Στις 13-5-2016, τελευταία ημέρα της 1ης Εβδομαδιαίας διδασκαλίας, της φοιτήτριας Φωτεινής, στη θεματική: ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ, υπήρξε μία όμορφη συνεργασία, με δημιουργικές δράσεις και παιγνίδι, όπου ολοκληρώθηκε η διερεύνηση του θέματος.
Κατά την διάρκεια της εβδομάδας που διανύσαμε, ύστερα από παρατήρησή μου, θα ήθελα να επισημάνω ότι η Φωτεινή δημιούργησε ένα θετικό επικοινωνιακό κλίμα στην τάξη μας, κατόρθωσε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των νηπίων, για το θέμα, μέσα από κατάλληλο εποπτικό υλικό, υπήρξε χρονική συνάφεια κατά την εξέλιξη διερεύνησης του θέματος, ήταν μία καλή εμψυχώτρια-συντονίστρια των νηπίων-δράσεων κατά την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και υποστηρικτική και καθοδηγητική όπου χρειαζόταν.
Επίσης αξιοποίησε παιδαγωγικά την ώρα του διαλείμματος με πολύ παιγνίδι, παράγοντας που ενδυνάμωνε την όλη επικοινωνία της με τα νήπια αλλά και προσέφερε ευχάριστο-θετικό τρόπο εκτόνωσης ως προς τα νήπια, για το μετά και πριν των οργανωμένων δράσεών τους.
Μπράβο στη Φωτεινή, μπράβο στα νήπια!!!
Χαίρομαι για την όλη συνεργασία μας!!
ΗΜΕΡΑ 5η
Θέμα : Έντομα
Στόχος :
Ανακεφαλαίωση
Γνωστικές περιοχές :
Γλώσσα
Εικαστικά
Μαθηματικά
Φυσική Αγωγή
Μέθοδοι : Συζήτηση, Ερωταπαντήσεις, Επίδειξη- Παρατήρηση, Ατομική εργασία
Υλικά :
Αφόρμηση : Ως αφόρμηση χρησιμοποιούμαι τις ομαδικές εργασίες των παιδιών για τα έντομα.
Ανάπτυξη δραστηριότητας: Με τα παιδιά κάνουμε μια ανακεφαλαιωτική συζήτηση με όσα έχουμε κάνει για τα έντομα. Συζητάμε για την ανατομία τους, για τον κύκλο ζωής τους, για το πως επηρεάζουν την καθημερινότητα μας. Ανακαλούμε μνήμες από τη ζωή των μελισσων στην κυψέλη, τα προιόντα που μας χαρίζουν, την ωφέλεια τους στο περιβάλλον.
Κατά την διάρκεια της εβδομάδας που διανύσαμε, ύστερα από παρατήρησή μου, θα ήθελα να επισημάνω ότι η Φωτεινή δημιούργησε ένα θετικό επικοινωνιακό κλίμα στην τάξη μας, κατόρθωσε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των νηπίων, για το θέμα, μέσα από κατάλληλο εποπτικό υλικό, υπήρξε χρονική συνάφεια κατά την εξέλιξη διερεύνησης του θέματος, ήταν μία καλή εμψυχώτρια-συντονίστρια των νηπίων-δράσεων κατά την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και υποστηρικτική και καθοδηγητική όπου χρειαζόταν.
Επίσης αξιοποίησε παιδαγωγικά την ώρα του διαλείμματος με πολύ παιγνίδι, παράγοντας που ενδυνάμωνε την όλη επικοινωνία της με τα νήπια αλλά και προσέφερε ευχάριστο-θετικό τρόπο εκτόνωσης ως προς τα νήπια, για το μετά και πριν των οργανωμένων δράσεών τους.
Μπράβο στη Φωτεινή, μπράβο στα νήπια!!!
Χαίρομαι για την όλη συνεργασία μας!!
ΗΜΕΡΑ 5η
Θέμα : Έντομα
Στόχος :
Ανακεφαλαίωση
Γνωστικές περιοχές :
Γλώσσα
Εικαστικά
Μαθηματικά
Φυσική Αγωγή
Μέθοδοι : Συζήτηση, Ερωταπαντήσεις, Επίδειξη- Παρατήρηση, Ατομική εργασία
Υλικά :
Αφόρμηση : Ως αφόρμηση χρησιμοποιούμαι τις ομαδικές εργασίες των παιδιών για τα έντομα.
Ανάπτυξη δραστηριότητας: Με τα παιδιά κάνουμε μια ανακεφαλαιωτική συζήτηση με όσα έχουμε κάνει για τα έντομα. Συζητάμε για την ανατομία τους, για τον κύκλο ζωής τους, για το πως επηρεάζουν την καθημερινότητα μας. Ανακαλούμε μνήμες από τη ζωή των μελισσων στην κυψέλη, τα προιόντα που μας χαρίζουν, την ωφέλεια τους στο περιβάλλον.
Οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν, αφορούν τα γνωστικά πεδία:Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Π/ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Οι δράσεις ολοκληρώθηκαν από τα νήπια ατομικά-ομαδοσυνεργατικά.
Έτσι λοιπόν έκλεισε η Εβδομαδιαία μας διδασκαλία..
Κοιτάξτε πως χαιρετούν τα νήπια τη Φωτεινή.. με αγάπη!!!
Μπράβο σε όλους μας!!!
Έτσι λοιπόν έκλεισε η Εβδομαδιαία μας διδασκαλία..
Κοιτάξτε πως χαιρετούν τα νήπια τη Φωτεινή.. με αγάπη!!!
Μπράβο σε όλους μας!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου