







Παρατηρώντας σήμερα τη μεθοδολογία της Γιώτας, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, διέκρινα ότι αγαπά τα παιδιά αλλά και ότι είναι υπομονετική, μία καλή εμψυχώτρια-συντονίστρια των δράσεων. Επίσης ως προς το λόγο της με πολύ καλή άρθρωση και χρησιμοποιούσε έξυπνα και κατάλληλα τον επεξηγηματικό λόγο, οπότε τα νήπια κατανοούσαν πολύ καλά τις δραστηριότητες..



Η φιλική της διάθεση και η έξυπνη διαχείριση των δράσεων, διατηρούσε ένα ρυθμό συνεχούς συνεργασίας, όπου διέκρινα οι μαθητές να νιώθουν άνετα, ευχάριστα, φιλικά και να υλοποιούν με ενδιαφέρον και αποτελεσματικότητα τις δραστηριότητες.


Αφού τα ίδια τα παιδιά, πριν ακόμη να κάνουμε την αξιολόγηση της ημέρας, έλεγαν από μόνα τους, μου άρεσε σήμερα η μέρα..
Αυτό νομίζω τα περιγράφει όλα για τη σημερινή μας ημέρα, που ήταν όντως όμορφη και δημιουργική!!!
Στο τέλος έγινε η αξιολόγηση του προγράμματος και η Γιώτα προιδέασε τα νήπια για την αυριανή συνεργασία τους..
Μπράβο στη συνάδελφο Γιώτα, μπράβο και για άλλη μία φορά στους μικρούς μου συνεργάτες, όπου διακρίνω ότι έχουν ανοίξει για τα καλά τα φτερά τους..Χαίρομαι!!!!


1η Ημέρα 11/04/16
Θέμα : Λουλούδια
Στόχος : Να μάθουν τα παιδιά μερικά από τα είδη των λουλουδιών και την μορφή τους.
Αφόρμηση : Έχουμε φέρει μέσα στην τάξη αληθινά λουλούδια τα οποία μπορούν τα παιδιά να παρατηρήσουν μόνα τους κατά την έναρξη της ημέρας και των αυθόρμητων δραστηριοτήτων.
Γνωστικές περιοχές : Μαθηματικά, Γλώσσα, Εικαστικά
Μέθοδοι : Διάλογος, ερωτοαποκρίσεις, ατομική εργασία
Υλικά : Εικόνες από υπολογιστή, μαρκαδόροι, ψαλίδια, κόλλες,



Ανάπτυξη δραστηριότητας :
1η Δραστηριότητα: Γλώσσα




https://www.youtube.com/watch?v=LjCzPp-MK48
https://www.youtube.com/watch?v=4j_qzYZGQig

2η Δραστηριότητα: Μαθηματικά
Μοιράζουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας και εξηγούμε στα παιδιά πως πρέπει να ζωγραφίσουν μέσα στα παρτέρια όσα λουλούδια τους λέει ο κάθε αριθμός όπως τα φαντάζονται αυτά.




3η Δραστηριότητα: Δημιουργική έκφραση
Μοιράζουμε στα παιδιά φύλλα εργασίας που έχουν από 2 λουλούδια που χρειάζονται να ολοκληρωθούν από τα παιδιά όπως τα βλέπουν στο χαρτί, όπως τα είδαν στις φωτογραφίες και κυρίως όπως το αντιλαμβάνονται τα ίδια. Θυμίζουμε στο κάθε παιδί τα ονόματα των λουλουδιών που έχει τα οποία θα χρειαστεί να αντιγράψει βλέποντας από πάνω.
Π.χ. Δείχνουμε στο παιδί που έχει το φύλλο εργασίας
Τις εξής εικόνες :




Τέλος, κάνουμε μια ανακεφαλαίωση με τα παιδιά για θυμηθούμε τι μάθαμε σχετικά με την μορφολογία των λουλουδιών και ποιά λουλούδια από όσα είδαμε θυμούνται. Επιπλέον τους ζητάμε για την επόμενη μέρα να συζητήσουν με τους γονείς τους και να μας πουν μερικά λουλούδια που χρησιμοποιούνται ως ονόματα ανθρώπων για την εργασία που θα κάνουμε την επόμενη μέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου