ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, στις 22-10-2015
Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να σας παρουσιάσω, πως ένα νήπιο, κατά το τέλος του Α τριμήνου, έφερε συγκεκριμένη πρόταση για παρουσίαση στην ολομέλεια της τάξης.
Ασχολήθηκε και αξιοποίησε τον ελεύθερο χρόνο του, να ερευνήσει το ασανσέρ της πολυκατοικίας,να ζωγραφίσει κουμπιά,και μέσα από αναδυόμενη γραφή, να μπορέσει να κωδικοποιήσει κάποιους κανόνες.
Όταν μου έδειξε τη δημιουργία του, είπα: μα τί χαρισματικό παιδί που είσαι και ότι οφείλω να σε εντάξω έκτακτα στο πρόγραμμα της ημέρας, αν βέβαια το θέλεις.
Το νήπιο μου χαμογέλασε και μου είπε για αυτό το έφτιαξα,για να ενημερώσω τους φίλους μου.
Η στιγμή τι να σας πω!!μεγαλειώδης για μένα.
Κατά την παρουσίαση το νήπιο μας εξήγησε τη συνεργασία του με τους γονείς, οι οποίοι έλυσαν τις απορίες του νηπίου μέσα από βιωματική πράξη, αφού του εξήγησαν τη σωστή χρήση του ασανσέρ και των αντίστοιχων κουμπιών(κουδούνι για βοήθεια κ.λ.π.)
Εκείνο που είναι αξιοσημείωτο, είναι ότι κατά τη διαδικασία παρουσίασης το νήπιο κατόρθωσε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των άλλων νηπίων, τα οποία περίμεναν υπομονετικά και με αγωνία να ξετυλιχθεί η όλη δημιουργία.
Ενα έχω να πω,:αναγνωρίζω ότι το συγκεκριμένο νήπιο θα μπορούσε να είναι μία πολύ καλή αυριανή συνάδελφος και ότι της είμαι ευγνώμων, γιατί για άλλα μία φορά συνειδητοποιώ πόσα μαθαίνω καθημερινά από τους μικρούς μου συνεργάτες και γενικότερα νιώθω και αισθάνομαι υπερήφανη για την επαγγελματική μου επιλογή!!!
Μπράβο στα παιδιά μου!!Μπράβο στους γονείς μου!!Υποκλίνομαι..
Να τα θαύματα της συνεργασίας!!!!
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, στις 22-10-2015
Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να σας παρουσιάσω, πως ένα νήπιο, κατά το τέλος του Α τριμήνου, έφερε συγκεκριμένη πρόταση για παρουσίαση στην ολομέλεια της τάξης.
Ασχολήθηκε και αξιοποίησε τον ελεύθερο χρόνο του, να ερευνήσει το ασανσέρ της πολυκατοικίας,να ζωγραφίσει κουμπιά,και μέσα από αναδυόμενη γραφή, να μπορέσει να κωδικοποιήσει κάποιους κανόνες.
Όταν μου έδειξε τη δημιουργία του, είπα: μα τί χαρισματικό παιδί που είσαι και ότι οφείλω να σε εντάξω έκτακτα στο πρόγραμμα της ημέρας, αν βέβαια το θέλεις.
Το νήπιο μου χαμογέλασε και μου είπε για αυτό το έφτιαξα,για να ενημερώσω τους φίλους μου.
Η στιγμή τι να σας πω!!μεγαλειώδης για μένα.
Κατά την παρουσίαση το νήπιο μας εξήγησε τη συνεργασία του με τους γονείς, οι οποίοι έλυσαν τις απορίες του νηπίου μέσα από βιωματική πράξη, αφού του εξήγησαν τη σωστή χρήση του ασανσέρ και των αντίστοιχων κουμπιών(κουδούνι για βοήθεια κ.λ.π.)
Εκείνο που είναι αξιοσημείωτο, είναι ότι κατά τη διαδικασία παρουσίασης το νήπιο κατόρθωσε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των άλλων νηπίων, τα οποία περίμεναν υπομονετικά και με αγωνία να ξετυλιχθεί η όλη δημιουργία.
Ενα έχω να πω,:αναγνωρίζω ότι το συγκεκριμένο νήπιο θα μπορούσε να είναι μία πολύ καλή αυριανή συνάδελφος και ότι της είμαι ευγνώμων, γιατί για άλλα μία φορά συνειδητοποιώ πόσα μαθαίνω καθημερινά από τους μικρούς μου συνεργάτες και γενικότερα νιώθω και αισθάνομαι υπερήφανη για την επαγγελματική μου επιλογή!!!
Μπράβο στα παιδιά μου!!Μπράβο στους γονείς μου!!Υποκλίνομαι..
Να τα θαύματα της συνεργασίας!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου