Η Νηπιαγωγός ρωτά την ολομέλεια της τάξης:χορεύουν οι κύκλοι, χορεύουν τα χρώματα?
Αμέσως πετυχαίνουμε την ενεργοποίηση της σκέψης των μαθητών, τη φαντασία τους, οι μαθητές δίνουν διάφορες υποθετικές απαντήσεις, στη συνέχεια επιλέγουν ένα τρόπο και προσπαθούν να το κάνουν, με συνοδεία μουσικής από το yuo tube, με τη μουσική ΚΥΜΑΤΑ του Σπανουδάκη. Έτσι τα παιδιά κρατώντας τον κύκλο τους και τον αντίστοιχο σε χρώμα μαρκαδόρο ακούγοντας την μουσική σηκώνουν τα δύο χέρια ψηλά με το κυκλάκι και το μαρκαδόρο και αρχίζουν να χορεύουν τον κύκλο τους-μαρκαδόρο τους.
Τα παιδιά καλούνται μετά την παραπάνω δράση να εκφράσουν πως ένοιωθαν όταν κατάφεραν να χορέψουν τον κύκλο τους και το χρώμα τους. Τα περισσότερα παιδιά είπαν ότι ένοιωσαν όμορφα αφού βοήθησαν τον κύκλο και τον μαρκαδόρο να χορέψουν.
Η Νηπιαγωγός ξαναθέτει το αρχικό ερώτημα: χορεύουν οι κύκλοι, χορεύουν τα χρώματα?Τα παιδιά απάντησαν με ενθουσιασμό:ΝΑΙ, εμείς το καταφέραμε!με αποτέλεσμα να τονώσουν το αυτοσυναίσθημά τους.
Μπράβο στα παιδιά μας!
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου