ΗΜΕΡΑ 1η
Θέμα : Μέσα Συγκοινωνίας
Στόχος :
Γενική συζήτηση για τα μέσα μεταφοράς
Γνωστικές περιοχές :
Γλώσσα
Μαθηματικά
Παιχνίδι μίμησης
Μέθοδοι : Συζήτηση, Ερωταπαντήσεις, Επίδειξη- Παρατήρηση, Ατομική εργασία, Ομαδικό παιχνίδι
Υλικά : βίντεο, φύλλα εργασίας, μολύβια, χαρτάκια(χρήματα), χαρτονάκια(εισητήρια), καρέκλες
Αφόρμηση : Ως αφόρμηση για τη θεματική μας θα τοποθετήσουμε τραγούδια που έχουν να κάνουν με μέσα μεταφοράς. Τα τραγούδια θα παίζονται κατά τη διάρκεια των αυθόρμητων δραστηριοτήτων με σκόπο να ξεκινήσουμε τη συζήτηση αργότερα ρωτώντας τα παιδιά αν πρόσεξαν για τι μιλούσαν τα τραγούδια:
https://www.youtube.com/watch?v=XPcLAGnLZfc
Ανάπτυξη Δραστηριότητας : Ξεκινάμε την δραστηριότητα μας με καταιγισμό ίδεων και ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν όσα μέσα μεταφοράς τους έρχονται στο νου. Στη συνέχεια τους αφήνουμε να μας εξηγήσουν τι κάνει το κάθε μέσο και μετά μαζί τα κατηγοριοποιούμε σε μέσα μεταφοράς:
Της στεριάς
Του αέρα
Της θάλασσας
Η προσέγγιση ήταν διαθεματική, συμβατή με το Α.Π., στα γνωστικά πεδία: Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1η Δραστηριότητα: Δημιουργία εξώφυλλου της θεματικής
2η Δραστηριότητα
3η Δραστηριότητα
Η ημέρα μας κύλησε όμορφα και δημιουργικά..
Μπράβο στη Φωτεινή, μπράβο και στα παιδιά μας!!!
Θέμα : Μέσα Συγκοινωνίας
Στόχος :
Γενική συζήτηση για τα μέσα μεταφοράς
Γνωστικές περιοχές :
Γλώσσα
Μαθηματικά
Παιχνίδι μίμησης
Μέθοδοι : Συζήτηση, Ερωταπαντήσεις, Επίδειξη- Παρατήρηση, Ατομική εργασία, Ομαδικό παιχνίδι
Υλικά : βίντεο, φύλλα εργασίας, μολύβια, χαρτάκια(χρήματα), χαρτονάκια(εισητήρια), καρέκλες
Αφόρμηση : Ως αφόρμηση για τη θεματική μας θα τοποθετήσουμε τραγούδια που έχουν να κάνουν με μέσα μεταφοράς. Τα τραγούδια θα παίζονται κατά τη διάρκεια των αυθόρμητων δραστηριοτήτων με σκόπο να ξεκινήσουμε τη συζήτηση αργότερα ρωτώντας τα παιδιά αν πρόσεξαν για τι μιλούσαν τα τραγούδια:
https://www.youtube.com/watch?v=XPcLAGnLZfc
Ανάπτυξη Δραστηριότητας : Ξεκινάμε την δραστηριότητα μας με καταιγισμό ίδεων και ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν όσα μέσα μεταφοράς τους έρχονται στο νου. Στη συνέχεια τους αφήνουμε να μας εξηγήσουν τι κάνει το κάθε μέσο και μετά μαζί τα κατηγοριοποιούμε σε μέσα μεταφοράς:
Της στεριάς
Του αέρα
Της θάλασσας
Η προσέγγιση ήταν διαθεματική, συμβατή με το Α.Π., στα γνωστικά πεδία: Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1η Δραστηριότητα: Δημιουργία εξώφυλλου της θεματικής
2η Δραστηριότητα
3η Δραστηριότητα
Η ημέρα μας κύλησε όμορφα και δημιουργικά..
Μπράβο στη Φωτεινή, μπράβο και στα παιδιά μας!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου