Σήμερα στο 10 Ν/Γ Βόλου, η Γιώτα υλοποίησε την διδασκαλία της, με τρεις δράστηριότητες οργανωμένες πολύ καλά, οι οποίες αφορούσαν Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, συμβατές με το Α.Π., αφού η προσέγγιση ήταν διαθεματική.
Κατά την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων η Γιώτα κινήθηκε σε δύο κατευθύνσεις: από τη μία παρότρυνε τα νήπια να δημιουργήσουν το εξώφυλλο της θεματικής: ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, οπότε με πολύ έξυπνο τρόπο, εκμαίευσε τις προυπάρχουσες γνώσεις των μαθητών, τις οποίες αξιοποίησε αργότερα στη γωνιά της συζήτησης και από την άλλη ήταν ταυτόχρονα πολύ άμεση,φιλική με τα παιδιά στις διάφορες γωνιές,πετυχαίνοντας έτσι να οικοδομήσει μία πολύ καλή επικοινωνία με τους μαθητές της τάξης, που και αυτό τη διευκόλυνε αργότερα να πετύχει μία πολύ καλή συνεργασία μαζί τους.
Παρατηρώντας σήμερα τη μεθοδολογία της Γιώτας, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, διέκρινα ότι αγαπά τα παιδιά αλλά και ότι είναι υπομονετική, μία καλή εμψυχώτρια-συντονίστρια των δράσεων. Επίσης ως προς το λόγο της με πολύ καλή άρθρωση και χρησιμοποιούσε έξυπνα και κατάλληλα τον επεξηγηματικό λόγο, οπότε τα νήπια κατανοούσαν πολύ καλά τις δραστηριότητες..
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι από την πρώτη ημέρα αισθάνθηκα, ότι η Γιώτα οικειοποιήθηκε αμέσως την τάξη μας, λες και συνεργαζόταν με την τάξη, από την αρχή της χρονιάς!!!
Η φιλική της διάθεση και η έξυπνη διαχείριση των δράσεων, διατηρούσε ένα ρυθμό συνεχούς συνεργασίας, όπου διέκρινα οι μαθητές να νιώθουν άνετα, ευχάριστα, φιλικά και να υλοποιούν με ενδιαφέρον και αποτελεσματικότητα τις δραστηριότητες.
Αφού τα ίδια τα παιδιά, πριν ακόμη να κάνουμε την αξιολόγηση της ημέρας, έλεγαν από μόνα τους, μου άρεσε σήμερα η μέρα..
Αυτό νομίζω τα περιγράφει όλα για τη σημερινή μας ημέρα, που ήταν όντως όμορφη και δημιουργική!!!
Στο τέλος έγινε η αξιολόγηση του προγράμματος και η Γιώτα προιδέασε τα νήπια για την αυριανή συνεργασία τους..
Μπράβο στη συνάδελφο Γιώτα, μπράβο και για άλλη μία φορά στους μικρούς μου συνεργάτες, όπου διακρίνω ότι έχουν ανοίξει για τα καλά τα φτερά τους..Χαίρομαι!!!!
1η Ημέρα 11/04/16
Θέμα : Λουλούδια
Στόχος : Να μάθουν τα παιδιά μερικά από τα είδη των λουλουδιών και την μορφή τους.
Αφόρμηση : Έχουμε φέρει μέσα στην τάξη αληθινά λουλούδια τα οποία μπορούν τα παιδιά να παρατηρήσουν μόνα τους κατά την έναρξη της ημέρας και των αυθόρμητων δραστηριοτήτων.
Γνωστικές περιοχές : Μαθηματικά, Γλώσσα, Εικαστικά
Μέθοδοι : Διάλογος, ερωτοαποκρίσεις, ατομική εργασία
Υλικά : Εικόνες από υπολογιστή, μαρκαδόροι, ψαλίδια, κόλλες,
Ανάπτυξη δραστηριότητας :
1η Δραστηριότητα: Γλώσσα
Έχει προηγηθεί μια συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με τα λουλούδια βάσει ερωταποκρίσεων π.χ. που έχετε δει λουλούδια, ποιά λουλούδια γνωρίζετε, τι σας αρέσει στα λουλούδια, έχετε φυτέψει ποτέ οι ίδιοι λουλούδια, ποιά εποχή βγαίνουν τα λουλούδια κ.λ.π. Στη συνέχεια δείχνουμε την παρακάτω εικόνα όπου αναγράφονται τα μέρη ενός κοινού λουλουδιού. Τα διαβάζουμε στα παιδιά δείχνοντας τα και στο χαρτί αλλά και και στα λουλούδια που έχουμε φέρει στην τάξη και λέμε μερικά λόγια για το κάθε τμήμα. Επιπλέον δείχνουμε στα παιδιά βίντεο που παρουσιάζουν την ανάπτυξει διάφορων λουλουδιών σε αργή ταχύτητα , ώστε να δουν και τα μέρη του φυτού και την ομορφιά της ανάπτυξης του ως ζωντανός οργανισμός.
https://www.youtube.com/watch?v=LjCzPp-MK48
https://www.youtube.com/watch?v=4j_qzYZGQig
Στη συνέχεια μοιράζουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας που αναφέρεται στα μέρη του λουλουδιού. Δείχνοντας τους το φύλλο εργασίας επαναλαμβάνουμε το κάθε μέρος δείχνοντας το πάνω στο λουλούδι, ώστε να καταλάβουν τα παιδιά που πρέπει να αντιγράψουν την κάθε λέξη.
2η Δραστηριότητα: Μαθηματικά
Μοιράζουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας και εξηγούμε στα παιδιά πως πρέπει να ζωγραφίσουν μέσα στα παρτέρια όσα λουλούδια τους λέει ο κάθε αριθμός όπως τα φαντάζονται αυτά.
Μετά το διάλειμμα κάνουμε με τα παιδιά μια ανακεφαλαίωση των όσων συζήτησαμε και δείχνουμε στα παιδιά εικόνες διάφορων λουλουδιών τα οποία θα χρειαστεί να ανακαλέσουν στην επόμενη δραστηριότητα και τους λέμε όνομα του καθενός.
3η Δραστηριότητα: Δημιουργική έκφραση
Μοιράζουμε στα παιδιά φύλλα εργασίας που έχουν από 2 λουλούδια που χρειάζονται να ολοκληρωθούν από τα παιδιά όπως τα βλέπουν στο χαρτί, όπως τα είδαν στις φωτογραφίες και κυρίως όπως το αντιλαμβάνονται τα ίδια. Θυμίζουμε στο κάθε παιδί τα ονόματα των λουλουδιών που έχει τα οποία θα χρειαστεί να αντιγράψει βλέποντας από πάνω.
Π.χ. Δείχνουμε στο παιδί που έχει το φύλλο εργασίας
Τις εξής εικόνες :
Και ζητάμε στα παιδιά να μας πουν ποιά εικόνα στο φύλλο εργασίας αντιστοιχεί με την κάθε φωτογραφία και στην συνέχεια να το συμπληρώσουν όπως το αντιλαμβάνονται.
Τέλος, κάνουμε μια ανακεφαλαίωση με τα παιδιά για θυμηθούμε τι μάθαμε σχετικά με την μορφολογία των λουλουδιών και ποιά λουλούδια από όσα είδαμε θυμούνται. Επιπλέον τους ζητάμε για την επόμενη μέρα να συζητήσουν με τους γονείς τους και να μας πουν μερικά λουλούδια που χρησιμοποιούνται ως ονόματα ανθρώπων για την εργασία που θα κάνουμε την επόμενη μέρα.
Κατά την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων η Γιώτα κινήθηκε σε δύο κατευθύνσεις: από τη μία παρότρυνε τα νήπια να δημιουργήσουν το εξώφυλλο της θεματικής: ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, οπότε με πολύ έξυπνο τρόπο, εκμαίευσε τις προυπάρχουσες γνώσεις των μαθητών, τις οποίες αξιοποίησε αργότερα στη γωνιά της συζήτησης και από την άλλη ήταν ταυτόχρονα πολύ άμεση,φιλική με τα παιδιά στις διάφορες γωνιές,πετυχαίνοντας έτσι να οικοδομήσει μία πολύ καλή επικοινωνία με τους μαθητές της τάξης, που και αυτό τη διευκόλυνε αργότερα να πετύχει μία πολύ καλή συνεργασία μαζί τους.
Παρατηρώντας σήμερα τη μεθοδολογία της Γιώτας, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, διέκρινα ότι αγαπά τα παιδιά αλλά και ότι είναι υπομονετική, μία καλή εμψυχώτρια-συντονίστρια των δράσεων. Επίσης ως προς το λόγο της με πολύ καλή άρθρωση και χρησιμοποιούσε έξυπνα και κατάλληλα τον επεξηγηματικό λόγο, οπότε τα νήπια κατανοούσαν πολύ καλά τις δραστηριότητες..
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι από την πρώτη ημέρα αισθάνθηκα, ότι η Γιώτα οικειοποιήθηκε αμέσως την τάξη μας, λες και συνεργαζόταν με την τάξη, από την αρχή της χρονιάς!!!
Η φιλική της διάθεση και η έξυπνη διαχείριση των δράσεων, διατηρούσε ένα ρυθμό συνεχούς συνεργασίας, όπου διέκρινα οι μαθητές να νιώθουν άνετα, ευχάριστα, φιλικά και να υλοποιούν με ενδιαφέρον και αποτελεσματικότητα τις δραστηριότητες.
Αφού τα ίδια τα παιδιά, πριν ακόμη να κάνουμε την αξιολόγηση της ημέρας, έλεγαν από μόνα τους, μου άρεσε σήμερα η μέρα..
Αυτό νομίζω τα περιγράφει όλα για τη σημερινή μας ημέρα, που ήταν όντως όμορφη και δημιουργική!!!
Στο τέλος έγινε η αξιολόγηση του προγράμματος και η Γιώτα προιδέασε τα νήπια για την αυριανή συνεργασία τους..
Μπράβο στη συνάδελφο Γιώτα, μπράβο και για άλλη μία φορά στους μικρούς μου συνεργάτες, όπου διακρίνω ότι έχουν ανοίξει για τα καλά τα φτερά τους..Χαίρομαι!!!!
1η Ημέρα 11/04/16
Θέμα : Λουλούδια
Στόχος : Να μάθουν τα παιδιά μερικά από τα είδη των λουλουδιών και την μορφή τους.
Αφόρμηση : Έχουμε φέρει μέσα στην τάξη αληθινά λουλούδια τα οποία μπορούν τα παιδιά να παρατηρήσουν μόνα τους κατά την έναρξη της ημέρας και των αυθόρμητων δραστηριοτήτων.
Γνωστικές περιοχές : Μαθηματικά, Γλώσσα, Εικαστικά
Μέθοδοι : Διάλογος, ερωτοαποκρίσεις, ατομική εργασία
Υλικά : Εικόνες από υπολογιστή, μαρκαδόροι, ψαλίδια, κόλλες,
Ανάπτυξη δραστηριότητας :
1η Δραστηριότητα: Γλώσσα
Έχει προηγηθεί μια συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με τα λουλούδια βάσει ερωταποκρίσεων π.χ. που έχετε δει λουλούδια, ποιά λουλούδια γνωρίζετε, τι σας αρέσει στα λουλούδια, έχετε φυτέψει ποτέ οι ίδιοι λουλούδια, ποιά εποχή βγαίνουν τα λουλούδια κ.λ.π. Στη συνέχεια δείχνουμε την παρακάτω εικόνα όπου αναγράφονται τα μέρη ενός κοινού λουλουδιού. Τα διαβάζουμε στα παιδιά δείχνοντας τα και στο χαρτί αλλά και και στα λουλούδια που έχουμε φέρει στην τάξη και λέμε μερικά λόγια για το κάθε τμήμα. Επιπλέον δείχνουμε στα παιδιά βίντεο που παρουσιάζουν την ανάπτυξει διάφορων λουλουδιών σε αργή ταχύτητα , ώστε να δουν και τα μέρη του φυτού και την ομορφιά της ανάπτυξης του ως ζωντανός οργανισμός.
https://www.youtube.com/watch?v=LjCzPp-MK48
https://www.youtube.com/watch?v=4j_qzYZGQig
Στη συνέχεια μοιράζουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας που αναφέρεται στα μέρη του λουλουδιού. Δείχνοντας τους το φύλλο εργασίας επαναλαμβάνουμε το κάθε μέρος δείχνοντας το πάνω στο λουλούδι, ώστε να καταλάβουν τα παιδιά που πρέπει να αντιγράψουν την κάθε λέξη.
2η Δραστηριότητα: Μαθηματικά
Μοιράζουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας και εξηγούμε στα παιδιά πως πρέπει να ζωγραφίσουν μέσα στα παρτέρια όσα λουλούδια τους λέει ο κάθε αριθμός όπως τα φαντάζονται αυτά.
Μετά το διάλειμμα κάνουμε με τα παιδιά μια ανακεφαλαίωση των όσων συζήτησαμε και δείχνουμε στα παιδιά εικόνες διάφορων λουλουδιών τα οποία θα χρειαστεί να ανακαλέσουν στην επόμενη δραστηριότητα και τους λέμε όνομα του καθενός.
3η Δραστηριότητα: Δημιουργική έκφραση
Μοιράζουμε στα παιδιά φύλλα εργασίας που έχουν από 2 λουλούδια που χρειάζονται να ολοκληρωθούν από τα παιδιά όπως τα βλέπουν στο χαρτί, όπως τα είδαν στις φωτογραφίες και κυρίως όπως το αντιλαμβάνονται τα ίδια. Θυμίζουμε στο κάθε παιδί τα ονόματα των λουλουδιών που έχει τα οποία θα χρειαστεί να αντιγράψει βλέποντας από πάνω.
Π.χ. Δείχνουμε στο παιδί που έχει το φύλλο εργασίας
Τις εξής εικόνες :
Και ζητάμε στα παιδιά να μας πουν ποιά εικόνα στο φύλλο εργασίας αντιστοιχεί με την κάθε φωτογραφία και στην συνέχεια να το συμπληρώσουν όπως το αντιλαμβάνονται.
Τέλος, κάνουμε μια ανακεφαλαίωση με τα παιδιά για θυμηθούμε τι μάθαμε σχετικά με την μορφολογία των λουλουδιών και ποιά λουλούδια από όσα είδαμε θυμούνται. Επιπλέον τους ζητάμε για την επόμενη μέρα να συζητήσουν με τους γονείς τους και να μας πουν μερικά λουλούδια που χρησιμοποιούνται ως ονόματα ανθρώπων για την εργασία που θα κάνουμε την επόμενη μέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου