αποτελεί βασικό στοιχείο της μέριμνας η οποία αφορά τον εσωτερκό κανονισμό λειτουργίας του σχολείου μας.Επομένως σε συνεργασία με τα συστεγαζόμενα σχολεία,τηρείται αυστηρά το κλείσιμο της πόρτας του σχολείου,τηρούνται κανονικά οι εφημερίες στα διαλείμματα,,η εποπτεία των νηπίων εφόσον οι τουαλέτες είναι εξωτερικές και ως προς την ασφάλεια του κτιρίου,υπάρχει σύστημα συναγερμού για όλο το ενιαίο σχολικό συγκρότημα,των 2 Δημοτικών σχολείων και των 2 Νηπιαγωγείων.
Το σχολείο φροντίζει να προσδίδει δεξιότητες στους μαθητές που αφορούν την ασφάλειά τους,να τους ενημερώνει για διάφορους κινδύνους που υπάρχουν,να θέτει κανόνες στους μαθητές,οι οποίοι καλλιεργούν την σημαντότητα της ασφάλειάς τους και ταυτόχρονα καλλιεργούν και το προσωπικό αίσθημα ευθύνης των μαθητών για την προσωπική τους ασφάλεια.
Στην ασφάλεια των μαθητών συνεισφέρουν και οι γονείς αφού τηρούν τους κανόνες του νηπ/γωγείου,ως προς το κλείσιμο της πόρτας.Όπως αντιλαμβάνεστε το σχολείο έχοντας την αίσθηση της ευθύνης ως προς την ασφάλεια των μαθητών και επιθυμώντας την αξιοσύνη της εμπιστοσύνης των γονέων,τηρεί αυστηρά το θεσμικό πλαίσιο και ταυτόχρονα προβαίνει και σε προληπτικού χαρακτήρα παρεμβάσεις,όπως προληπτική άσκηση για το σεισμό,ενημέρωση του φαινομένου στους μαθητές,ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και ασφαλή λειτουργία του σχολείου.
Η προσέγγιση της ασφάλειας των μαθητών μας, είναι οικοσυστημική,αφορά όλα τα εμπλεκόμενα μέλη,της σχολικής μας κοινότητας,μέσα από την ισορροπία των αναθέσεων καθηκόντων,την συνέπεια όλων των μελών ως προς τους κανόνες,διασφαλίζοντας έτσι από τη μια το κύρος της σχολικής μας μονάδας αλλά κυρίως την αποτελεσματικότητα ως προς το κυρίαρχο ζήτημα,αφού συμμετέχουν και μεριμνούν όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας,ως προς αυτό.
Έτσι με αφόρμηση,το σεισμό του Αιγίου τον Νοέμβριο,αφού είχε προηγηθεί ενημέρωση στα νήπια για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού,προβήκαμε σε 2 προληπτικές ασκήσεις για τον σεισμό.
Το σχολείο φροντίζει να προσδίδει δεξιότητες στους μαθητές που αφορούν την ασφάλειά τους,να τους ενημερώνει για διάφορους κινδύνους που υπάρχουν,να θέτει κανόνες στους μαθητές,οι οποίοι καλλιεργούν την σημαντότητα της ασφάλειάς τους και ταυτόχρονα καλλιεργούν και το προσωπικό αίσθημα ευθύνης των μαθητών για την προσωπική τους ασφάλεια.
Στην ασφάλεια των μαθητών συνεισφέρουν και οι γονείς αφού τηρούν τους κανόνες του νηπ/γωγείου,ως προς το κλείσιμο της πόρτας.Όπως αντιλαμβάνεστε το σχολείο έχοντας την αίσθηση της ευθύνης ως προς την ασφάλεια των μαθητών και επιθυμώντας την αξιοσύνη της εμπιστοσύνης των γονέων,τηρεί αυστηρά το θεσμικό πλαίσιο και ταυτόχρονα προβαίνει και σε προληπτικού χαρακτήρα παρεμβάσεις,όπως προληπτική άσκηση για το σεισμό,ενημέρωση του φαινομένου στους μαθητές,ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και ασφαλή λειτουργία του σχολείου.
Η προσέγγιση της ασφάλειας των μαθητών μας, είναι οικοσυστημική,αφορά όλα τα εμπλεκόμενα μέλη,της σχολικής μας κοινότητας,μέσα από την ισορροπία των αναθέσεων καθηκόντων,την συνέπεια όλων των μελών ως προς τους κανόνες,διασφαλίζοντας έτσι από τη μια το κύρος της σχολικής μας μονάδας αλλά κυρίως την αποτελεσματικότητα ως προς το κυρίαρχο ζήτημα,αφού συμμετέχουν και μεριμνούν όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας,ως προς αυτό.
Έτσι με αφόρμηση,το σεισμό του Αιγίου τον Νοέμβριο,αφού είχε προηγηθεί ενημέρωση στα νήπια για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού,προβήκαμε σε 2 προληπτικές ασκήσεις για τον σεισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου