Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Στις 16-3-2016 έως 18-3-2016, υλοποιήθηκε η τριήμερη διδασκαλία της φοιτήτριας κ. Αθανασίας Αρούνη, στη θεματική: ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
Τα νήπια καλωσώρισαν στην τάξη την Αθανασία και αυτή τη φορά της είπαν το τραγούδι της Αγάπης εκφράζοντας έτσι την αγάπη τους και τη διάθεση για συνεργασία.














Η διδασκαλία ήταν συμβατή με το Α.Π., αφού βασίστηκε στη Διαθεματική προσέγγιση
Την 1η ημέρα υλοποιήθηκαν τρεις δραστηριότητες
1η δραστηριότητα

Θέμα:<<τα χελιδόνια έρχονται>>
ΤΓνωστικές περιοχές:Γλώσσα , Γεωγραφία ,Μελέτη Περιβάλλοντος, Μαθηματικα,
                                Νέες τεχνολογίες ,Λαική παράδοση

Μέθοδοι:ερωταποκρίσεις, διάλογος, εικαστική εργασία
Υλικά: tablet, υδρόγειος σφαίρα, χαρτί του μέτρου, μολύβια , μαρκαδόροι
Αφόρμηση: Αποτέλεσε το παραδοσιακό αίνιγμα <<από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν βαμβάκι, από πίσω σαν ψαλίδι .Τι είναι>>>
Διαδικασία:Αρχικά ζήτησε από τα παιδιά την απάντηση του παραπάνω αινίγματος. Στη συνέχεια έγιναν  ερωτήσεις όπως:  τι είναι τα χελιδόνια, πώς είναι τα χελιδόνια, γιατί λέγονται αποδημητικά πουλιά, από που έρχονται ,γιατί έρχονται ,πότε έρχονται πότε φεύγουν, γιατί φεύγουν κ.λ.π..Παράλληλα τους έδειξε εικόνες στο tablet , σχετικές με το θέμα.
.Στη συνέχεια εντόπισαν  στην υδρόγειο σφαίρα την διαδρομή που ακολουθούν τα χελιδόνια για να φτάσουν στον τόπο μας, δηλαδή από την Αφρική μέσω του Αιγαίου στην Ελλάδα. ότι είναι ένα μεγάλο ταξίδι που διαρκεί πολλές εβδομάδες και ότι για να το φέρουν σε πέρας χρησιμοποιούν ως <<αεροπλάνα >> τους γερανούς, ξεκουράζονται στα κατάρτια των πλοίων και στα ηλεκτροφόρα καλώδια.
























ΚΥΡΙΩΣ ΔΡΑΣΗ: ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ











Στη συνέχεια δόθηκε στα παιδιά χαρτί του μέτρου και  τους ζητήθηκε ανά ομάδα:
1. αρχικά  να σχεδιάσουν και να χρωματίσουν στην κάτω δεξιά γωνία την Αφρική ,βλέποντας το σχήμα της από την υδρόγειο σφαίρα και στην πάνω αριστερή πλευρά να σχεδιάσουν και να χρωματίσουν την Ελλάδα.
2. Μετά να γράψουν πάνω από τη σχεδιασμένη Αφρική το όνομά της και πάνω από τη σχεδιασμένη Ελλάδα το δικό της όνομα.
3..Ενδιάμεσα της Αφρικής και της Ελλάδας  ζητήθηκε από τα παιδιά να σχεδιάσουν ηλεκτροφόρα καλώδια στα οποία θα ξεκουράζονται χελιδόνια ,  καράβια που στα κατάρτι τους θα βρίσκονται χελιδόνια ,καθώς επίσης και γερανούς που στις πλάτες τους θα μεταφέρουν χελιδόνια.
Τα παιδιά θα εργάζονται με τη σειρά ώστε όλα να συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της εργασίας.
























2η δραστηριότητα

Θέμα:<<ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ>>

Στόχοι :α) να εξοικειωθούν τα παιδιά με τα κεφαλαία γράμματα της λέξης  ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ
             β)να σχεδιάσουν όσα χελιδόνια τους ζητούνται

Γνωστικές περιοχές :Γλώσσα, Μαθηματικά , Εικαστικά

Μέθοδοι: ατομική εργασία

Υλικά:φύλλο εργασίας , μολύβια, μαρκαδόροι

Αφόρμηση: Αφόρμηση  αποτέλεσε το παρακάτω ποίημα για τα χελιδόνια:

Χελιδονάκι, κόψε μου,
που' χεις ουρά ψαλίδι
αχτίδες του ήλιου για κλωστή
να δέσω παπαρούνες
κρινάκια, μαγιολούλουδα
η άνοιξη γιορτάζει.(Θεμις Χορτιάτη)






Διαδικασία :Αφού η Αθανασία διάβασε στα παιδιά το ποίημα για τα χελιδόνια, τους έδωσε ένα φύλλο εργασίας:
στο οποίο υπήρχε ένας πίνακας με κεφαλαία γράμματα της αλφάβητου, και ζήτησε από τα παιδιά να κυκλώσουν τα γράμματα που έχει η λέξη: ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ, και επιπλέον να ζωγραφίσουν τρία χελιδόνια.
Έγινε διαφοροποίηση σε ένα νήπιο στο οποίο ζητήθηκε να ζωγραφίσει 3 χελιδόνια και να κυκλώσει μόνο το γράμμα Χ.

Φύλλο δράσης
Ημερομηνία:
Κύκλωσε τα γράμματα που υπάρχουνστη λέξη ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ και μετά ζωγράφισε 3 χελιδόνια

 Χ Ν Κ Μ Λ Ε Λ Ι Δ Ο Ζ Ν Φ
Φ Χ Ν Ο Λ  Ν Α Ψ Π Μ Β Ρ Η
Ρ Τ Ε Ο Κ Θ Χ Ε Λ Α Χ Φ Η Ξ
Ι Ν Τ Κ Ν Ο Α Ρ Γ Λ Ζ Ι Δ Σ Χ
 Σ Ζ Θ Ι Β Μ Φ Κ Α Τ Β Μ Ε
Π Ω Μ Υ Γ Κ Λ Ο Ρ Ψ Η Ζ Θ
ΧΕ Λ ΙΔ ΟΝ ΑΚ Ι Ν Ε Κ Λ Ι Ο


3η Δραστηριότητα


Θέμα <<χελιδόνια>>

Στόχοι :α)να εξοικειωθούν τα παιδιά με τους αριθμούς 1,2,3,4,5,6,7,
             β)να κατανοήσουν την έννοια του <<ένα παραπάνω>>
             γ)να καταλάβουντην αξία της συνεργασίας
             δ)να μάθουν να δουλεύουν συνεργατικά
Μέθοδος:εργασία σε ομάδες
Γνωστικές περιοχές :Μαθηματικά, Εικαστικά
Υλικά:κόλλα Α4 ,μολύβια ,μαρκαδόροι

Αφόρμηση :Αποτελέσαν οι προηγούμενες δραστηριότητες






Διαδικασία :Με αφορμή τις προηγούμενες δραστηριότητες  δόθηκαν
στα παιδιά, τα οποία θα ήταν χωρισμένα σε ομάδες 2-3 ατόμων ,φύλλα εργασίας
στα οποία θα απεικονίζονταν με σειρά από πάνω προς τα κάτω οι αριθμοί από το 1 εως το 7.Δίπλα από τους αριθμούς ζητήθηκε από τα παιδιά να σχεδιάσουν όσα χελιδόνια τους λέει ο αριθμός και ένα παραπάνω. Δίπλα από την κάθε σειρά χελιδονιών τα παιδιά θα πρέπει να γράψουν πόσα χελιδόνια έχουν  σχεδιάσει σε κάθε σειρά.
 Φύλλο δράσης
Ημερομηνία :

Σχεδιάστε όσα χελιδόνια λέει ο αριθμός και ένα παραπάνω και γράψτε δίπλα τον αριθμό των χελιδονιών που σχεδιάσατε

1




2





3





4






5




Στις 17-3-2016, υλοποιήθηκαν τέσσερις δράσεις, εκ των οποίων η μία υλοποιήθηκε με παιχνίδι στην ώρα του διαλείμματος.
1η Δραστηριοτήτα
Στόχοι : α)να μάθουν τα παιδιά που χτίζουν τις φωλιές τους τα χελιδονια
              β)τα υλικά που χρησιμοποιούν για το χτισιμό τους
              γ)  να ενεργοποιήσουν τη φαντασία τους
              δ) να νιώσουν τη χαρα της δημιουργίας
              ε) να μάθουν να σέβονται και να προστατεύουν τις χελιδονοφωλιές

Γνωστικές περιοχές  :ΤΠΕ , Γλώσσα, Οικολογία , Εικαστικά , Λαική Πράδοση
Μέθοδοι: παρουσίαση video στο laptop, ερωταποκρίσεις, διάλογος, εικαστική εργασία
Υλικά:laptop, χαρτί του μέτρου, μαρκαδόροι , μολύβια

Αφόρμηση : αφόρμηση αποτέλεσε το βιντεάκι για το χτίσιμο της φωλιάς  στο yoytube  https://www.youtube.com/watch?v=7zG23p76XI8
είχε διάρκεια 3 λεπτά και 29 δευτερόλεπτα.












Διαδικασία : αφού τα παιδιά είδαν το video στο φορητό υπολογιστή  ακολούθήσαν ερωτήσεις όπως  :που χτίζουν τα χελιδόνια τις φωλιές τους, τι υλικά χρησιμοποιούν ,
πόσο χρόνο χρειάζονται για να κατασκευάσουν την φωλιά τους ,  γιατί είναι σημαντικό
να προστατεύουμε τις φωλιές τους και.μέσα από τον διάλογο θα μάθουν ότι τα χελιδόνια
χτίζουν τις φωλιές τους κάτω από τα μπαλκόνια των σπιτιών ή στα κλαδιά ψηλών δέντρων.Για υλικά χρησιμοποιούν μεικrά κλαράκια ,ξερούς μικρούς σβόλους από λάσπη
και το σάλιο τους .







Η κατασκευή αυτής της μικρής φωλίτσας διαρκεί 16 ημέρες και είναι
μια κουραστική διαδικασία.Πρέπει να προστατεύουμε τις φωλιές τους γιατί έχουν κουραστεί πολύ για να τις φτιάξουν και εκτός αυτού σε κανένα δεν θα άρεσε να του καταστρέψουν το σπίτι του. Ακόμα η Αθανασία προέτρεψε τα παιδιά όταν θα βγάλουν το <<μάρτη >> απο τα χεράκια τους  να τον κρεμάσουν σε κάποιο παράθυρο ή σε κάποιο δέντρο, ώστε τα χελιδόνια να το δουν και να το χρησιμοποιήσουν για το χτίσιμο της φωλιάς τους
Στη συνέχει δόθηκε  στα παιδιά σε χαρτί του μέτρου σπιτάκια με μπαλκόνια και δέντρα, στα οποία  ζωγράφισαν χελιδόνια και χελιδονοφωλιές.




















































2η Δραστηριοτήτα: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

Θέμα:<<χελιδονοφωλιές>>
Στόχοι: α)ανάπτυξη αδρής κινητικότητας
             β)να εκτονωθούν με τη χαρά του παιχνιδιού        
Μέθοδοι: παιχνίδι

Αφόρμηση: αφόρμηση θα αποτελέσει η προηγούμενη δραστηριότητα





















Διαδικασία :Με αφόρμηση την προηγούμενη δραστηριότητα ,την ώρα του διαλλε;iματος
η Αθανασία πρότεινε στα παιδιά να παίξουν το παιχνίδι <<χελιδονοφωλιές>>, το οποiο έχει ως
εξής:τέσσερα παιδιά θα χωριστούν σε δύο ομάδες και θα σχηματίσουν δύο φωλιες
ενώνωντας τα χέρια τους .Τα άλλα παιδιά που θα βρίσκονται στο τέλος της αυλής
θα περιμένουν το σύνθημα μου για να κατευθυνθουν <<πετώντας>, και<< τιτιβίζοντας >>στις
<<χελιδονοφωλιές >>.Μετά το δευτερο σύνθημα τα παιδιά <<χελιδόνια>>θα βγούν απο τις
 <<χελιδονοφωλιές και θα κατευθυνθούν πάλι στην άκρη της αυλής <<πετώντας>>.Θα
γίνει εναλλαγή στις ομάδες ,ώστε όλα τα παιδιά να παίξουν τον ρόλο και της α<χελιδονοφωλιάς>και του <χελιδονιού>Νικητής θα είναι όποιος φτάνει πτώτος σε μία <χελιδονοφωλιά >.


3η Δραστηριοτήτα
  Στόχοι:α)να εξοικειωθούν με τους απόλυτους και τακτικούς

               αριθμούς από το 1  εώς το 10

                β) να εξασκηθούν στα σχήματα του τριγώνου και του τετραγώνου
Γνωστικές περιοχές:Μαθηματικά , Εικαστικά
Υλικά: κόλλα Α4, μαρκαδόροι μολύβια
Αφόρμηση :Αφόρμηση θα αποτελέσουν οι προηγούμενες δραστηριοτήτες









Διαδικασία:Με αφόρμηση τις προηγούμενες δραστηριότητες  δόθηκαν στα παιδιά ,που θα είναι χωρισμένα ανά δύο ,φύλλα εργασίας στα οποία  απεικονίζoνταν 10 χελιδόνια  και μπροστά από το καθένα  υπάρχει ένας κύκλος . Τα παιδιά θα πρέπει να κάνουν αρίθμηση των χελιδονιών η οποία θα γράφεται μέσα στους κύκλους .Στη συνέχει θα πρέπει να βάλουν μέσα σε κίτρινο τριγωνάκι το πρώτο, τρίτο και πέμπτο χελιδόνι, και μέσα σε μπλε τετράγωνο το δεύτερο , έκτο και όγδοο πουλί. Μετά θα χρωματίσουν τα πουλιά.
Η εργασία θα είναι η εξής:

Ημερομηνία:

Αριθμηστε τα χελιδονάκια.Στη συνέχεια βάλτε σε κίτρινο τριγωνάκι το πρώτο, τρίτο και πέμπτο χελιδόνι και σε μπλε τετραγωνάκι το δεύτερο, έκτο και όγδοο χελιδόνι.Μετά χρωματίστε.





4η Δραστηριοτήτα

Στόχοι:α) να εξοικειωθούν με τα γράμματα που σχηματίζουν τις λέξεις
             <<μάρτη>> και <<δέντρο>>
                 να ξεχώριζουν το δεξί από το αριστερό
         
Γνωστικές περιοχές :Γλώσσα, Εικαστικά
Μέθοδοι: εργασία
Υλικά: φύλλο εργασίας, μαρκαδόροι ,μολύβια
Αφόρμηση:αφόρμηση θα αποτελέσουν οι προηγούμενες δραστηριοτήτες

Διαδικασία: Με αφόρμηση της προηγούμενες δρατηριότητες  δόθηκε σε
κάθε παιδί φύλλο εργασίας που του ζητούσε να γράψει τις λέξεις <<μάρτη >>και
<<δέντρο>>.Στη συνέχεια στην αριστερό πλαίσια θα έπρέπε να ζωγραφίσει
ένα παιδάκι που θα φοράει <μάρτη> και στη δεξί πλαίσια ένα δέντρο στο οποίο θα βρίσκεται κρμεσμένος ένας <μάρτης>Σε ένα νήπιο θα γίνει διαφοροποίηση και θα ζητηθεί μόνο να ζωφραφίσει τα παραπάνω και να προσπαθήσει να γράψει το γράμμα <α>

Η εργασία θα είναι η εξής:


Ημερομηνία:
΅
Γράψε στην πρώτη διακεκομμένη γραμμή την λέξη <μάρτη> και στη δεύτερη τη
λέξη <δέντρο>Στη συνέχεια ζωγράφισε στο πλαίσιο ένα παιδί που να φοράει
ένα <μάρτη > και στο δεξί πλαίσια ένα <μάρτη <κρεμασμένο>στο κλαρί ενός δέντρου.

Τώρα φορώ τον -------------- στο χέρι σε λίγες μέρες τον έχω κρεμασμένο στο -----------------.






Στις 18-3-2016, υλοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:

1η Δραστηριότητα 
Θέμα:<Αναπαραγωγή και τροφή των χελιδονιών>
Στόχοι:α)να μάθουν τα παιδιά για την αναπαραγωγή των χελιδονιων
             β)να μάθουν με τι τρέφονται
             γ)να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους με νέες λέξεις
             δ) να κατασκευάσουν τις δικές τους μολυβοθήκες
             ε)να εξασκήσουν τη λεπτή κινητικότητα
             ζ)να έρθουνσε επαφή με τις νέες τεχνολογίες
Γνωστικές περιοχές:ΤΠΕ, Γλώσσα, Οικολογία, Βιολογία , Εικαστικά
Μέθοδοι:παρουσίαση video, ερωταποκρίσεις, συζήτηση, διάλογος, ατομική
εργασία
Υλικά:laptop, το εσωτερικό ρολό του χαρτιού κουζίνας, χαρτόνι μαύρο
για χελιδόνια, ψαλίδια, κόλλες, συρραπτικά,χαρτόνι λευκό για κοιλίτσες
χελιδονιών, χαρτιί γκοφρέ πορτοκαλί για τις μυτούλες των χειδονιών
Αφόρμηση:αφόρμηση θα αποτελέσει το βιντεάκι στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=FkWhponSA08  που δείχνει πως η χελιδόνα ταίζει τα μωρά της(2 min και 47 sec)



Διαδικασία: Αφού παρακολουθήσουμε  το βιντεάκι θα ακολουθήσουν ερωτήσεις όπως:
πόσα αυγά γεννάει μία χελιδόνα, πώς λέγονται τα νεογέννητα χελιδονάκια, πόσες μέρες παραμένουν στα αυγά τους, πως βγαίνουν από το περίβλημα του αυγού,
πώς και με τί τρέφονται τα νεογέννητα χελιδονάκια κα.
Θα μάθουν ότι κάθε χελιδονα γεννάει  στη φωλιά της 4 εώς 6 αυγά.
Τα χελιδονάκια θα παραμείνουν μέσα στα αυγά περίπου 20 ημέρες.'
Η περίοδος αυτή ονομάζεται περίοδος επώασης. Μετά την περίοδο
επώασης ακολουθεί η εκκόλαψη,που ονομάζεται η στιγμή που τα χελιδονάκια
τσιμπούν με το ράμφος τους το τσόφλι του αυγού για να βγουν έξω.Τα
νεογέννητα χελιδονάκια ονομάζονται νεοσσοί.Οι γονείς των χελιδονιών τα ταίζουν
στο στόμα μύγες, κουνούπια ,αράχνες κάμπιες και άλλα μικρά έντομα
για περιπου 15 ημέρες .Μετά τα χελιδονάκια μπορούν να βρούν μόνα την τροφή τους .
Τα χελιδόνια για να χορτάσουν χρειάζονται μεγάλες ποσότητες μικρών εντόμων .Αυτό
είναι ωφέλιμο για τους ανθρώπους γιατί μας γλυτώνουν από πολλές μύγες και κουνούπια .
Στη συνέχεια θα δοθεί στα παιδιά ο εσωτερικός κύλινδρος από χαρτί κουζίνας ,ο οποίος θα είναι
κομμένος σε διαστάσεις μολυβοθήκης. Τα παιδιά, σε χαρτόνι μαύρο που θα ειναι σχεδιασμένο περίγραμμα χελιδονιού , θα πρέπει να το κόψουν να του κολλήσουν κοιλίτσα από λευκό χαρτόνι και πορτοκάλι μυτούλα απο χαρτί γκοφρέ.Αφου ετοιμάσουμε τα χελιδόνια μας θα τα κολλήσουμε στο ρολό ,στο οποίο θα έχουμε ήδη κολλήσει  στο ένα κυκλικό  κενό πάτο από χαρτόνι.Οι μολυβοθήκες θα είναι έτοιμες .








2η Δραστηριοτήτα
Στόχοι: α)να μάθουν την έννοια του <ένα λιγότερο>
              β)να έρθουν σε επαφή με τους αριθμούς από το 0 εώς το 5
              γ)να δουλέψουν συνεργατικά
Γνωστικές περιοχές :Μαθηματικά, Εικαστικά ,Λογοτεχνία
Μέθοδοι :απαγγελία ποιήματος, εργασία

Αφόρμηση:Αφόρμηση θα αποτελέσει το ποίημα :

<Το πρώτο χελιδόνι>

Ηλθες, ήλθες χελιδόνι
για να διώξεις τον Χειμώνα,
ήλθες με άνθη να στολίσεις
της καλής μας γης το χώμα.
Έλα, έλα χελιδόνι .
Σε προσμένει η φωλιά σου
έλα , έλα να σκορπίσεις
το γλυκό κελάηδημά σου.
Ήλθες, ήλθες χελιδόνι
την ακούμε τη λαλιά σου ,
ήλθες ,ήλθες και απλώνεις
μια χαρά σαν τη χαρά σου.






Διαδικασία: Αφού διαβάσω στα παιδιά το παραπάνω ποίημα θα δοθούν κόλλες
εργασίας στις οποίες θα τους ζητείται να ζωγραφίσουν ένα λιγότερο απο
τα χελιδόνια που είναι σε κάθε φωλιά και να γράψουν τον αριθμό των χελιδονιών που σχεδίασαν.Τα παιδια θα είναι χωρισμένα σε ομάδες ανά δύο. Αν δε βγαίνει ο αριθμός θα είμαι και εγώ σε ομάδα.




Η εργασία θα είναι η παρακάτω:
Ημερομηνία:
Ζωγραφίστε σε κάθε σειρά ένα χελιδόνι λιγότερο από όσα βλέπετε και δίπλα στο τετραγωνάκι
γράψτε τον αριθμό των χελιδονιών που ζωγραφίσατε σε κάθε σειρά.
Ημερομηνία:
Ζωγραφίστε σε κάθε σειρά ένα χελιδόνι λιγότερο από όσα βλέπετε και δίπλα στο τετραγωνάκι
γράψτε τον αριθμό των χελιδονιών που ζωγραφίσατε σε κάθε σειρά.








3η Δραστηριοτήτα
Στόχοι:να εξοικειωθουν με τη γραφή των  κεφαλαίων γραμμάτων που
σχηματίζουν τη φράση <ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΓΥΡΙΣΕ>
Γνωστικές περιοχές :Γλώσσα
Μέθοδοι: ατομική εργασία
Υλικά:φύλλο εργασίας , μολύβια

Αφόρμηση:Αφόρμηση θα αποτελέσει το παρακάτω εικονόλεξο ,το οποίο θα διαβάζω στα
παιδιά και θα σταματώ στην εικόνα να μαντεύουν τη λέξη της εικόνας










Διαδικασία:Αφού διαβάσουμε το εικονόλεξο θα δοθούν ατομικές κόλλες εργασίας
στις οποίες ζητήθηκε από τα παιδιά να αντιστοιχήσουν τα γράμματα της πρώτης
κάθετης στήλης με τα γράμματα της δεύτερης  και μετά να αντιγράψουν τη φράση <ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΓΥΡΙΣΕ> .Θα γίνει διαφοροποίηση για ένα νήπιο στο οποίο θα ζητηθεί μόνο να αντιστοιχήσει τα όμοια γράμματα από τη μία στήλη στην άλλη και να ζωγραφίσει.












Η εργασία θα είναι η παρακάτω  :
Ημερομηνία:
  Αντιστοίχησε τα όμοια γράμματα της πρώτης κάθετης στήλης με τη δεύτερη.Κάποια γράμματα θα περισσέψουν .Στη συνέχεια αντέγραψε πάνω στη γραμμή  τη φράση
<ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΓΥΡΙΣΕ>




Τ                                                                                                                            Υ
Ο                                                                                                                            Ρ
                                                                                                                               Λ

Χ                                                                                                                            Ι
Ε
Λ                                                                                                                            Χ
Ι
Δ                                                                                                                             Ε
Ο
Ν                                                                                                                            Γ
Ι
                                                                                                                               Σ
Γ                                                                                                                             Δ
Υ
Ρ                                                                                                                             Τ
Ι
Σ                                                                                                                             Ο
Ε

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όνομα:

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου