Τρίτη 12 Απριλίου 2016

2η ΗΜΕΡΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ της φοιτήτριας κ.. Γιώτας Κουτσιούκη

Σήμερα η συνεργασία των νηπίων με τη Γιώτα ήταν όμορφη και δημιουργική, μέσα σε ένα κλίμα κοινωνικής αμοιβαιότητας και φιλικής διάθεσης, την ώρα των ελεύθερων δράσεων, των οργανωμένων δράσεων αλλά και την ώρα του διαλείμματος..







Τη διδασκαλία της Γιώτας την παρατήρησαν τρεις φοιτήτριες του τμήματος της Γενικής Προσχολικής Εκπαίδευσης, οι οποίες πήραν μέρος κατά τη φάση της Αξιολόγησης, στο τέλος του ημερήσιου προγράμματος, σύμφωνα με τις οποίες υπήρχε κατά την εκπαιδευτική διαδικασία: ομαδικότητα, καλή συνεργασία, αλληλοστήριξη των ομάδων και πολύ καλή επικοινωνία των μαθητών με τη Γιώτα, αποτελεσματικότητα των δράσεων.






Όντως και σήμερα η ημέρα μας ήταν εξαιρετική, αφού οι Γιώτα κατάφερε και πάλι οι μαθητές να δημιουργούν με ενδιαφέρον και ευχαρίστηση!!! Χαίρομαι...!!!













2η Ημέρα  12/04/16
Θέμα :  Λουλούδια
Στόχος : Να μάθουν τα παιδιά ανθρώπινα ονόματα που βασίζονται σε ονόματα λουλουδιών
 Αφόρμηση : Ως αφόρμηση χρησιμοποιούμε τα ονόματα που ζητήσαμε από τα παιδιά την προηγούμενη μέρα.
 Γνωστικές περιοχές : Μαθηματικά, Γλώσσα, Εικαστικά
Μέθοδοι : Διάλογος, ερωτοαποκρίσεις, εργασία σε ζευγάρια
Υλικά : Υπολογιστή,εικόνες, μαρκαδόροι, ψαλίδια, κόλλες,

Ανάπτυξη δραστηριότητας :










1η Δραστηριότητα: Γλώσσα
Συζητάμε με τα παιδιά σχετικά με τα ονόματα που τους είχαμε ζητήσει να μας πουν στην τάξη και τα συνδέουμε με εικόνες που δείχνουμε στα παιδιά απο τα αντίστοιχα λουλούδια .Έπειτα τους δίνουμε ένα φύλλο εργασίας και αφου διαβάζουμε τα ονόματα και των λουλουδιών και των ανθρώπων τους ζητάμε να αντιστοιχίσουν τα όμοια. Για όσα παιδιά δυσκολεύονται μπορούμε επιπλέον να ξαναδείξουμε τις εικόνες με τα λουλούδια που έχουν στην εργασία, ώστε να μπορούν να τα αναγνωρίσουν ευκολότερα.














2η Δραστηριότητα: Μαθηματικά
Σε αυτή τι δραστηριότητα θα χωρίσουμε τα παιδιά σε ζευγάρια και θα τους δώσουμε έναν πίνακα ζωγραφικής με λουλούδια κομμένο σε παζλ τον οποίο θα πρέπει να φτιάξουν συνεργατικά πάνω σε μια κόλλα Α4. Στο κάθε ζευγάρι δείχνουμε ολοκληρωμένη την εικόνα που έχουν να φτιάξουν για να ξέρουν ποιός ειναι ο στόχος τους. Οποιαδήποτε ομάδα δυσκολευτεί μπορεί να ξανά δει τον ολοκληρωμένο πίνακα ώστε να βοηθηθει.














3η Δραστηριότητα: Εικαστικά- Τέχνη
Μετά το διάλειμμα, μαζευόμαστε με τα παιδιά και ακούμε 2 τραγούδια με θέμα τα λουλούδια και συζητάμε με τα παιδιά σχετικά με το περιεχόμενο τους













Στη συνέχεια θα τους ζητήσουμε να ζωγραφίσουν ότι τους έρχεται στο μυαλό ακούγοντας αυτά τα τραγούδια.
Πρώτο τραγούδι:  https://www.youtube.com/watch?v=n3xnaE-4o7c                   Δεύτερο τραγούδι το οποίο θα ακούγεται παράλληλα με ένα βίντεο : https://www.youtube.com/watch?v=7BcAIB9zVIo + https://www.youtube.com/watch?v=UQ_QqtXoyQw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου