώστε οι μαθητές μας να γνωρίσουν την σπουδαιότητά του και να υιοθετήσουν μία περιβαλλοντική συνείδηση, η οποία θα συνεισφέρει από τώρα αλλά και στο μέλλον τα θετικά αποτελέσματά της.
|
οι μαθητές ακούν με ενδιαφέρον |
Οι μαθητές διασκέδασαν, προβληματίστηκαν, εξέφρασαν τις απόψεις τους και στο τέλος υιοθέτησαν το περιβαλλοντικό μήνυμα για την προστασία του καθαρού νερού, με ένα ποιητικό σύνθημα: Θέλουμε νερό και νά ναι καθαρό!
|
Οι κούκλες εντυπωσιάζουν το κοινό τους
|
|
Οι μαθητές την παρακολουθούν με προσοχή |
|
Η κούκλα σε άμεση επαφή με τα παιδιά |
|
Οι μαθητές γίνονται ένα τρενάκι με τον θίασο και ταξιδεύουν το σύνθημά τους. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου