ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ(11//Ο2/2021)
Ακολουθεί ο αναστοχασμός του 2ου θεματικού άξονα: Φροντίζω το Περιβάλλον
Τίτλος: Υπεύθυνα παιδιά, Υπερασπιστές των ζώων
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμαTα παιδιά ως ουσιαστικό όφελος είχαν την ενίσχυση ενός θετικού κλίματος μέσα από τις συνεργασίες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων, την ανταλλαγή απόψεων και από την κοινού εξελικτική προσπάθεια διαμόρφωσης ενός αποδεκτού κοινωνικού συμβολαίου της τάξης, όπου οι μαθητές κατορθώνουν να ενεργοποιούν την δημιουργική -παραγωγική τους σκέψη και να οδηγούνται σε δημιουργικές και παραγωγικές δραστηριότητες.
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας Κατά την περίοδο υλοποίησης των εργαστηρίων υπήρξε διάδραση με τους μαθητές της Α τάξης των δύο συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων 29ο και 18ο, όπου τα παιδιά του νηπιαγωγείου παρουσίαζαν τις δημιουργίες τους, μοιράστηκαν κοινωνικά μηνύματα σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων , την υπερεκμετάλευση των ζώων εκτροφής από τον άνθρωπο ,πρόσφεραν τις αφίσες τους, υλοποίησαν δύο εκθέσεις του εργαστηρίου τους στο χώρο των Δημοτικών σχολείων, στο χώρο της πίσω αυλής του νηπιαγωγείου για τους γονείς ώστε να παρουσιάσουν την έρευνά τους- τις προτάσεις τους σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. έκαναν την τελική τους παρουσίαση σε όλα τα ομαδοσυνεργατικά έργα τους στα πλαίσια της αξιολόγησης-αναστοχασμού στους μαθητές του 29ου. Σύμφωνα με τα παραπάνω καταφέραμε να υπάρχει μία συνδεσισιμότητα-κοινωνική αμοιβαιότητα μεταξύ των μαθητών, να αναπτυχθούν επικοινωνιακές και κοινωνικές δεξιότητες, να βελτιωθούν-ενισχυθούν οι διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών μας , δημιουργώντας έτσι ένα θετικό, φιλικό κλίμα μεταξύ των μελών της ενιαίας σχολικής μας κοινότητας.
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα ΤΑ παιδιά κατάφεραν το εργαστήριό τους να γίνει γνωστό στην τοπική κοινωνία και να προβάλλουν τις προτάσεις τους
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών Υπήρξαν πολύ μικρές παρεμβάσεις από την νηπιαγωγό κυρίως για την διευκόλυνση ομαλής εξέλιξης του εργαστηρίου, όπως επέκταση της χρονικής διάρκειας λόγω συχνών απουσιών των νηπίων - ,προνηπίων (ασθένεια) , λόγω κλειστού σχολείου λόγω καιρικών συνθηκών.
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράση Οι μαθητές έστειλαν την ψηφιακή τους αφίσα με μέιλ στον Δήμο Βόλου, κόλλησαν αφίσες σε μαγαζιά της γειτονιάς τους, συνεργάστηκαν με τον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της ΕΡΤ Βόλου , οπου σε ζωντανή εκπομπή μίλησε η νηπιαγωγός και ακούστηκε το μήνυμα των μαθητών, στις 11-2-2022, ώρα 7.45π.μ.
Τελικά προϊόντα Αν και έχουν ανεβεί σε σχετικές αναρτήσεις ανά εργαστήριο ενδεικτικά:
Ηλεκτρονικό βιβλίο μαθητών στο story jumper
σχετικό link https://www.storyjumper.com/book/read/123356062/61eb008dd680c
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. Χρησιμοποιήθηκαν κάποια μιμητικά παιχνίδια(ήχοι των ζώων), τραγούδια -μουσική από το yuotube για ενεργοποίηση της ομάδας. Επίσης στον ελεύθερο χρόνο των μαθητών υλοποιήθηκαν στο διαδίκτυο παζλ με ζώα με φωτογραφίες που είχαν τραβήξει οι ίδιοι οι μαθητές σε εξωσχολική δράση τους (σύνδεση με το πρόγραμμά μας στο e- twinning) στο πάρκο της γειτονιάς τους.
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου