Η νηπιαγωγός παροτρύνει τα παιδιά να δημιουργήσουν την ταμπέλα του νηπιαγωγείου τους. Η ολομέλεια της τάξης συμφωνεί και αρχίζει η δράση με την έκφραση: Ας ανακαλύψουμε την ταμπέλα. Όποιος την βρει πρώτος θα είναι ο νικητής!!
Τα παιδιά βγαίνουν στην αυλή και περπατώντας στο χώρο προσπαθούν να βρουν την ταμπέλα. Αφού την ανακάλυψε ένα παιδί εισπράττει το χειροκρότημα της τάξης.
Προετοιμασία δράσης:Η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά να παρατηρήσουν καλά την ταμπέλα και τους θέτει κάποιες ερωτήσεις ως προς το σχήμα, ως προς τα χρώματα και ό,τι άλλο εμπεριέχει. Μία άλλη ομάδα, μετά τις ερωτοπαντήσεις, αναλαμβάνει να αποτυπώσει μπαίνοντας στην τάξη σε ένα φύλλο προετοιμασίας, σε χαρτί Α4 την ταμπέλα του νηπιαγωγείου, το οποίο θα είναι και ο οδηγός για την παραγωγή του τελικού προιόντος. Ένα παιδί της ομάδας παρουσιάζει στην τάξη το φύλλο της προετοιμασίας, γίνεται συζήτηση, διορθώσεις όπου χρειάζεται και έτσι με οδηγό το φύλλο προετοιμασίας αρχίζει ομαδοσυνεργατικά η δραστηριότητα για την δημιουργία της ταμπέλας. Επομένως προκύπτουν τρεις ομάδες: ομάδα σχεδίασης, ομάδα γραφής και ομάδα ζωγραφικής.Τα υλικά που αξιοποιήθηκαν: μολύβι, μαρκαδόροι, νερομπογιές-πινέλα, χαρτί κάνσολ. Η νηπιαγωγός φωτογραφίζει την αυθεντική ταμπέλα για να προβούν τα παιδιά σε σύγκριση, αφού ολοκληρώσουν την δραστηριότητά τους. Κατά την δράση έγινε και από νήπιο αναδυόμενη δράση που προέκυψε, η μίξη του κόκκινου με το κίτρινο, που μας δίνει το πορτοκαλί χρώμα.
Τα παιδιά όταν είδαν τη δημιουργία τους αισθάνθηκαν πολύ περήφανα!!είπαν μπράβο..μια χαρά την κάναμε.
Ομολογώ το αποτέλεσμα των παιδιών ήταν πολύ δημιουργικό, υπήρξε καλή συνεργασία.
Μπράβο στα παιδιά μας!!
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου