προσφέρει ευκαιρία στους μαθητές μας να εκφράσουν την ψυχοκίνησή τους,να καλλιεργήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες και να εκτονώσουν με θετικό τρόπο την σωματική τους ενέργεια,η οποία είναι περιορισμένη στην μικρή μας τάξη.
Η Νηπιαγωγός άλλοτε απλώς παρατηρεί το παιγνίδι των μαθητών,ώστε να προσλαμβάνει και να αξιολογεί τις διάφορες δεξιότητες των μαθητών και άλλοτε συμμετέχει στο παιγνίδι ώστε να αναπτύσσεται και να ενδυναμώνεται η οικειοποίηση των μεταξύ τους σχέσεων.
Το παιγνίδι στην αυλή συντελείται με την σχετική υλικοτεχνική υποδομή όπως μπασκέτες,τσουλήθρες,αριθμοτετράγωνα αλλά και με υλικά της φυσικής αγωγής όπως σχοινάκια,λάστιχα,μπάλες,στεφάνια,τουβλάκια,υφάσματα.
Η Νηπιαγωγός άλλοτε απλώς παρατηρεί το παιγνίδι των μαθητών,ώστε να προσλαμβάνει και να αξιολογεί τις διάφορες δεξιότητες των μαθητών και άλλοτε συμμετέχει στο παιγνίδι ώστε να αναπτύσσεται και να ενδυναμώνεται η οικειοποίηση των μεταξύ τους σχέσεων.
Το παιγνίδι στην αυλή συντελείται με την σχετική υλικοτεχνική υποδομή όπως μπασκέτες,τσουλήθρες,αριθμοτετράγωνα αλλά και με υλικά της φυσικής αγωγής όπως σχοινάκια,λάστιχα,μπάλες,στεφάνια,τουβλάκια,υφάσματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου