Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Αναστοχασμός-Αξιολόγηση του 3ου θεματικού άξονα των εργαστηρίων δεξιοτήτων: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ 7 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ(06//05/2022)

Ακολουθεί ο αναστοχασμός του 3ου θεματικού άξονα: Ζω καλύτερα, ΕΥ ΖΗΝ

Τίτλος: Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμαTα παιδιά ως ουσιαστικό όφελος είχαν την ενίσχυση ενός θετικού κλίματος μέσα από τις συνεργασίες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων, την ανταλλαγή απόψεων και από την κοινού εξελικτική προσπάθεια διαμόρφωσης ενός αποδεκτού κοινωνικού συμβολαίου της τάξης, όπου οι μαθητές κατορθώνουν να ενεργοποιούν την δημιουργική -παραγωγική τους σκέψη και να οδηγούνται σε δημιουργικές και παραγωγικές δραστηριότητες.

 Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας Κατά την εβδομάδα διάχυσης  του εργαστηρίου υπήρξε διάδραση με τους μαθητές της Α τάξης των δύο συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων 29ο και 18ο, τις Β Τάξη του  29ου, τη Δ Τάξη του 18ου, όπου τα παιδιά του νηπιαγωγείου παρουσίαζαν τις δημιουργίες τους, μοιράστηκαν  μηνύματα σχετικά με τα δικαιώματα των ανθρώπων , για τη φιλία, για τα βήματα αντιμετώπισης της σχολικής βίας, αντάλλαξαν χειραψίες φιλίας,  πρόσφεραν τις αφίσες τους. Επίσης υλοποιήθηκε στο πίσω μέρος της αυλής έκθεση των έργων των παιδιών προς τους γονείς.  Σύμφωνα με τα παραπάνω καταφέραμε να υπάρχει μία συνδεσισιμότητα-κοινωνική αμοιβαιότητα μεταξύ των μαθητών, να αναπτυχθούν επικοινωνιακές και κοινωνικές δεξιότητες, να βελτιωθούν-ενισχυθούν οι διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών μας , δημιουργώντας έτσι ένα θετικό, φιλικό κλίμα μεταξύ των μελών της ενιαίας σχολικής μας κοινότητας.

 Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα ΤΑ παιδιά κατάφεραν το εργαστήριό τους να γίνει γνωστό στην τοπική κοινωνία και να προβάλλουν τις προτάσεις τους

 Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών Υπήρξαν πολύ μικρές παρεμβάσεις από την νηπιαγωγό κυρίως για την διευκόλυνση ομαλής εξέλιξης του εργαστηρίου, όπως επέκταση της χρονικής διάρκειας λόγω συχνών απουσιών των νηπίων - ,προνηπίων (ασθένεια) και διάφορων αργιών-διακοπών.

 Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράση  Οι μαθητές έστειλαν τα ηχητικά μηνύματά τους για τη φιλία   στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της ΕΡΤ Βόλου , όπου σε ζωντανή εκπομπή μίλησε η νηπιαγωγός και ακούστηκαν τα μηνύματα των μαθητών, στις 06-05-2022, ώρα 7.45π.μ.  Επίσης έκαναν πορεία κατά της βίας στη γειτονιά τους, κόλλησαν αφίσες σε μαγαζιά της γειτονιάς τους.

Τελικά προϊόντα Αν και έχουν ανεβεί σε σχετικές αναρτήσεις ανά εργαστήριο ενδεικτικά:

Βίντεο στο vimeo

https://vimeo.com/manage/videos/699949044

https://vimeo.com/manage/videos/695025834

https://www.canva.com/design/DAE_27FK32s/oegRlVbLq3ABhul7--fgVQ/watch?utm_content=DAE_27FK32s&utm_campaign=share_your_design&utm_medium=link&utm_source=shareyourdesignpanel


Aφίσες

https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/732af2ea9747228595cedb9b378857cf/0


https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/f5ab6fd2673ef366fd946b1d58294ac2/0

Παζλ

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2060ebbd4cc3

Συνεργατική ιστορία στο storyjumper( O νταής του σχολικού)


Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. 

Βίντεο στο Bimeo  με δράσεις των μαθητών, βίντεο των μαθητών με το τραγούδι ραπ, στο Canva βίντεο παρουσίασης από την εβδομάδα διάχυσης των μαθητών, δημιουργία παζλ του πίνακα ζωγραφικής του Mutt Mahurin (ανεστραμμένη μάθηση τα παιδιά παίζουν το παζλ από το σπίτι)στο   https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2060ebbd4cc3  ,ηχητικά μηνύματα των μαθητών στο voice recorder με μηνύματα, συζητήσεις, απόψεις των μαθητών. Chatter pix με μηνύματα των μαθητών, τα συναισθήματα της Κουταλαυτούς. 

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου