Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Σύμφωνα με τα φύλλα συνεργασίας που δόθηκαν στους γονείς από τη νηπιαγωγό, κατά το Α τρίμηνο υπήρξαν γονείς που υποστήριξαν την εκπαιδευτική διαδικασία, με τη συμμετοχή τους σε κάποιες θεματικές.
Η συμμετοχή των γονέων λειτούργησε πολύ ενισχυτικά-θετικά στη δημιουργία του ομαδοσυνεργατικού πνεύματος και της κοινής προσπάθειας, ως προς τη μάθηση αλλά και ως προς την ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων των μελών της σχολικής μας τάξης.
Οι μαθητές είδαν ότι και οι γονείς είναι συνεργάτες του σχολείου και διευκολύνθηκαν στο να καταλάβουν ότι όλοι μαζί, μπορούμε να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον.
Η νηπιαγωγός αξιοποίησε αυτή τη συνεργασία ως προς δύο άξονες:
Πρώτο την έμφαση στην κοινωνική και ομαλή προσαρμογή όλων των μελών(επισημαίνοντας στα νήπια, ότι χρειάζεται να στηρίξουν την πρωτόγνωρη προσπάθεια των γονέων και ότι αυτοί μπορούν να το καταφέρουν,ενισχύοντας έτσι την αυτοπεποίθησή τους και την αποτελεσματικότητα του στόχου και δεύτερο να έχουν προσωπική ευκαιρία κάποιοι γονείς, ώστε να μεταφέρουν την εμπειρία τους στους υπόλοιπους οι ίδιοι και όχι η νηπιαγωγός, να ενθαρρυνθούν οι υπόλοιποι και να αναγεννηθούν και νέοι συνεργάτες γονείς αλλά κυρίως οι ήδη συνεργάτες να έχουν και αυτοί μία εικόνα του εκπαιδευτικού έργου-δράσης-αποτέλεσμα και να αξιοποιηθούν ως προς την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού-έργου, κατά τις συναντήσεις της νηπιαγωγού με τους γονείς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου