Το ετήσιο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, υλοποιείται κανονικά, και αφού έχει δημιουργηθεί το Κοινό Σπίτι της Αγάπης του Α και Β Τμήματος, το οποίο λειτούργησε ως αφόρμηση να δημιουργηθεί και ένα οικογενειακό Σπίτι της Αγάπης, από νήπιο της τάξης μας με τους γονείς του, ήρθε και η στιγμή τα νήπια του Α τμήματος να δημιουργήσουν το δικό τους Σπίτι της Αγάπης
Η δράση αρχίζει:
Οι μαθητές αφού έκαναν συγκρίσεις των δύο σπιτιών ,δραματοποιήσεις παραμυθιού και τραγουδιών ,παιγνίδια ρόλων μέσα σε αυτά, απαγγελία ποιημάτων και έκφραση συναισθημάτων, πέτυχαν την οικειοποίησή τους με αυτά, οδηγήθηκαν σταδιακά σε υποθέσεις και προτάσεις για τη δημιουργία του δικού τους Σπιτιού της Αγάπης.
Τα νήπια υπέθεσαν ότι το δικό τους Σπίτι θα είναι ακόμη πιο όμορφο και ως προς τις προτάσεις τους, επηρεάστηκαν από τις πρότερες δύο δημιουργίες αλλά και κατάφεραν εν τέλει να δημιουργήσουν με τη φαντασία τους ένα νέο και ασυνήθιστο Σπίτι.
Η δράση των νηπίων εξελίχθηκε ομαδοσυνεργατικά σε δύο φάσεις:
1.Τα φύλλα προετοιμασίας των ομάδων,όπου η κάθε ομάδα, αντίστοιχα, έκανε τις προτάσεις της ως προς το σχήμα και χρώμα,αναδυόμενη αρίθμηση,την επιλογή γραφής λέξεων στα διάφορα μέρη του σπιτιού.
2.Η κυρίως δράση των ομάδων-Δημιουργία του τελικού προιόντος.(4-12-2015).
Η δράση των μαθητών υλοποιήθηκε, στην αίθουσα των πολλαπλών χρήσεων των Δημοτικών Σχολείων, όπου οι μαθητές είχαν την άνεση του χώρου για δημιουργική έκφραση.
Στη συγκεκριμένη δράση συμμετείχε και η αδελφή προνηπίου, μαθήτρια της Α τάξης,περσινή μου μαθήτρια, ως παρατηρήτρια αλλά και υποστηρήκτρια των δράσεων.
Τα νήπια αφού ολοκλήρωσαν τη δράση τους, εξέφρασαν την άποψή τους για τη δημιουργία τους και τραγούδησαν το τραγούδι της Αγάπης.
Στο τέλος της δραστηριότητας έγινε και η Αξιολόγηση,ποσοτική από τα νήπια-νηπιαγωγό-γονείς αλλά κυρίως ποσοτική:Αν έγιναν υποθέσεις και προτάσεις, αν στήριξα την ομάδα μου και δεν έκανα φασαρία, αν στήριξα όπου χρειάστηκε, τη δράση άλλης ομάδας, αν περίμενα υπομονετικά τη σειρά μου.Σύμφωνα με την παραπάνω Αξιολόγηση καταλήξαμε:Ότι το τελικό προϊόν είναι όμορφο και ασυνήθιστο, ότι έγιναν υποθέσεις- προτάσεις , κάποιοι μαθητές στήριξαν και άλλες ομάδες, ότι δε γινόταν φασαρία και ότι τα νήπια δημιουργούσαν με ενδιαφέρον και χαρά.
ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ:ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ
Η δράση αρχίζει:
Οι μαθητές αφού έκαναν συγκρίσεις των δύο σπιτιών ,δραματοποιήσεις παραμυθιού και τραγουδιών ,παιγνίδια ρόλων μέσα σε αυτά, απαγγελία ποιημάτων και έκφραση συναισθημάτων, πέτυχαν την οικειοποίησή τους με αυτά, οδηγήθηκαν σταδιακά σε υποθέσεις και προτάσεις για τη δημιουργία του δικού τους Σπιτιού της Αγάπης.
Τα νήπια υπέθεσαν ότι το δικό τους Σπίτι θα είναι ακόμη πιο όμορφο και ως προς τις προτάσεις τους, επηρεάστηκαν από τις πρότερες δύο δημιουργίες αλλά και κατάφεραν εν τέλει να δημιουργήσουν με τη φαντασία τους ένα νέο και ασυνήθιστο Σπίτι.
Η δράση των νηπίων εξελίχθηκε ομαδοσυνεργατικά σε δύο φάσεις:
1.Τα φύλλα προετοιμασίας των ομάδων,όπου η κάθε ομάδα, αντίστοιχα, έκανε τις προτάσεις της ως προς το σχήμα και χρώμα,αναδυόμενη αρίθμηση,την επιλογή γραφής λέξεων στα διάφορα μέρη του σπιτιού.
2.Η κυρίως δράση των ομάδων-Δημιουργία του τελικού προιόντος.(4-12-2015).
Η δράση των μαθητών υλοποιήθηκε, στην αίθουσα των πολλαπλών χρήσεων των Δημοτικών Σχολείων, όπου οι μαθητές είχαν την άνεση του χώρου για δημιουργική έκφραση.
Στη συγκεκριμένη δράση συμμετείχε και η αδελφή προνηπίου, μαθήτρια της Α τάξης,περσινή μου μαθήτρια, ως παρατηρήτρια αλλά και υποστηρήκτρια των δράσεων.
Τα νήπια αφού ολοκλήρωσαν τη δράση τους, εξέφρασαν την άποψή τους για τη δημιουργία τους και τραγούδησαν το τραγούδι της Αγάπης.
Στο τέλος της δραστηριότητας έγινε και η Αξιολόγηση,ποσοτική από τα νήπια-νηπιαγωγό-γονείς αλλά κυρίως ποσοτική:Αν έγιναν υποθέσεις και προτάσεις, αν στήριξα την ομάδα μου και δεν έκανα φασαρία, αν στήριξα όπου χρειάστηκε, τη δράση άλλης ομάδας, αν περίμενα υπομονετικά τη σειρά μου.Σύμφωνα με την παραπάνω Αξιολόγηση καταλήξαμε:Ότι το τελικό προϊόν είναι όμορφο και ασυνήθιστο, ότι έγιναν υποθέσεις- προτάσεις , κάποιοι μαθητές στήριξαν και άλλες ομάδες, ότι δε γινόταν φασαρία και ότι τα νήπια δημιουργούσαν με ενδιαφέρον και χαρά.
ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ:ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου