Η σημερινή μας ημέρα ήταν αρκετά δημιουργική ,παραγωγική και
σίγουρα όμορφη, αφού η τάξη κατάφερε να έχει την αίσθηση ενός δημιουργικού και
ομαδο- συνεργατικού εργαστηρίου όπου οι μαθητές αξιοποιούν μαζί με τη Νάσια, τη
συλλογή πληροφοριών από τον χθεσινό εκπαιδευτικό τους περίπατο.
Σήμερα λοιπόν,29-3-2016, η Αθανασία υλοποίησε την 2η ημέρα
του τριήμερου Σχεδίου Εργασίας, η οποία ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις:
1η Φάση Προετοιμασία:
Ως προς την Ολομέλεια της τάξης
Αρχικά έγινε συζήτηση στον κύκλο, όπου με την Μαιευτική
μέθοδο, έγινε περιγραφή από κάποια νήπια του εκπαιδευτικού περίπατου στη
γειτονιά του Σχολείου, απαντώντας στο τι- πότε-που- πως και γιατί,
ενεργοποιώντας έτσι αντιληπτικές δεξιότητες των νηπίων(μακροπρόθεσμη
μνήμη-χωροχρονικές έννοιες).
Έπειτα με τη χρήση των φωτογραφιών, η Νάσια προέτρεψε κάποια νήπια να κάνουν περιγραφή
των φωτογραφιών, κάποια να διαβάσουν τις ταμπέλες, να παίξουν με τις
φωτογραφίες κάνοντας δοκιμές και πλάνες ως προς τη σωστή θέση και να ακουστούν
διάφορες απόψεις, ώστε τα νήπια να οικειοποιηθούν το φωτογραφικό υλικό και να
μπορέσουν να το αξιοποιήσουν κατάλληλα και αποτελεσματικά στην μετέπειτα κυρίως
δράση τους.
2η Φάση: Κύρια δράση, Δημιουργείστε τα φύλλα προετοιμασίας
μέσα από παρατήρηση και πιστή αναπαραγωγή
της φωτογραφίας που έχετε ανά ομάδα
Ομαδοσυνεργατική
δράση με μεικτές ανομοιογενείς ομάδες
των δύο μαθητών ανά ηλικία-γνωστικό επίπεδο-φύλλο
Μπράβο!!! στα παιδιά , μπράβο!!! και στη Νάσια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου