ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ: ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ
Στις 27/2/2015,στην θεματική Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ, υλοποιήθηκε στην τάξη μας,συνεργασία γονέων-νηπίων-νηπιαγωγού, με σκοπό την υλοποίηση συνταγής γλυκού.
Κατά την εκπ/κή διαδικασία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τα υλικά-σκεύη που έφεραν οι γονείς,άρα με αυτό τον τρόπο ξετυλίχθηκε και η παρουσίαση των υλικών-σκευών,είχαν την ευκαιρία να κάνουν υποθέσεις για το τί θα μπορούσαν να κάνουν με αυτά τα υλικά, να αποφασίσουν να τα χρησιμοποιήσουν, να καταγράψουν ομαδοσυνεργατικά την συνταγή,σύμφωνα με τις αναλογίες που τους υπόδειξε η μητέρα συνεργάτης και στο τέλος να κάνουν επαλήθευση των υποθέσεών τους,να γευτούν την δημιουργία τους και να αξιολογήσουν την προσπάθειά τους.
Τα νήπια καθαρίζουν την τάξη τους,πλένουν τα χέρια τους και όση ώρα το γλυκό θα ψήνεται θα υλοποιήσουν ομαδοσυνεργατικά την καταγραφή της συνταγής,αφού ήδη με βιωματικό τρόπο την υλοποίησαν.
Τα ομαδοσυνεργατικά φύλλα δημιουργίας από τα παιδιά, της καταγραφής της συνταγής:
Η Αξιολόγηση έγινε από όλους τους συνεργάτες και ποιοτική και ποσοτική,αλλάκαι από τους γονείς τους υπόλοιπους που όταν δοκίμασαν το μπισκότο μας αμύγδαλο είπαν τα καλυτερότερα.
Η νηπ/γωγός επισήμανε στα νήπια, ότι κατάφεραν να υλοποιήσουν την συνταγή και ότι μέσα από τις ομάδες εργασίας που σχηματίστηκαν απέδειξαν για ακόμη μία φορά, ότι είναι ικανοί να κατορθώνουν αποτελεσματικά τον στόχο τους.
Επίσης η νηπ/γωγός επισήμανε στους γονείς, ότι μέσα από αυτή την συνεργασία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν την δημιουργία με τα παιδιά και ότι κατάλαβαν,πως μπορούν να αξιοποιήσουν δράσεις τους στο σπίτι μαζί με τα παιδιά τους,ώστε και αυτοί να ενισχύουν και να προωθούν την συνεργασία,την αναπτυξιακή τους πορεία σε γνωστικό-συναισθηματικό επίπεδο.
Η συνεργασία με τους γονείς στην τάξη,αναδεικνύει και ενδυναμώνει την σύνδεση της οικογένειας και του σχολείου,δύο χώροι που αποσκοπούν από κοινού για την ομαλή πρόοδο-εξέλιξη των αυριανών πολιτών της χώρας μας, σε ένα αλληλεπιδραστικό περιβάλλον στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης.
Έτσι λοιπόν αποδεικνύεται ότι η τάξη μας,είναι μία ανοικτή τάξη,όπου όλα τα εμπλεκόμενα μέλη(νηπ/γωγός-νήπια-γονείς),μπορούν να έχουν το ζωτικό τους χώρο, ώστε να εκφραστούν μέσα από δημιουργικές συνεργατικές δράσεις,τις οποίες ,ως ισότιμοι συνεργάτες τις αξιολογούν από κοινού.
Ένα τέτοιο προφίλ προσχολικής τάξης δεν φοβίζει κανένα από τα μέλη της,ίσα ίσα ενδυναμώνει τις σχέσεις όλων των μελών και ταυτόχρονα φανερώνει την συνευθύνη όλων των μελων,ως προς την διαμόρφωση μιας υγιούς κοινωνίας των πολιτών της.
Στις 27/2/2015,στην θεματική Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ, υλοποιήθηκε στην τάξη μας,συνεργασία γονέων-νηπίων-νηπιαγωγού, με σκοπό την υλοποίηση συνταγής γλυκού.
Κατά την εκπ/κή διαδικασία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τα υλικά-σκεύη που έφεραν οι γονείς,άρα με αυτό τον τρόπο ξετυλίχθηκε και η παρουσίαση των υλικών-σκευών,είχαν την ευκαιρία να κάνουν υποθέσεις για το τί θα μπορούσαν να κάνουν με αυτά τα υλικά, να αποφασίσουν να τα χρησιμοποιήσουν, να καταγράψουν ομαδοσυνεργατικά την συνταγή,σύμφωνα με τις αναλογίες που τους υπόδειξε η μητέρα συνεργάτης και στο τέλος να κάνουν επαλήθευση των υποθέσεών τους,να γευτούν την δημιουργία τους και να αξιολογήσουν την προσπάθειά τους.
Τα νήπια καθαρίζουν την τάξη τους,πλένουν τα χέρια τους και όση ώρα το γλυκό θα ψήνεται θα υλοποιήσουν ομαδοσυνεργατικά την καταγραφή της συνταγής,αφού ήδη με βιωματικό τρόπο την υλοποίησαν.
Τα ομαδοσυνεργατικά φύλλα δημιουργίας από τα παιδιά, της καταγραφής της συνταγής:
Η Αξιολόγηση έγινε από όλους τους συνεργάτες και ποιοτική και ποσοτική,αλλάκαι από τους γονείς τους υπόλοιπους που όταν δοκίμασαν το μπισκότο μας αμύγδαλο είπαν τα καλυτερότερα.
Η νηπ/γωγός επισήμανε στα νήπια, ότι κατάφεραν να υλοποιήσουν την συνταγή και ότι μέσα από τις ομάδες εργασίας που σχηματίστηκαν απέδειξαν για ακόμη μία φορά, ότι είναι ικανοί να κατορθώνουν αποτελεσματικά τον στόχο τους.
Επίσης η νηπ/γωγός επισήμανε στους γονείς, ότι μέσα από αυτή την συνεργασία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν την δημιουργία με τα παιδιά και ότι κατάλαβαν,πως μπορούν να αξιοποιήσουν δράσεις τους στο σπίτι μαζί με τα παιδιά τους,ώστε και αυτοί να ενισχύουν και να προωθούν την συνεργασία,την αναπτυξιακή τους πορεία σε γνωστικό-συναισθηματικό επίπεδο.
Η συνεργασία με τους γονείς στην τάξη,αναδεικνύει και ενδυναμώνει την σύνδεση της οικογένειας και του σχολείου,δύο χώροι που αποσκοπούν από κοινού για την ομαλή πρόοδο-εξέλιξη των αυριανών πολιτών της χώρας μας, σε ένα αλληλεπιδραστικό περιβάλλον στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης.
Έτσι λοιπόν αποδεικνύεται ότι η τάξη μας,είναι μία ανοικτή τάξη,όπου όλα τα εμπλεκόμενα μέλη(νηπ/γωγός-νήπια-γονείς),μπορούν να έχουν το ζωτικό τους χώρο, ώστε να εκφραστούν μέσα από δημιουργικές συνεργατικές δράσεις,τις οποίες ,ως ισότιμοι συνεργάτες τις αξιολογούν από κοινού.
Ένα τέτοιο προφίλ προσχολικής τάξης δεν φοβίζει κανένα από τα μέλη της,ίσα ίσα ενδυναμώνει τις σχέσεις όλων των μελών και ταυτόχρονα φανερώνει την συνευθύνη όλων των μελων,ως προς την διαμόρφωση μιας υγιούς κοινωνίας των πολιτών της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου