


έμαθαν για τα λουλούδια της αυλής-αγρού και έπειτα ακολούθησε δραστηριότητα προς την ολομέλεια, η οποία ήταν και το φύλλο προετοιμασίας για μετέπειτα ομαδοσυνεργατική δράση, η οποία αποσκοπούσε στο τελικό προιόν της κατηγοριοποίησης λουλουδιών, σε λουλούδια αγρού-αυλής.
Οι δραστηριότητες ήταν συμβατές με το Α.Π., αφού η προσέγγισή τους ήταν διαθεματική(Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Τα νήπια εργάστηκαν με ευχαρίστηση και ενδιαφέρον και ήταν αποτελεσματικά ως προς το τελικό προίόν!!
Εκείνο που παρατήρησα κατά την ώρα των ελεύθερων δράσεων των νηπίων, ήταν ότι αρκετά από τα νήπια ήθελαν να ζωγραφίσουν, όπου δημιούργησαν παιδικά σχέδια με λουλούδια, ενέργεια που φανερώνει την ουσιαστική εργασία της Γιώτας, την ευαρέσκεια των νηπίων για το θέμα αλλά και το ενδιαφέρον τους.


Θέμα : Λουλούδια (αγρού και κήπου)
Στόχος : Να μάθουν τα παιδιά μερικά από τα είδη των λουλουδιών που συναντάμε στην εξοχή και μερικά από αυτά που μπορούν να δούν καθημερινά στις γειτονιές τους, να μάθουν να δουλεύουν συνεργατικά

Γνωστικές περιοχές : Μαθηματικά, Γλώσσα, Εικαστικά
Μέθοδοι : Διάλογος, ερωτοαποκρίσεις, εργασία σε ομάδες
Υλικά : Υπολογιστή,εικόνες, μαρκαδόροι, ψαλίδια, κόλλες, χαρτόνι


Ανάπτυξη δραστηριότητας :


Στη συνέχεια ρωτάμε όλα τα παιδιά μαζί να μας ξεχωρίσουν ποιά από τα λουλούδια που βλέπουν πιστεύουν ότι μπορούμε να βρούμε στην εξοχή και ποιά στις γειτονιές μας.


Στη συνέχεια σε ένα μεγάλο χαρτόνι που θα έχουμε ήδη προετοιμασμένο μια ομάδα ( η ομάδα διαχωρισμού) 2-3 παιδιών θα καταττάξει και θα κολλησει στις δύο κατηγορίες (αγρος- κήπος) τις φωτογραφίες των λουλουδιών, σύμφωνα και με τις γνώμες όλων των παιδιών στην αρχή της διαδικασίας.








Τέλος, η ομάδα αρίθμισης (2 παιδιά) θα αριθμίσει πάνω στο χαρτόνι πόσα λουλούδια έχουν κολληθεί στις δύο κατηγορίες.



Τέλος, ακολουθεί η αξιολόγηση της ημέρας με τις απόψεις των παιδιών για την όλη διαδικασία και το τελικό αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου